לונדון, 15 במאי 2024/סוכנות הידיעות PRNewswire/ -- אובר איטס, אפליקציה מובילה של משלוחי מזון, גאה להודיע על שותפות בינה לבין חברת בליץ מוטורס (TASE: BLTZ), חברה בעלת שם בתחום הקטנועים החשמליים החכמים, במטרה להביא לשינוי מהפכני בתחום משלוחי המזון בלונדון.
במטרה לקדם את מחוייבותה לשינוי ולקיימות, חתמה אובר איטס על הסכם עם בליץ על מנת להציע לשליחים המשתמשים באפליקציה של אובר איטס שכירות שבועית של קטנועי בליץ בלונדון, במחירים מוזלים. שיתוף פעולה זה הוא חלק ממאמציה המתמידים של אובר איטס להפחית פליטות פחמן ולשפר את יעילות שירותי המשלוחים שלה.
בליץ מוכרת כספקית של קטנועים חשמליים חדשניים וחכמים המאופיינים בקישוריות מתקדמת ועיצוב ידידותי לסביבה, ומחוייבת לאפשר שירותי משלוח יוצאי דופן, הודות לשילוב בין טכנולוגיית המצברים שלה והפתרונות שהיא מציעה לניהול ציי כלי רכב.
מתיו פרייס (Matthew Price), מנהל אזור אנגליה, אירלנד וצפון אירופה באובר איטס, אמר כי: "אנו נרגשים לחבור לבליץ, חברה מובילה בתחום התחבורה החשמלית החכמה, במטרה לשנות את עתיד שירות המשלוחים ב'קילומטר האחרון'. אנחנו באובר איטס מחוייבים לחלוטין למילוי תפקידנו במאבק נגד שינויי האקלים, והשותפות עם בליץ היא מימוש ברור של מחויבות זו."
"אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם אובר איטס, לעיצוב מחודש של עתיד התחבורה העירונית והמשלוחים ב'קילומטר האחרון'", אמר רפאל מוזינסקי, מייסד בליץ. "הקטנועים החשמליים החכמים שלנו מתוכננים לספק יעילות, קיימות וביצועים חסרי תקדים, והם משתלבים באופן מושלם בעולם המשלוחים של אובר איטס."
שותפות זו היא נדבך משמעותי בטיפוח תחבורה עירונית בת-קיימא ובשינוי מהפכני של תחום המשלוחים. בזכות החדשנות ושיתוף הפעולה, יכולות שתי החברות לקדם שינוי חיובי ולתרום לעתיד בר קיימא.
אודות אובר איטס
אובר איטס היא אפליקציה בינלאומית מובילה בתחום משלוחי המזון, המחויבת להפוך את ההזמנה והמשלוח של מזון לנוחים, נגישים ומהנים יותר עבור לקוחות ברחבי העולם. יחד עם מגוון רחב של מסעדות ונהגי משלוחים, אובר איטס מחברת אנשים עם האוכל האהוב עליהם, בכל מקום ובכל זמן שירצו.
www.ubereats.com
אודות בליץ (TASE: BLTZ)
בליץ מוטורס היא חלוצה בתחום הקטנועים החשמליים החכמים, המחוייבת לשינוי מהפכני בתחבורה העירונית ובפתרונות בענף המשלוחים ב'קילומטר האחרון'. תוך מיקוד בטכנולוגיה, קיימות וקישוריות, מציעים הקטנועים החשמליים של בליץ מוטורס ביצועים, יעילות ונוחות חסרי תקדים לעסקים וללקוחות כאחד.
www.blitzmotors.com
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״בליץ מוטורס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.