מממ, אורז עם עצמות. תענוג

דירוג המנות הכי טובות שאכלתי מהרצפה אחרי הילדים שלי

שקשוקה קרושה, שניצל בלי ציפוי ומיץ סלט דלוח: אם כל אלה נשמעים לכם כמו מאכלים לגיטימיים, כנראה שהבאתם לעולם צאצאים שהנמיכו את הסטנדרטים הקולינריים שלכם. אורן ברזילי מציג את המצעד האולטימטיבי של המנות שאכלנו מהצלחות של הילדים, וכן - יש היררכיה

פורסם:
3 צפייה בגלריה
שאריות אוכל
שאריות אוכל
מממ, אורז עם עצמות. תענוג
(Shutterstock)
אח, ילדים, מבקרי המישלן ששלח לפה השטן כדי לייאש אותנו. אם אתם הורים לילדים עד גיל, נניח, 23, סביר שהתייאשתם מהחיים בשלב זה או אחר כשניסיתם להאכיל אותם. לכן אני גאה (וחושש) להציג את מצעד המנות הכי מפורסמות שאכלתם כמו סוטים אחרי שהילדים השליכו אותן מעליהם. בכל זאת, אצל רבים מאיתנו מדובר במקור התזונה העיקרי למשך כמה שנים.

12. טחינה מלט

מדובר באחת המנות הקלאסיות של תחום הפליאונטולוגיה. בדרך כלל מוגש בקערה שבה היה, בעבר הרחוק, משהו שנראה כטחינה, אבל אחרי שעה-שעתיים באוויר הפתוח נקרש למשהו ששייך למשפחת המינרלים. אם נשארה בקערה כפית אתם יכולים לנסות לחצוב את כל הגוש החוצה וללקק כמו ארטיק.

11. אגס מיושן

היי, כולנו גילינו השנה את כישורי ההחמצה וההתססה שלנו, אז מה לגבי המתכון המסורתי הבא - חתכו אגס, הציעו לטף, הטף ילעס, יניח בצד, האגס יישאר בצלוחית למשך כ-5 שעות או יותר ויאכל כשהוא כבר מיובש והטעם בו מתרכז לנקודה בה כמעט אפשר לשכוח שאתה אוכל פרי לעוס שילד לא רצה.

10. שלוק של מיץ סלט

יש אנשים שאוהבים להוריד שוט של של מיץ חיטה מלא באנטיאוקסידנטים, הורים לילדים קטנים מתענגים על שלוק אחרון מצלחת הירקות שלא נגעו בהם. מלאים בויטמינים ושאריות נזלת. אם זה לא יבנה לכם מערכת חיסונית, שום דבר לא יבנה.
3 צפייה בגלריה
שאריות אוכל
שאריות אוכל
מה עם קצת בריאות? שאריות סלט
(Shutterstock)

9. מיונז שהיה חריף מדי

מכירים שהמיונז חריף מדי בשביל הילדים אז הם לא נוגעים בו?

8. פיתה עם קרע

טרגדיה, הפיתה הזו הייתה נראית אכילה לגמרי אבל הילד שלכם איתר עליה קרע עצום בגודל של כשלושה מילימטרים, מה שפסל אותה מלעבור את המבחן של ירום הודו. לא נורא, אנחנו נשמח לאכול את הפיתה הזו יומיים אחר כך כשהיא קשה ומאפירה.

7. אורז עם קטשופ

ילדים אוכלים הכל עם קטשופ וזה כולל גם אורז. אם יש לכם מזל, הם ישאירו לכם קצת כדי שתוכלו גם לאכול בשעת לילה מאוחרת את השילוב המופלא והמחריד הזה.

6. קונוס גלידה בלי הלמטה

כמו קונוס גלידה, רק בלי החלק שהופך אותו לקונוס. לפני האכילה אתם חייבים לנקות את הבית כי משום מה הוא מלא בטפטופים, ואז נשאר לכם חתיכת וופל גלילית ורופסת עם פרפום של קרמיסימו.

5. שקשוקה קרושה

מנות בבישול ארוך תמיד יוצאות טעימות יותר, ומה שטוב לחמין שלכם אולי טוב גם לשקשוקה. מדובר בעצם בשקשוקה רגילה שנאכלה בקצותיה ונשארה להקרש במחבת כך שהתוצאה הסופית היא בצה חצי מבושלת וחצי קשה לצד רוטב עגבניות שבו המוצקים והנוזלים כבר נפרדו לשתי בריכות שונות. מושלם לטבילה של שאריות לחם יבש שהילדים טעמו וזרקו הצידה.

4. פסטה שהוחזרה למטבח

מנה פופולרית מאוד, בעיקר בזכות הדמיון שלה למנה אמיתית. מדובר במנת פסטה שלמה, רוטב והכל, שלא נאכלה בשום צורה בגלל שהיא הייתה עם רוטב והכל ולא כמו שהילדים שלכם רצו שתהיה - כשהפסטה בצלחת אחת והרוטב בגלקסיית אנדרומדה.

3. פיצה מינוס תוספות

היי, פיצה בלי כלום היא עדיין די פאקינג טובה, לא? ומה לגבי פיצה בלי כלום אבל עם שרידים מימי העבר המפוארים שלה עדיין משובצים בתוכה כמו מצבות? עם נקודות רטובות ולחות היכן שפעם שכנו זיתים, אננס או חתיכות תירס, שחוסלו אחד אחד על ידי העוללים הבררניים, וזאת מבלי לגעת כמעט במשולש עצמו? כן, זה עדיין די פאקינג טוב.

2. שניצלונים בלי הציפוי

מה כיף בשניצלונים? ציפוי פריך וזהוב. מה גרוע? בשר אפור ורוטט. ובכן, נחשו מי הולכים להתפנק על הבשר האפור הזה בדיוק אחרי שהילדים חגגו על הציפוי אותו הורדתם בעמל כה רב?

1. שניצל שנגע בחסה

ילדים חולים על שניצל. אלא אם, כמובן, הוא נגע בחסה ולכן הוא טמא לנצח, נגזר גורלו לנדוד כה וכה בין עולם החיים למתים וישר אל תוך הפה שלכם בלי לחכות בכלל. אחת המנות המתגמלות.
3 צפייה בגלריה
שאריות אוכל
שאריות אוכל
קשה של פיצה? ג'קפוט!
(Shutterstock)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button