להערכת החברה הפיתוח מהווה נדבך נוסף במימוש אסטרטגיית החברה לפיתוח מוצרים המשלבים באופן יעיל טכנולוגיה וחווית משתמש פשוטה וקלה המעצימים את חווית הנוסטלגיה המשפחתית, מתוך מטרה להרחיב את קהל היעד הפוטנציאלי למוצרי החברה.
בני ברק, 1 באוקטובר 2023, פוטומיין (ת"א: פוטו) העוסקת בפיתוח טכנולוגיות מבוססת בינה מלאכותית (AI) בתחום הנוסטלגיה המשפחתית מתכבדת לדווח על השקת גרסה חדשה לאפליקציה שלה המטמיעה בינה מלאכותית יוצרת Generative AIהמייצרת תמונות משפחתיות "יש מאין".
הגרסה החדשה, לאפליקציה מרכזית של החברה – Photo Scan App by Photomyne (iOS), תשלב לראשונה טכנולוגיית Generative AI ותאפשר למשתמשיה לייצר מפגשים וזכרונות שלא התקיימו במציאות.
למשל, תמונה משותפת של קרוב משפחה שנפטר לפני שנים עם בן משפחה שנולד זה עתה, תמונה של אישה בוגרת עם עצמה כילדה, ותמונה שלך עם כל אדם אחר כיד הדימיון הטובה. למעשה מאפשרת הטכנולוגיה שילוב של שני אנשים לכדי תמונה ריאליסטית אחת, על אף שיתכן שלא נפגשו ולא יפגשו לעולם.
1 צפייה בגלריה
גרפיקה של פוטומיין
גרפיקה של פוטומיין
גרפיקה של פוטומיין
(יח״צ)
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״פוטומיין״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.