רז רודיטי: "זוהי הבעת אמון יוצאת דופן במוצר החברה ובטכנולוגיית הבינה המלאכותית שלנו מתאגיד ענק בינלאומי מוביל בתחומו, הבעת אמון שמתבלטת במיוחד בתקופת מלחמה. ההסכם המשמעותי מספק רוח גבית לחתימה על הסכמים עם לקוחות נוספים"
רייזור לאבס, העוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות ומוצרי בינה מלאכותית מדווחת על החוזה המסחרי הגדול בתולדותיה בהיקף של עד 31.2 מיליון דולר עם חברת ענק בינלאומית, מהמובילות בתחומה, בתעשיית הכרייה העולמית. במסגרת ההסכם תספק רייזור לאבס רישיונות תוכנה למוצר DataMind AI ל-14 אתרי כרייה בעלות כוללת של 3.3 מיליון דולר לשנה, ל-5 שנים. כמו כן, ענקית הכרייה העולמית תרכוש חומרה, בעיקר חיישנים, בהיקף כולל של 9.1 מיליון דולר. בנוסף, הלקוח יכול להזמין שירותי הטמעה תמורת סך נוסף של כ-5.6 מיליון דולר.
אתרי הכריה בהם תוטמע הטכנולוגיה של רייזור לאבס מהווים פחות מחמישית מסך אתרי הכרייה של ענקית הכרייה כך שקיים פוטנציאל גידול נוסף. בהתאם לתנאי ההסכמים, כבר בתחילת שנת 2024 צפוי להתקבל בידי החברה סך של כ-7.85 מיליון דולר אשר להערכת החברה ישמש אותה להמשך פעילותה בהתאם לתוכניות העסקיות, זאת בנוסף ליתרת מזומנים של כ-38.8 מיליון שקל, נכון ל-30.6.23.
רז רודיטי, מנכ"ל החברה: "החתימה על ההסכם האסטרטגי מהווה הבעת אמון חד משמעית בנחיצות ובערך הרב שהטכנולוגיה שלנו מייצרת לשוק הכרייה. לאחר שהלקוח בחן את המוצרים שלנו הוא החליט להצטייד בהיקף נרחב, בחלק מהאתרים שלו, בפריסה גלובלית. אנו מעריכים כי ההסכם מניח את התשתית ותומך במאמצי שיווק נוספים שלנו בתעשיית הכרייה כמו גם בתעשיות פוטנציאליות נוספות".
אודות רייזור לאבס:
החברה עוסקת בפיתוח ושיווק של מוצרי בינה מלאכותית לענפי התעשייה השונים. מוצר החברה המרכזי מאפשר לחברות תעשייתיות לשפר את תפוקת הייצור את זמינות המכונות הכבדות וזאת ע"י זיהוי תקלות מראש. שוק המטרה המרכזי של המחברה הינו תעשיית כריית משאבי הטבע (Natural Resources) אך החברה עורכת בדיקות היתכנות בתעשיות נוספות תעשיות נוספות דוגמת תעשיית תשתיות המים, ייצור מתכות ותעשיית ייצור החשמל. אתר החברה: https://www.razor-labs.com/
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״רייזור לאבס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.