סוגרים שנה 2020
סוגרים שנה 2020
אבא שלכם, אילוסטרציה

לא רק דובאי: המלצות לבילויים לוהטים על פי אבא שלכם

סגר מי זוכר כמה מתקרב וגם ככה לאף אחד אין גרוש על התחת. אבל אל דאגה, הנה כמה טיפים לבילויים הכי לוהטים והכי זולים של 2021 מהמומחה מספר אחד בתחום - אבא שלכם

עודכן:
3 צפייה בגלריה
בילוי עם אבא
בילוי עם אבא
אבא שלכם, אילוסטרציה
(Shutterstock)
אז עשינו נורמליזציה עם מדינות שלא היינו איתן במלחמה כשאין לנו כסף לנסוע לאילת, תודה לאל. אז איך נבלה בשנה הבאה עלינו לטובה? זה הרגע להקשיב למי שבילה כמו משוגע בימים בהם לא היה פה כלום חוץ מחול ושיפודיות דרכים - אבא שלכם. הנה כמה הצעות לבילוי כמו שרק הוא יודע.

שופינג

אם אתם חולים על אסוס ואליאקספרס הגיע הזמן לחווט מחדש את החוטים במוח, כי אבא הולך לקחת אתכם לעולם אחר - וגרוע יותר. קודם כל, נתחיל ברכישת וויסקי שמגיע ממקום שהוא לא בריטניה או אמריקה, ותמיד קוראים לו "אוסאקה סטורם" או "מק'קנדה". אחרי כוסית ממנו מחוזקת עם ליקר "שטוק שוקולד" מגיע הדבר הבא בסדר העדיפויות - שמן זית בבקבוק לא מסומן של ליטר וחצי של מים מינרליים "שהפועל שלי מביא רק לי מהכפר וכזה עוד לא טעמת" (כי מה יותר טוב ממוצר שאתה לא יודע עליו כלום), ונסיים בגופיות חדשות, כי בא לנו להתפרע היום.

טיול

כאמור, אין לכם כסף אפילו לצימר בחבל עדולם, אבל בשביל זה אבא פה. בתכנית - טיול במקום ש"פעם כל זה היה פרדסים" והיום זו שכונה. בכפר סבא. בהמשך נמשיך לתצפית במקום עם שם של פלמ"ניק מת כמו "כתף עוזי" או "גבעת שאול". לסיום, אבא ממליץ על יום בים המלח, שבו תעמדו קילומטר מהים ותגידו "איפה שאנחנו עכשיו? עד לפה הים הגיע פעם. פעם הוא היה פה ועכשיו הוא שם. שזה לא פה". הוצאה - אפס שקל. נוסטלגיה - במקסימום. הנאה - לא כזה הרבה אבל לא נעים לכם להגיד לו.

קולינריה

הנה לשם שינוי סעיף שאבא מומחה בו. אז מה אם כל המסעדות סגורות - מסעדות זה ממילא של גנבים והאור שם חלש מדי והמוזיקה רועשת מדי. אבא ממליץ - לתקוע בשר, להתפוצץ. קחו מלא בשר לטבע ותתקעו אותו עד שלא תוכלו לזוז כי גברים אמיתיים לא אוכלים עד שהם שבעים - הם אוכלים עד שכואב להם. והיי, אם אתם קוראים את הכתבה הזו בעולם פוסט-קורונה אז נמליץ לכם לנסוע עם אבא למסעדה הכי טובה בעולם שרק הוא מכיר - פונדק דרכים על כביש החוף, שם הוא מכיר את כל המלצרים ומוציאים רק לו את המנה הסודית שלהם - סטק בפיתה. תבלו איתו יום כזה ותגידו שזה עדיף על כל מסעדות השפים בתל אביב הזו שלכם.
3 צפייה בגלריה
מוזיאון חיל האוויר, רק חמש דקות מכל דבר ליטרלי יותר מעניין
מוזיאון חיל האוויר, רק חמש דקות מכל דבר ליטרלי יותר מעניין
מוזיאון חיל האוויר, רק חמש דקות מכל דבר ליטרלי יותר מעניין
(צילום: רועי עידן)

מורשת

מעולה, בחירה מצויינת, גם של נושא לטיול שלכם וגם של מדריך. אם אתם מחפשים קצת מורשת והיסטוריה בתקופה הזו, אבא שלכם הוא האדם הנכון. קודם כל? מטס. מטס טוב שאבאים אוהבים, קצת ווש-ווש, קצת לראות פיו-פיו ואז מיד למוזיאון חיל השריון בלטרון, מרכז האבאים העולמי. בהמשך אם תרצו אבא ישמח לקחת אתכם לאתרי המורשת האישיים שלו - הטמבוריה שלו והספר שמלווה אותו מגיל 15, כי אבא שלך יעדיף למות מלהחליף ספר. לסיום, אחרי יום ארוך של מורשת נהנה ממסורת אבאית עתיקת יומין - פירוק רימונים מעל הכיור בלי חולצה.

לכל המשפחה

ומה לגבי בילוי לכל הגילאים? כמובן שגם בזה אבא מומחה! קודם כל נעשה סיבוב ברכב של הביטחון ביישוב או המשמר האזרחי, גרסת בני החמישים פלוס לרכבת בלונה פארק. אחרי הסיור, שבו הצבעתם על חורים בגדר ואמרתם "הנה חורים בגדר" תמשיכו כל המשפחה להכנת ריבה - ההשערה היא שמגיל מסויים גברים פשוט מתחילים להפריש ריבה ישר לצנצנות ולתת אותה במתנה. אחרי פעילות מגבשת כזו תלכו כולם כולל הנכדים לדיג, כי זה לא בילוי משפחתי אמיתי אם לא הורגים משהו.

פינוקים

אמרתם פינוקים ולייפסטייל אמרתם סחנה. בהערכה גסה, 98% מאוכלוסיית הסחנה מורכבת מגופיית סבא מכה וריח של אפטרשייב טיטניום. אם אתם מחפשים בטן-גב אבא ישמח להדריך אתכם בדרכיו ויוכיח לכם שאולי המלדיבים מצטלמים יותר טוב, אבל אין על החוויות הקטנות, המשפחתיות והחמימות שלנו, כולל הקטע של להטריד מינית מלצרית בבית קפה בדרך הביתה. חופשה נעימה!
3 צפייה בגלריה
מי צריך סיישל כשיש סחנה לא ככה?!
מי צריך סיישל כשיש סחנה לא ככה?!
מי צריך סיישל כשיש סחנה לא ככה?!
(צילום: חגי אהרון )
פורסם לראשונה: 21:43, 22.12.20
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button