חברת סיפיה וויז'ן הודיעה היום שהתקשרה בהסכם עם יצרנית מובילה מתחום המכלולים במסגרתו צפויה היצרנית להשקיע בסיפיה כ-18 מיליון שקלים, בתמורה לכ-16.67% ממניותיה של סיפיה. ההשקעה משקפת מחיר של 60 אגורות למניה, פרמיה משמעותית של 30.7% ביחס למחיר מניה של 45.9 אגורות בעת סגירת המסחר ביום שלישי.
סכום ההשקעה צפוי לשמש את החברה בעיקר לצורכי הון חוזר לפירעון הלוואה שנטלה החברה מבנק מזרחי, לצד תמיכה בפרוייקטים בהם זכתה החברה בשנה וחצי האחרונות, זכיות שלאחריהן עומד מספר דגמי הרכב הכולל בו זכתה החברה על 67 דגמים של 11 יצרניות רכב שונות.
כמו כן, החברה חתמה על הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה. במסגרתו, סיפיה צפויה ליהנות מתשלום שנתי שיכול להגיע עד לסך מיליון דולר בשנה, בתמורה למתן שירותים ומשאבים ליצרנית המכלולים – דבר המהווה מקור הכנסות נוסף עבור החברה.
אין לחברת ידיעות תקשורת בע״מ, לאתר ynet או לחברת המברקה פתרונות תקשורת בע״מ זיקה כלשהי לתוכן במובן של ניגוד עניינים או של עניין מיוחד. הכתוב אינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות במידע בסקירה זו כעובדתי או כמכלול כל המידע הידוע, ולכן אין להסתמך על הכתוב בה ככזה.