הולמס פלייס מציגה רבעון חזק נוסף
ההכנסות ברבעון השני של 2024 צמחו בכ-7.5%, הרווח התפעולי גדל בכ-19.3%, הרווח הנקי עלה בכ-17.4% וה-EBITDA עלה בכ-17% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד
הולמס פלייס מציגה צמיחה בכמות המנויים לשיא של כ-192 אלף, וגידול של כ-10% בהכנסה ממוצעת למנוי בהשוואה לתקופה המקבילה
החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 15 מיליון ₪
בארבעת הרבעונים האחרונים הכריזה הקבוצה על חלוקת דיבדינד לבעלי המניות בהיקף מצרפי של 58 מיליון ₪
הולמס פלייס ממשיכה ליישם בהצלחה את האסטרטגיה שהציגה ומתקדמת לעבר היעד שהציבה לפיו עד שנת 2027 תגיע ל-136-146 מיליון ₪ EBITDA
קרן שתוי, מנכ״לית הולמס פלייס, ״הולמס פלייס ממשיכה שנה חזקה עם רבעון שיא נוסף, על רקע התחזקות מגמת הצמיחה, המשך פתיחת מועדנים חדשים והשבחת חווית הלקוחות. נתונים אלו הן פועל יוצא של חוזק הקבוצה, מימוש האסטרטגיה וזיהוי נכון של מגמות בשוק. התחזקות הקבוצה באה לידי ביטוי בעלייה במספר המנויים לשיא חדש, גידול של כ-10% בהכנסה הממוצעת ממנוי, המשך צמיחה בשרותים נוספים כגון פיאלטיס מכשירים ובעיקר בתוצאות הטובות שאנו מציגים היום. בשלהי הרבעון השני של 2024, פתחנו את מועדון פמילי אשדוד שהגיע לתפוסה מלאה בפרק הזמן המהיר ביותר שידעה הקבוצה אי פעם. בנוסף, עד סוף השנה אנו עתידים לפתוח את מועדון פמילי חדרה ועוד 3-5 מועדוני אייקון. הקבוצה ממשיכה לפעול לאיתור מיקומים נוספים ולפתיחת מועדונים חדשים ולהגדיל את מספר מועדוני פילאטיס המכשירים בתוך מועדני הקבוצה וצופים המשך גידול גם בתחום זה. הקבוצה השקיעה מתחילת השנה כ-15 מיליון ₪ בשיפור חווית הלקוחות במועדונים הקיימים, מתוך מטרה לשפר את חווית הלקוח ולשמור על מותג ״הולמס פלייס״ כמותג הפרימיום המוביל בישראל, ולחזק את הבידול של החברה מול המתחרים.״
מספר המנויים, עלה והסתכם לכ-192 אלף מנויים בתום הרבעון, לעומת כ-178 אלף מנויים בתום התקופה המקבילה;
הכנסות החברה לרבעון השני של שנת 2024 צמחו ב–7.5% בהשוואה לנתוני התקופה המקבילה והסתכמו לכ-135 מיליון ₪;
הרווח התפעולי עלה בכ-19.3% והסתכם הרבעון בכ-16.9 מיליון ₪ ושיעור הריווחיות התפעוליות השתפר ועלה ב-1.2% בהשוואה לרבעון מקביל והסתכם לכ- 12.5%;
הרווח לפני מיסים עלה הרבעון בכ–15.8% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל אשתקד והסתכם לכ-14.8 מיליון ₪;
הרווח הנקי עלה בכ-17.4% והסתכם בכ-13.3 מיליון ₪;
ה-EBITDA במהלך הרבעון השני של שנת 2024, צמח בכ-17% בהשוואה לנתוני התקופה המקבילה והסתכם לכ-24.6 מיליון ₪.
תל אביב, 27 באוגוסט 2024 – (ת״א: הלמס) קבוצת הולמס פלייס החברה הגדולה והמובילה בישראל למועדוני כושר ובריאות, מפרסמת הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024.
דגשים לסיכום הרבעון השני של שנת 2024:
נכון למועד זה הולמס פלייס מפעילה 65 מועדוני בריאות וכושר בפריסה ארצית, בהשוואה ל-60 מועדונים בתקופה המקבילה. הקבוצה צפויה לפתוח 4-7 מועדונים נוספים במהלך 2024.
ההכנסות לרבעון השני של 2024, הסתכמו בכ-135 מיליון ש"ח, בהשוואה ל-126 מיליון ₪ לרבעון השני של שנת 2023 – עלייה של כ-7.5%.
בחלוקה למגזרים, נכון לסוף התקופה, ההכנסות במגזר הולמס עמדו על כ- 97.9 מיליון ₪ ובמגזר אייקון על כ- 38.3 מיליון ₪. עליה של 5.76% ו- 12.12% בהשוואה לנתוני שנת 2023, בהתאמה.
הרווח הגולמי לרבעון השני של שנת 2024, הסתכם בכ-29.3 מיליון ₪ - עלייה של 9% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל בשנת 2023, שהסתכמו בכ-26.9 מיליון ₪. שיעור הרווחיות הגולמית עומד על 21.68%.
הרווח התפעולי לרבעון השני של שנת 2024, הסתכם בכ-16.9 מיליון ש"ח המייצג עליה של כ 19.3% לעומת 14.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה ושיעור הרווחיות התפעולית עומד על 12.5%, לעומת 11.3% בתקופה המקבילה.
הרווח הנקי לרבעון השני של שנת 2024, הסתכם בכ-13.3 מיליון ₪ בהשוואה לכ- 11.3 מיליון ₪ ברבעון השני של לשנת 2023, צמיחה של כ-17.4%.
ה- EBITDA לרבעון השני של שנת 2024, הסתכם בכ-24.6 מיליון ₪ לעומת כ-21 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד - צמיחה של כ-17% מרבעון לרבעון.
החברה נמצאת ברמת מינוף נמוכה, יחס החוב ל- EBITDA עומד על כ- 0.75 נכון לתאריך הדוח.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השני של לשנת 2024, הסתכם בכ-19.8 מיליון ₪ לעומת כ-17.4 מיליון ₪ בתקופה המקבילה לשנת 2023, גידול של 13.7%.
הרווח הנקי התזרימי לרבעון השני של לשנת 2024, הסתכם בכ-12.3 מיליון ₪ בהשוואה לכ- 14.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה לשנת 2023, כזכור, נתון זה מייצג את ה- EBITDA בניכוי תשלומי מיסים על הכנסה, הוצאות מימון והשקעות בקיים ששולמו במזומן בעיקר מהשקעות במועדונים הוותיקים של החברה לרווחת המנויים.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״הולמס פלייס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.