אחלה דיאטה: שטראוס משיקה חומוס לייט
בהמשך להשקת קטגוריית הסלטים לייט משיקה שטראוס סדרת סלטי חומוס לייט בהשקעה של 5 מיליון שקל
שטראוס יוצאת במהלך נוסף במטרה להחזיר לעצמה נתחי שוק בקטגוריית הסלטים אותם איבדה לצבר של אסם, ומשיקה בהשקעה של 5 מיליון שקל סדרת מוצרי חומוס לייט מופחתת שומן. זאת, בהמשך למהלך אחלה לייט שהושק בפברואר. ההשקה תגובה בקמפיין רחב היקף.
סדרת חומוס לניגוב לייט של אחלה כוללת 3 מוצרים: חומוס לניגוב לייט, חומוס לניגוב לייט עם צנובר וחומוס לניגוב לייט עם טחינה. מוצרים אלו מכילים 14% שומן לעומת כ-24% שומן בחומוס הרגיל של אחלה וכ-30% שומן בחומוס של צבר. סדרת המוצרים מבוססת על חומוס וטחינה בלבד, ללא תוספת שמן.
מישל בן וייס, מנכ"ל שטראוס מזון טרי, אמר כי "אנו רואים עצמנו שותפים לשיפור מתמיד באיכות החיים של הצרכנים שלנו. בפיתוח החומוס השקענו בשנה החולפת משאבים רבים במחקר ובפיתוח כדי לשמור על טעמו של החומוס ולשפר משמעותית את ערכיו התזונתיים".
נירית שמעון, מנהלת שיווק שטראוס מזון טרי, אמרה כי "המודעות ההולכת וגוברת לאכילה מאוזנת גורמת לצרכנים לחפש יותר פתרונות אכילה טעימים, בריאים וקלים להכנה. במהלך הפיתוח הוצאנו את כל השמן המוסף ובמקומו הוספנו גרגירי חומוס וטחינה".
סדרת המוצרים תשווק באריזות משפחתיות של 500 גרם במחיר 12-14 שקל ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ.
הסלטים החדשים
מומלצים