שבוע שעבר (יום ג') התקיים לו כנס ההשקעות של ישראל, בחסות חברת ARX, ומספר חברות ציבוריות מציגות בתל אביב, זאת לאחר "תקופת יובש" ממושכת בשוק המקומי, שנגרמה ככל הנראה מהשפעות נגיף הקורונה - במהלכה כמעט ולא התקיימו מפגשי משקיעים פיזיים מן הסוג הזה.
2 צפייה בגלריה
תמונה מהכנס
תמונה מהכנס
תמונה מהכנס
(באדיבות מארגני הכנס)
באירוע השתתפו מעל ל-100 משקיעים, אנליסטים ומנהלי קרנות גידור, כאשר בתחילת האירוע ניתן זמן "מינגלינג חופשי" להחלפת רעיונות ודיונים משותפים של המשקיעים – בליווי כיבוד קל. לאחר מכן, ובצורה סדורה האחד אחר השני הציגו את פעילותן שלוש חברות ציבורית הנסחרות בבורסה המקומית: רונן שור מנכ"ל חברת אקסל סולושנס, העוסקת בהפצה ואינטגרציה גלובלית של מוצרי סייבר ותקשורת הציג את חזונו לחברה, התוכנית האסטרטגית שלה להמשך צמיחה בתוספת הסבר על הדוחות והתפתחויות האחרונות שבחברה. איציק פרנק מנכ"ל קבוצת ברן, חברת ההנדסה הגדולה והוותיקה ביותר בישראל הציג את פעילות החברה בישראל ובחו"ל, בשים לב לזינוק בתקציבים לשיפור תשתיות בעולם בכלל, ובישראל בפרט. ולסיום – מאור דואק, מנכ"ל חברת מניף, חברת מימון הנדל"ן בתצורת מזנין הגדולה בישראל, המנהלת תיק הלוואות של קרוב ל-2.5 מיליארד שקלים באמצעות מטה יעיל של פחות מ-10 עובדים הציג את דוחות החברה, הגידול שנרשם בפעילותה מאז הנפקתה בבורסה המקומית וכן את המצב כיום בענף הנדל"ן בישראל.
"משקיע ממוצע, בין אם עובד בכך למחייתו ובין אם לאו תלוי באופן אקוטי ביכולת שלו לשתף ולקבל רעיונות ממשקיעים אחרים", כך אומר גלעד מנדל, יזם הכנס, לשעבר העורך המקצועי של אתר ביזפורטל וסמנכ"ל בבית השקעות שניהל מעל לשני מיליארד שקלים בשוק ההון המקומי. "אם נישיר מבט ביושרה אל תיק ההשקעות שלנו, יתכן מאוד כי נגלה כי אחוז ניכר מההשקעות המוצלחות שלנו כמשקיעים, מבחינת תשואה על ההשקעה נבעו בכלל מרעיון השקעה ראשוני שקיבלנו מאנשים אחרים המשקיעים בשוק ההון ששיתפו אותנו ברעיון. חלק אינטגרלי מלהיות משקיע בשוק ההון זה להכיר משקיעים ואנליסטים נוספים ולדון ולהתפתח ביחד איתם.
2 צפייה בגלריה
גלעד מנדל
גלעד מנדל
גלעד מנדל
(יח״צ)
מאז תקופת הקורונה, כמעט ולא התקיימו מפגשי משקיעים פיזיים בתפוצה רחבה. וכשכן התקיימו – הנוכחות הייתה דלילה למדי ולא מאוד מפרה, אני שמח שהגענו בהרשמה הכנס למצב של "Sold Out" וקיימנו את הכנס הכי גדול בתחום השקעות הערך (השקעות על בסיס אנליזה של פעילות החברה ועסקיה ו.ק) שהיה בשנים האחרונות בשוק המקומי. זה היה כנס על טהרת עולם שוק ההון. לא בתצורת "איך להיות מיליונר מעבודה מהמיטה" או להתעשר ברגע אלא כנס על טהרת עולם ההשקעות, עם משתתפים איכותיים ביותר. אני שמח שקהל המשקיעים המקומי הצביע ברגליים".
אין לחברת ידיעות תקשורת בע״מ, לאתר ynet או לחברת המברקה פתרונות תקשורת בע״מ זיקה כלשהי לתוכן במובן של ניגוד עניינים או של עניין מיוחד. הכתוב אינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות במידע בסקירה זו כעובדתי או כמכלול כל המידע הידוע, ולכן אין להסתמך על הכתוב בה ככזה.