בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
בלייזר סיפורי הצלחה הדר מתחם
עו"ד אביטל חורף

עו"ד אביטל חורף: "כשאני חושב שאין סיכוי להצליח, אגיד זאת ללקוח מייד"

"חיוני שהלקוח ייבטח בעורך הדין, וירגיש שהוא יכול להיות גלוי ופתוח איתו", אומר עו"ד חורף, "אני מטפל בכל תיק במלוא החריצות והמסירות, ואומר את הדברים כפי שהם, ללא כחל ושרק"

מוגש מטעם עו"ד אביטל חורף
בלייזר סיפורי הצלחה
עודכן:
למשרד עורכי דין אביטל חורף המתמחה במשפחה, גירושין, ירושות וצוואות יש סניפים בירושלים ובתל אביב, וחלומו המקצועי הוא לחוקק חוק שיסדיר את השיפוט בתיקי משמורת והסדרי ראייה. צפו בוידאו: עו"ד חורף מתראיין לזהר שטראוס בתכנית "בלייזר סיפורי הצלחה"
מהו האני מאמין המקצועי שלך?
האמינות והאינטגריטי מול הלקוח ראשונים במעלה בחשיבותם. חיוני שהלקוח ייבטח בעורך הדין, וירגיש שהוא יכול להיות גלוי ופתוח איתו, כדי שיוכל לקבל את מלוא המידע ולפעול בתיק בהתאם. יש חשיבות מכרעת לדינמיקה חיובית בין עורך הדין ללקוח וחשוב שהלקוח יהיה שבע רצון מטיפול עורך הדין.
מהי האמת המקצועית שלך?
להיות ישר, אמיתי וכן עם הלקוח. כשאני חושב שאין סיכוי להצליח, אגיד זאת ללקוח מיד. אני ישיר ומסור - אלו תכונות שגדלתי לאורן, והן באות לידי ביטוי גם בעבודתי מול הלקוחות. אני מטפל בכל תיק במלוא החריצות והמסירות, ואומר את הדברים כפי שהם, ללא כחל ושרק.
ספר על תיק שאתה גאה בטיפול בו.
ניהלתי תיק של התנגדות לצוואה, ואחרי 4 שנים הצלחתי לאתר את אחת העדות לצוואה, שהעידה כי היא חתמה כעדה על הצוואה לאחר שהמנוח נפטר. כלומר, הצוואה שקרית ומזוייפת.
מה תייעץ לאדם שרוצה לכתוב צוואה?
חשוב לי להדגיש את החשיבות שבעריכת צוואה. זו הדרך להבטיח את רצונכם לגבי חלוקת רכושכם לאחר לכתכם מן העולם. טיפ שלי: אם אתם עורכים צוואה, ומעוניינים לנשל ממנה יורש פוטנציאלי, כתבו במפורש מהי הסיבה לכך. זה חשוב כדי למנוע בעתיד התנגדויות לקיום הצוואה.
יש לך טיפ נוסף?
רצוי לצלם את מעמד חתימת הצוואה בסרטון וידאו, יש לזה חשיבות עצומה למקרה של מחלוקת. וגם: אם יש לכם ילד עם צרכים מיוחדים, או ילד שלאורך השנים שגידלתם אותו היה זקוק ליותר משאבים מכם ביחס לילדים האחרים, לא להתבייש לציין במפורש במסגרת הצוואה, שאתם רוצים להוריש לו חלק שונה משאר ילדיכם.
ומה אם החלטתי לעביר את הדירה שלי לאחד מן הילדים שלי לפני מותי, או שאני רוצה לקנות לילד שלי בית או לעזור לו ברכישת דירה?
במקרה כזה, הייתי מוודא שרשומה הערת אזהרה לטובתי בטאבו. הרבה הורים מתפתים להעביר לילדיהם לאחר החתונה מאות אלפי שקלים לטובת רכישת דירה, מתוך מטרה לעזור לבני הזוג בתחילת דרכם, ולדאבון לב לאחר פרק זמן קצר הנישואים מתפרקים, ואז ההורים מגלים שבן הזוג של ילדים יש חלק בדירה, והם לא יכולים לקבל חזרה את השקעתם, והכסף ירד לטמיון. לו היו טורחים לרשום הערת אזהרה מתאימה בטאבו בעלות נמוכה מאוד, היו יכולים להבטיח שבמקרה שילדם ייפרד מבן/בת הזוג שלו זמן קצר לאחר החתונה, מלוא הכסף יושב להם.
אילו היית יכול לחוקק חוק, מה היית מחוקק?
הייתי קובע כי בתיקי משמורת והסדרי ראיה, ישבו בבית המשפט למשפחה שלושה פוסקים, ביניהם אנשי מקצוע מתחומים טיפוליים רלוונטיים. למשל: שופט אחד, פסיכולוג קליני אחד, ועובד סוציאלי אחד. בדיוק כמו בבית הדין לעבודה, שם יש תמיד הרכב של שלושה: שופט מקצועי, נציג מעבידים ונציג עובדים.
מהו החלום המקצועי שלך?
להצליח לחוקק את החוק בסעיף הקודם.
2 צפייה בגלריה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד אביטל חורף
(יחסי ציבור)
איזה אתגרים מציבה לך עבודתך?
לגרום לאנשים להבין את השפה וההתנהלות המשפטית. לקוחות לא תמיד מבינים בפני מה הם עומדים. הם לא רואים את התמונה כולה, לא מכירים את מערכת המשפט, את הבירוקרטיה, את צורת העבודה ואת הלך הדברים. המטרה שלי היא לפשט ולהסביר להם כל מה שאפשר.
מי היא דמות מופת בעינייך ולמה?
אבא שלי. אבי לימד אותי להיות ישר והגון. גם היום אני בקשר הדוק איתו, ולומד ממנו כל הזמן.
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
באותו מקום. ממשיך לעסוק בעריכת דין - בדיני משפחה וירושה. אני מאוד אוהב את התחום, את הטיפול בלקוחות, ומאחל לעצמי להמשיך כך.
אלמלא היית עו"ד, במה היית עוסק?
דבוראי (מגדל דבורים). יש לי ניסיון בכך, עסקתי בגידול דבורים בעבר, ואם לא עריכת דין – דבורים.
2 צפייה בגלריה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
לשימוש הכתבה - בלייזר סיפורי הצלחה
"מטפל בכל תיק במלוא החריצות והמסירות". עו"ד אביטל חורף
(צילום מסך)
עו"ד אביטל חורף
כתובת אתר: www.lawdin.co.il
טלפון: 072-2828882
כתובת: ירושלים: רחוב ירמיהו 43, סנטר 1, קומה ב', ירושלים
תל אביב: רחוב מנחם בגין, מגדל מידטאון, קומה 39, תל אביב
פייסבוק/אינסטגרם: עורך דין אביטל חורף
פורסם לראשונה: 08:12, 24.11.20
The Butterfly Button