סוגרים שנה 2020
סוגרים שנה 2020
גבר, שגרת טיפוח כבר סיגלת?

שנת 2021: השנה שבה תלמד למרוח קרם עיניים

לבחור בין סכין למכונה, להתלבט בין ג'ל לקצף גילוח, לנסות את הסטיק החדש לעיניים ולהיסגר על בושם שיהיה תעודת הזהות שלך. 10 דברים שאתה חייב לאמץ לשגרת הטיפוח שלך בשנה החדשה

מוגש מטעם Kiehl's
עודכן:
5 צפייה בגלריה
גבר מטופח טיפוח מסכת פנים ספא
גבר מטופח טיפוח מסכת פנים ספא
גבר, שגרת טיפוח כבר סיגלת?
(Shutterstock)
עד לא מזמן נהוג היה לחשוב שאין הבדל בין שגרת הטיפוח הנשית לגברית. נו, אז היה נהוג. היום כבר ברור לכולם שיש הבדלים מהותיים בין עור גברי לנשי. מה למשל? העור הגברי עבה ושמן יותר. כתוצאה מכך, רוב הגברים נוטים להתקמט פחות ומרקם העור של מרבית הגברים מחוספס משמעותית מזה של הנשים.
יחד עם זאת, קמטי ההבעה הגבריים עמוקים יותר: בעוד נשים חוות קמטים שטחיים בגיל מוקדם יותר במיוחד סביב העיניים, גברים חווים קמטים עמוקים יותר - בעיקר במצח. בנוסף, בשל ריבוי השערות שבעורו של הגבר, יש בו גם יותר נקבוביות זיעה ושומן. על כן יש צורך בתכשירים מתאימים, חזקים ואפקטיביים.
אז מה עושים? אלה ההחלטות לשנה החדשה שכדאי לך לאמץ לשגרת טיפוח מיטבית, כדי להיראות ולהרגיש טוב יותר:
אתה צריך שגרת טיפוח. חשבת שלא? חשוב שנית.
תלמד איזה סוג עור יש לך - שמנוני, יבש או מעורב. הדרך הכי טובה לעשות את זה היא ללכת לקוסמטיקאית, שתאבחן את סוג העור ותנקה אותו היטב. כן, הוצאת שחורים זה קצת כואב, אבל העור שלך זקוק לך. תהיה חזק בשבילו.
5 צפייה בגלריה
מוצרי טיפוח Kiehl's
מוצרי טיפוח Kiehl's
מוצרי טיפוח Kiehl's
(יחסי ציבור)
יודע מה סוג העור שלך? מעולה. עכשיו תבחר לעצמך תכשיר ניקוי. מנקה את הפנים עם סבון מוצק או ג'ל רחצה? ביג מיסטייק. יוג'. חנית נצר, מנהלת ההדרכה של מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, מסבירה כי סבונים מוצקים - או כאלה המיועדים לגוף - אינם מתאימים לשימוש על עור הפנים. הם עלולים לשבש את איזון רמת ה-PH של העור ולפגוע בו. מומלץ לבחור בסבון ייעודי לניקוי הפנים, במרקם ג'ל או קצף ניקוי, שמסיר לכלוך ועודפי שומן מבלי לפגוע בעור או לגרות אותו.
ועכשיו לכיף: לבחור קרם לחות, בהתאם לסוג העור שלך (אותו אתה כבר יודע, כן? מעירים אותך מהשינה ואתה מדקלם אותו!), או קרם שמתאים לכל סוגי העור. ההמלצה שלנו: FACIAL FUEL MOISTURE TREATMENT FOR MEN - קרם לחות ממריץ לגבר של המותג Kiehl's, המתאים לכל סוגי העור, עשיר בוויטמינים, ממריץ ומרענן את עור הפנים. זאת ועוד: נצר מסבירה כי הקרם מאיץ התחדשות ומסייע לעור להתנגד להשפעות לחץ סביבתי ומשפר את מראה העור ומרקמו. 165 ₪, 125 מ"ל. במקביל, תיסגר על מקדם הגנה קליל, שגם עושה את העבודה וגם לא מכביד על העור.
כן, הרגע לו חיכית: בחירת קרם עיניים. קרם עיניים הוא מוצר חובה. העור מסביב ומתחת לעיניים הוא עור דק ורגיש הרבה יותר משאר חלקי הפנים. בנוסף, האזור הזה סובל באופן קבוע מנפיחות וקמטוטים כתוצאה מחוסר שינה, תשישות וסטרס, והוא הראשון להתקמט אצל הגברים. המלצה שלנו: נסה את Facial Fuel Eye De-Puffer - של Kiehl's. מדובר בסטיק קומפקטי לטיפול במראה עיניים עייפות. הסטיק מכיל קפאין ממריץ, שורש ארקטי ותמצית היביסקוס, המסייעים בהענקת תחושת קרירות מיידית באזור העיניים, תוך הענקת לחות והפחתת מראה סימני עייפות ולחץ. התוצאה - מראה מופחת של שקיות תחת העיניים וטבעות כהות. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪, תכולה: 5 גרם. ועכשיו ניתן לרכוש את מוצרי Kiehl's עם שליח עד הבית בטלפון 052-3870441.
5 צפייה בגלריה
סכין גילוח קצף   גבר מתגלח
סכין גילוח קצף   גבר מתגלח
איזה מתגלח אתה? זה הזמן להחליט
(Shutterstock)
הגילוח שלך. האם אתה טיפוס של מכונה או אדם של סכין, איש של קצף או פרסונה של ג'ל. מגדל זקן? תחליט כל כמה זמן אתה מסדר אותו, ותצטייד במסרק ובשמן לזקן. שים לב: לאחר הגילוח, מומלץ לא להסתפק בתחליב או ג'ל אפטרשייב (לתחושה מרעננת ומניעת צריבה ואדמומיות בעקבות הגילוח. חשוב למרוח את התחליב או הג'ל על פנים נקיות בתנועות עיסוי רכות עד ספיגה מלאה), אלא למרוח גם קרם לחות.
למתקדמים: פילינג פעם בשבוע. נצר מסבירה כי אף הוא חיוני כאמצעי להסרת התאים המתים וחידוש תאים בעור הפנים. ולאחריו, שימוש במסיכת פנים לניקוי העור והענקת מראה רענן. למשל שימוש במסיכת חימר לבן (קוואלין) המנקה ומטהרת את העור, מכווצת את הנקבוביות מבלי לייבש את העור יתר על המידה.
5 צפייה בגלריה
מוצרי טיפוח Kiehl's
מוצרי טיפוח Kiehl's
מוצרי טיפוח Kiehl's
(יחסי ציבור)
לא פחות חשוב: מריחת קרם ידיים חמאתי על בסיס יומי, לריכוך כפות הידיים והענקת לחות למגע נעים ורך ובמיוחד לגברים העוסקים בעבודת כפיים.
ועכשיו בוחרים בושם. אתה צריך בושם שיהיה חתימת הריח האישית שלך, שיילך אתך לכל מקום ויעורר את החושים והדמיון של מי שאתך. ההמלצה שלנו: Y EDP. המותג איב סן לורן השיק את סדרת הבשמים הנושאים את האות הראשונה בשמו של המעצב והפכו אותה לשאלה, מכיוון שהגבר של איב סן לורן תמיד רודף אחרי החלומות שלו, לוקח סיכונים ולא מפחד משאלות קשות. Y EDP, הבושם החושני של המותג, משלב ניחוחות פירותיים יחד עם חתימת ריח של עץ - והתוצאה: בושם נועז ואותנטי, בעל יוקרה אדג'ית שמגדיר את הגבריות מחדש, כמו האייקון שמייצג אותו - הזמר לני קרביץ, שתמיד פורץ את הגבולות ולא מפחד להעז וליצור. מחיר: 399 ₪, 100 מ"ל.
ולסיום, תלמד את זה בעל פה: "נקודות הדופק" בגוף הן המקומות הנכונים ביותר להתיז בושם. נקודות אלה נמצאות בפרקי הידיים, בכפל הפנימי של המרפק, מתחת לתנוכי האוזניים, בתחתית הצוואר ומאחורי הברכיים. ככל שהעור שמן יותר, הבושם יהיה חזק יותר ויישאר יותר על העור.
5 צפייה בגלריה
בושם Y
בושם Y
לחבר את הנקודות. בושם
(יחסי ציבור)
פורסם לראשונה: 13:55, 07.12.20
The Butterfly Button