שתף קטע נבחר

הישראלים מעדיפים מוצרים לטיפוח תוצרת הארץ

כך עולה מסקר של התאחדות התעשיינים; רשתות הפארם מרכזות את מרבית מכירות הקוסמטיקה

הישראלים קונים מוצרים לטיפוח הגוף והשיער מתוצרת הארץ יותר מאשר מוצרים מיובאים. כך עולה מסקר שערך ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים. בסקר השתתפו 1,200 ישראלים מגיל 13 ומעלה.

מהסקר עולה כי 34% מהישראלים קונים שמפו ומרכך שיער מתוצרת הארץ ו-20% מתוצרת חוץ. היתר לא יודעים או שקונים גם וגם; בתחום מוצרי הטיפוח לשיער 26% קונים מתוצרת הארץ ו-14% תוצרת חוץ; בתחום מוצרי טיפוח הגוף 26% קונים מתוצרת הארץ ו- 18% מתוצרת חוץ; בתחום מוצרי הקוסמטיקה (איפור ועוד) 11% בלבד קונים מתוצרת הארץ ו-29% תוצרת חוץ.

מענף התמרוקים נמסר כי מהסקר עולה כי מרבית הצרכנים בארץ אינם מבחינים בין תוצרת כחול לבן לבין מוצר מיובא.

מהסקר עולה עוד, כי רשתות הפארם (סופר פארם וניו פארם) מרכזות את מרבית המכירות למוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה - למעלה מ-30%. ברשתות השיווק הרגילות מתבצעות כ-20% מהקניות, כשרשתות השיווק הזולות מגדילות את חלקן ומתקרבות לרשתות השיווק. גם נקודות המכירה השכונתיות (מינימרקטים ומכולות) נמצאות במגמת עלייה. הפרפומריות מחזיקות רק אחוזים בודדים מסך הקניות.

בבחינת מערך השיקולים של הצרכן עומדים הריח, האיכות והתאמת המוצר לסוג העור או השיער בראש מעייניו. גם למוניטין החברה חשיבות וכן למחיר המוצר. כן נמסר כי מרבית הרוכשים מעדיפים את מבצעי "שניים במחיר של אחד".

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קוסמטיקה. תוצרת חוץ עדיפה
קוסמטיקה. תוצרת חוץ עדיפה
רשתות הפארם. מובילות במכירות
רשתות הפארם. מובילות במכירות
מומלצים