מיקוד בשוק יצרני האריזות מאפשר לחברה להתבסס גם בשוק ייצור קלפים מושבחים ואריזות ייחודיות נלוות כמנוע צמיחה נוסף בתוך שוק יצרני האריזות

ראש העין, 13 באוגוסט 2023, חברת סקודיקס (ת"א:סקדס) העוסקת במחקר, פיתוח וייצור מערכות דיגיטליות, מדווחת על תוצאות חזקות למחצית הראשונה של 2023. החברה ממשיכה את מגמת הצמיחה עם עמידה עקבית ביעדי הצמיחה בחמש המחציות האחרונות ולאשרר צפי לצמיחה של 20%-30% השנה, הצמיחה בהכנסות תתמוך במעבר החברה לרווחיות.
החברה מעדכנת כי זיהתה את שוק ייצור הקלפים המושבחים והאריזות הייחודיות הנלוות כמנוע צמיחה נוסף בתוך שוק יצרני האריזות.
1 צפייה בגלריה
סקודיקס מפרסמת את תוצאות שיא למחצית הראשונה של 2023
סקודיקס מפרסמת את תוצאות שיא למחצית הראשונה של 2023
סקודיקס מפרסמת את תוצאות שיא למחצית הראשונה של 2023
(באדיבות החברה)

אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס: "העמידה ביעדי הצמיחה האגרסיביים משקפת את המחויבות שלנו לבעלי המניות עם מטרה להגיע לרווחיות ותזרים חיובי. אנו ערוכים להמשך הצמיחה עם השקעות, מלאי ותשתית שיווקית על מנת לתת מענה מהיר ללקוחות. אנחנו ממשיכים להעמיק את האחיזה שלנו בשוק יצרני האריזות עם כניסה לפלחי שוק אטרקטיביים נוספים שהחברה מזהה כמנועי צמיחה. עוד הוסיף גרינברג: "החברה נערכת לתערוכת "DRUPA" המתקיימת באמצע השנה הבאה, עם מוצרים, טכנולוגיה ומעטפת שיווקית. תערוכה זו הינה הגדולה בענף, המתקיימת אחת לארבע שנים וההשתתפות שלנו צפויה לתת דחיפה למאמצי המכירות שלנו ברחבי העולם. מערכות הדפוס המתקדמות של סקודיקס חוסכות באנרגיה, פסולת, צריכת מים ועלויות נלוות. אנו מזהים העדפה מובהקת בקרב יצרני אריזות של פיתרון ירוק עקב דרישה של לקוחות הקצה, זאת ביחד עם חיסכון משמעותי בעלויות שמביא להאצה במעבר מדפוס אנלוגי לדיגיטלי.״
ההכנסות של החברה במחצית הראשונה של 2023 הסתכמו ב-14.2 מיליון דולר, עליה של 21% בהשוואה להכנסות של כ-11.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2022. העלייה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד נובעת מהתעוררות בביקוש בשווקי המזרח הרחוק. החברה ביצעה עסקאות בסין ובהודו לראשונה מאז היציאה מהקורונה. בנוסף, גידול במכירות דרך מפיצים המאפשרים פריסה גיאוגרפית רחבה יותר של המערכות. כמו כן, החברה מכרה לאחרונה את מערכת Ultra6000 ה- 25 במספר שהביאה את סך מכירות הדגם המתקדם להיקף מצטבר של מעל 21 מיליון דולר.
הרווח הגולמי של החברה במחצית הראשונה של 2023 הסתכם לסך של כ-5 מיליון דולר, גידול של כ-22%, בהשוואה ל-4.1 מיליון דולר במחצית המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה הסתכם לכ-36% שיפור מ-35% בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה מדווחת על צמצום חד בהפסד התפעולי, על רקע הגידול בהכנסות וברווח הגולמי. ההפסד התפעולי במחצית הראשונה של 2023 הסתכם בכ-1.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2022. החברה מדווחת על צמצום חד בהפסד הנקי לסך של 1.2 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
סך צבר ההזמנות של החברה ליום 30 ביוני, 2023 הסתכם ב- 1.6 מיליון דולר, לעומת סך צבר ההזמנות שהסתכם ב- 6.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בצבר נובעת, בין היתר, מהזמנות שמתקבלות במהלך הרבעון ומסופקות במהלכו, ובהתאם אינן נכללות בצבר לסוף התקופה.
לחברה קופת מזומנים בהיקף של כ- 4.3 מיליון דולר, ומסגרות אשראי לא מנוצלות בהיקף של כ-3 מיליון דולר.
אודות סקודיקס:
סקודיקס הינה חברה העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות ברחבי העולם של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס. בנוסף, מעניקה החברה שירותים שונים עבור השימוש במערכות אלו ומוכרת מוצרים מתכלים עבור מערכותיה (פולימרים) וחלקי חילוף שחלקם פותחו על ידיה, המשמשים את מערכותיה בתהליך השבחת הדפוס. החברה מתמקדת בפיתוח החדשנות של מערכותיה, ובבעלותה 11 משפחות פטנטים, בהן 41 פטנטים ובנוסף 4 בקשות לרישום פטנטים ברחבי העולם. מוצרי החברה העיקריים הם מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס. מערכות החברה נמכרות לשלושה שווקי מטרה עיקריים: שוק הדפוס המסחרי, שוק הדפוס המקוון (commerce-e print) ויצרני אריזות המייצרים אריזות, בעיקר לחברות בינוניות וגדולות, בין השאר, חברות רב לאומיות למוצרי צריכה שונים בתחומים מגוונים כגון מזון, קוסמטיקה, משקאות, מכשירים אלקטרוניים, קונפקציה וכיו"ב.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סקודיקס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.