שתף קטע נבחר

מאמא עוף עושה קריירה

תנובה החליטה שהתדמית של מאמא עוף צריכה להשתנות, ואת עקרות הבית השופעות החליפה אשת קריירה בשם אסתריקה שעושה הכל עד שנראה כאילו היא משכפלת את עצמה. נשמע לכן מוכר?

הכי בון-טון היום זה לומר: "אני לא צופה בפרסומות". זה קצת כמו לומר: אני בן אדם עמוק, אני לא מתעסק בשטויות. טוב, הנה לכם משהו שאני לא יכולה לומר על עצמי. אני צופה גם צופה. לפעמים אני נאלצת לראות גם את התוכניות שבאמצע, אבל עדיין שמורה לי הזכות להתייפייף, כמו רבים מכם, ולומר (בשכנוע עצמי עמוק): "עלי? עלי פרסומות בכלל לא משפיעות".

 

הכל היה נכון מבחינתי עד הפרסומת האחרונה למאמא עוף. כן, זאת מרובת האסתריקות. יכול להיות שהאשם הוא בשבוע קשה במיוחד בעבודה, אבל כשראיתי את הסרטון הזה לראשונה, הייתי בטוחה שאני אישית שימשתי השראה ליוצרים.

 

תנובה החליטה שהתדמית של מאמא עוף צריכה להשתנות, ואת עקרות הבית השופעות (וגם את אבי ביטר) החליפה אשת קריירה, מעין וונדר וומן שעושה הכל במקביל. בפרסומת נראית אישה חוזרת מהעבודה עם סלי קניות, כשהיא פוגשת בבית את הכפילה שלה שמכינה בינתיים ארוחה, כפילה אחרת כבר לקחה את הילדה לבלט, ועוד אחת כבר ישבה עם הילד על שיעורי הבית.

 

תוך שניות מתיישבת החבורה העליזה לשולחן ערוך ועמוס כל טוב, כשהן מנסות להחליט, על מי מהן יפול בערב העונש של לצאת עם הבעל לאיזה אירוע משמים.

 

האשלייה מתנפצת כאשר בזו אחר זו נמוגות הכפילות באוויר, ומסתבר שאסתריקה שלנו היא, למרות הכל, רק בן אדם אחד. רק אישה אחת, אם נרצה לדייק. הפאנצ' ליין – כל אמא צריכה מאמא. הכוונה היא כמובן למוצרים המוכנים של מאמא-עוף.

 

אז ככה: אורח החיים המודרני כפה עלינו הנשים (טוב, גם על חלק מהגברים), דרישות כמעט בלתי אפשריות. בפרק הזמן שבין גיל עשרים ומשהו לארבעים, אנחנו צריכות להספיק ללמוד, לעשות קריירה, להתחתן, להביא ממוצע של 2.4 ילדים לעולם, להתקדם תוך כדי בעבודה, לשמור על הזוגיות שלנו ולטפח אותה, להעניק לילדים שפע של תשומת לב והזדמנויות לפתח את עולמם (לקחת לחוגים, להחזיר מחוגים, לקחת לחברים, להחזיר מחברים וכן הלאה), לדאוג להם ולעצמנו לבגדים נקיים, לאוכל מזין, לבית נקי ומסודר, להמשיך ללמוד כדי להתקדם בעבודה, לשמור על הופעה מטופחת, ו...מישהו אמר זוגיות?

 

אז שנייה לפני שאנחנו קורסות ומתפרקות, אנחנו משכילות למצוא לעצמנו פתרונות. ישנן בנות מזל שיש להן בן-זוג שחולק איתן את הנטל, יש כאלה שיש להן אמא שחולקת איתן את הנטל, יש כאלה שאכן נאלצות לשכפל את עצמן, ויש כאלה שיש להן מאמא... 

 

פרסומת למאמא עוף. משרד הפרסום: גיתם BBDO

 

אביטל יוגב  עוסקת ביעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הקמפיין
מתוך הקמפיין
מומלצים