שתף קטע נבחר

חדש בתל אביב: שלטי חוצות עם מודעות פרסום אישיות

הבצפר ומיזם חוצה תל אביב למען בני נוער נזקקים, יוצאים במיזם משותף אותו ינהלו בני הנוער ובמסגרתו יוכלו אזרחים לפרסם מודעת פרסום אישית תמורת 300-500 שקל

הבצפר ומיזם חוצה תל אביב משיקים קונספט חדש לפרסום מודעות אישיות, על גבי שלטי חוצות, המשולב בתרומה לקהילה.

 

המדיה החדשנית מציעה לתושבים פרסום מודעות אישיות על גבי כ-150 שלטי "נון סטופ" המותקנים על עמודי תאורה, באיי תנועה ובצירים מרכזיים בתל- אביב. מי שמעוניין לפרסם מודעת חוצות אישית, יידרש להיפרד מכמה מאות שקלים בלבד. פרסום שלט חוצות אישי למשך חודש יעלה 300-500 שקל, בהתאם למיקום השלט בעיר. מודעות בצפון העיר ובמרכזה יהיו יקרות יותר מאשר מודעות פרסום בדרום העיר. ההכנסות מהפרסום יופנו לטובת ילדי המיזם המנהלים את הפרויקט.

 

במסגרת המהלך, סטודנטים במגמת הקופירייטינג של הבצפר, יצרו קמפיין לפרסום עצמי של חוצה תל אביב, המבוסס על הסיסמה "חוצה תל אביב. שלטים של אנשים". הקמפיין מזמין את הקהל הרחב לפרסם את כל מה שיש לו להגיד – על שלטי החוצות של חוצה תל אביב.

  

הפרויקט בוצע במטרה לייצר מיזם שיאפשר לבני נוער שנפלטו ממערכת החינוך, להקים עסק, לייצר, לארוז, למכור ולנהל עסק ולהרוויח ממנו, במקום לחוש נזקקים ונתונים לחסדים.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים