סרן ליאל חיו ז"ל, בן 22 משוהם שנפל בקרב בשג'אעיה, נפגש עם אביו משה לפני שבועיים בשטח כינוס בדרום, אחרי שהפלוגה יצאה מעזה והשניים לא נפגשו במשך חודש וחצי. צפו בתיעוד מהמפגש האחרון של הבן שנפל עם אביו, שמפורסם באישור המשפחה:
יניב שמש, חבר משפחה שהיה במפגש, סיפר ל-ynet: "החלטנו להפתיע אותו ואת הפלוגה שלו. הוריו הגיעו וגם האחות הקטנה והבת זוג שכבר חיכתה לטבעת שתגיע לאחר המלחמה. הם היו אמורים להגיע לאזור המפגש בשמונה בערב, אבל כל הזמן התעכבו בתוך עזה ולבסוף הגיעו רק קרוב לחצות. הם ירדו מאובקים, לא אכלו משהו רציני חודש וחצי, רק שימורים - והנה עשינו להם על האש. לצערנו עשינו להם פריסה שמחה עם תקווה, שעכשיו הפכה לזיכרון".
דודו של ליאל, יוסי חיו, ספד לו: "ליאל היה ילד שלא ויתר על כלום. הוא התגייס לסיירת והיה חייל מצטיין שם, הוציאו אותו לקורס קצינים שבסופו הייתה לו דילמה האם לשוב לסיירת או ללכת לגדודים. בסוף הוא הלך לגדודים. שם בתחרויות המחלקתיות החיילים שלו היו מנצחים גם את חיילי הסיירת, והוא אמר שזה בגלל החינוך שהוא קיבל בסיירת והוריד לפקודיו. בעוד כמה חודשים הוא היה אמור לצאת לקורס מ"פ - אבל הכל נגמר עכשיו".
במועצה המקומית שוהם מציינים כי עד כה במלחמה נפלו חמישה מתושביה: סמל רועי פרי, סמ"ר איתי מרציאנו, רס"ר אור ברנדס, סמ"ר עמית בונצל וסרן ליאל חיו. ב-7 באוקטובר נרצח גם תושב היישוב שחר מנצור.