ראש השנה הסיני ממזג את השינויים האנרגטיים, התחדשות הטבע, שמחת פורים וחג האהבה. מדובר בתקופה של אנרגיה שמימיית הפוגשת את האנרגיה הארצית, מפגש המניע, מעצים ומשנה את האנרגיות.
3 צפייה בגלריה
שנת השור - ראש השנה הסיני 2021
שנת השור - ראש השנה הסיני 2021
שנת השור - ראש השנה הסיני 2021
(צילום: shutterstock)
אחרי שנה מטלטלת ששינתה את הסדר המוכר, שנת 2021 היא שנה של ין מתכת שור ושונה לחלוטין מ-2020. שנת 2021 היא שנה של עליות ומורדות, זיכרונות העבר עולים לחזית, כמו גם יופייה של המתכת הצלולה המגיעה כדי לחשוף את מה שכבר לא עובד.
הצלילות המייצגת חשיבה גבוהה תקדם אפילו יותר את מי שפתוח ומוכן לקבל רמה חדשה של מציאות רב ממדית, ההולכת מעבר לדפוסים הישנים שהכרנו לשפע של הזדמנויות חדשות, להתרחבות אישית ולהתרחבות טכנולוגית. האנרגיה מגיעה מבחוץ, נוכל לחוש אותה ולהבחין בה ולבחור עד כמה וכיצד נושפע ממנה.
בשנה הנוכחית תודעה וטכנולוגיה חוברות זו לזו ביצירת אנושות חדשה שטרם חווינו. באופן מעניין ובהחלט מטאפורי השבוע פורסמה כתבה על כך שנאס"א חושפת לראשונה את מרבצי הזהב שנכרו ועלו מבטן האדמה. לראשונה, אוצרות של גאיה שנבזזו במשך שנים באמזונס נחשפים ועולים לחזית יחד עם שחיתות, תאוות בצע ופגיעה בטבע.
3 צפייה בגלריה
שנת השור - ראש השנה הסיני 2021
שנת השור - ראש השנה הסיני 2021
שנת השור - ראש השנה הסיני 2021
(צילום: shutterstock)
התבוננות כללית על תאריך הלידה (שהופך לארבע עמודות של שנה חודש יום ושעה) מראה שהשנה היא שנה עם שפע של הזדמנויות, קידום והתרחבות מקצועית לילידי החולדה, הדרקון, התרנגול והנחש.
זו שנה של עלייה לחזית וקבלת החלטות חדשות לילידי השור ושנה של שינויים במיוחד לילידי הכבשה. השנה מזמינה עצירה והתבוננות לילידי הארנבת ופעילות פיזית ורגשית לילידי החזיר. אתגרים הופכים להזדמנויות לילידי הכלב ולילידי הסוס שחוו את השנה אשתקד באפן מאתגר יותר. ניתן לראות את החיות מופיעות בכל אחת מהעמודות של המפה האסטרולוגית ולראות שכל חייה מביאה אופי שונה לאופי העמודה.
3 צפייה בגלריה
שרונה פומס
שרונה פומס
שרונה פומס
(צילום: נוח שחר)

עמודת השנה והחודש קשורות ליחסים שיש לנו עם העולם בחוץ, חברים ועבודה ועמודות היום והשעה קשורות למה שקורה בתוכנו, בבית, בריאות, זוגיות ילדים וכדומה. בכל שנה בבית בעסק נוכל לראות את האנרגיה של השנה החדשה, המשפיעה בעיקר כשהאזור ממוקם בדלת הכניסה, אם אנחנו ישנים או עובדים בו. באופן כללי השנה אזורי צמיחה, תמיכה והזדמנויות חדשות ב: מערב, צפון מזרח, דרום ומזרח. אזורים המזמינים מעברים, שינויים באופן תפיסתי או פיזי הם: דרום מזרח, צפון ,דרום מערב וצפון מערב.
האנרגיה החדשה הופכת אינטנסיבית אי פעם וכל מה שנרצה זה לדעת איך היא באמת עובדת עבורנו. זרימה, חמלה לעצמנו ולאחרים, הנאה עם הכל בהחלט יועילו השנה לכולנו.
שרונה פומס אסטרולוגיה סינית לשנת 2021
שרונה פומס, פנג שואי