תל אביב, 12 בדצמבר, 2023, (ת״א: UWAY) חברת UserWay, מובילה עולמית בפתרונות נגישות דיגיטלית וספקית שירותים כוללים של תוכנת נגישות דיגיטלית, גאה להודיע על שיתוף פעולה עם חברת Semrush הגלובלית (NYSE: SEMR), פלטפורמת התוכנה המובילה בתחומי ניהול החשיפה והשיווק, אשר על לקוחותיה נמנים כ-30% מחברות ה-Fortune 500. במסגרת שיתוף פעולה זה, הכלים של UserWay להנגשה ועמידה בתקני נגישות דיגיטלית יתווספו למרכז האפליקציות של Semrush, כולל סורק הנגישות של UserWay ותוסף הנגישות של החברה.
לדבריו של אלון מייסון, מנכ״ל UserWay, ״השילוב של טכנולוגיות ההנגשה של UserWay אשר מבוססות על בינה מלאכותית יחד עם כלי השיווק האינטרנטי המובילים של Semrush, מהווה חיבור טבעי וקפיצה הכרחית לעבר הפיכת הנגישות האינטרנטית לברירת-המחדל בעבור כל גולש באינטרנט, דבר שיביא להעצמת חווית המשתמש והפיכתה ליותר אינטואיטיבית ויותר נגישה לכולם".

לעבר הכלה דיגיטלית בעולם השיווק האינטרנטי:

בכל יום מושקים בעולם כ-200,000 אתרי אינטרנט חדשים, ולצדם גדלים המכשולים למשתמשים בעלי מוגבלויות, שכן ככל שאתרים מפתחים תכנים מהר יותר, כך מתרחב פער הנגישות. מעבר לכך, בתקופה שבה הדרישה הרגולטורית להנגשת אתרי אינטרנט גובר באופן משמעותי, עסקים רבים ברחבי העולם פוגשים לחץ הולך וגדל להבטחת הגישה לעסקיהם בסביבה הדיגיטלית. מומחי שיווק משחקים תפקיד מכריע בסגירת הפער שבין המשתמשים לעסקים הלא נגישים באמצעות קידום והטמעת אסטרטגיות מונגשות ליצירת תוכן, המבטיחות חוויות דיגיטליות נגישות ומכילות לכל סוגי המשתמשים.
שיתוף הפעולה בין UserWay ו-Semrush משקפת את המסירות והמחויבות המשותפת להפיכת העולם הדיגיטלי למכיל ונגיש יותר. באמצעות שיתוף פעולה זה, טכנולוגיות ההנגשה מבוססות בינה מלאכותית של UserWay יאפשרו למשתמשים של Semrush לייצר יותר אתרים שמותאמים לא רק למנועי החיפוש, אלא גם לאנשים בעלי מוגבלויות תוך עמידה בתקנות ה-ADA (תקנות הנגשת האינטרנט לבעלי מוגבלויות בארצות הברית - Americans with Disabilities Act), ובכך להבטיח חוויה דיגיטלית נגישה יותר לכולם.
מעתה, מעל 10 מיליון משווקים המשתמשים בפלטפורמה של Semrush יוכלו להתקין את תוסף הנגישות וכן את סורק הנגישות של UserWay בלחיצת כפתור באמצעות מרכז האפליקציות של Semrush. כלים אלו יציעו מספר יתרונות עבור משתמשי Semrush הרבים וביניהם:
  • עמידה בתקני הנגישות הדיגיטלית: הטכנולוגיה של UserWay מאפשרת למשתמשי Semrush לשפר את יכולותיהם לעמוד בתקנות ה-ADA וכן בתקן ה-WCAG (תקן הנגשת התוכן האינטרנטי Web Content Accessibility Guidelines), ובכך להבטיח תאימות הן למנועי החיפוש והן לתקנות הנגישות בעת ובעונה אחת.
  • הרחבת החשיפה למשתמשים: אתרי אינטרנט שישתמשו הן בטכנולוגיות של UserWay והן באלו של Semrush יוכלו להגיע לקהל משתמשים נרחב יותר, ובכך לשפר את חווית המשתמש שלהם ולהגיע לקהלים ולשווקים חדשים.
  • יתרונות SEO: מתוך הבנה כי מנועי החיפוש כיום שמים דגש על חווית המשתמש, ובתוכה על נגישות הדיגיטלית, חיבור זה יאפשר למשתמשי Semrush להצטיין במבחני דירוג המיקום שלהם בתוצאות החיפוש, ובתוכם מבחן אורך הזמן בהם משתמשים מבלים באתר האינטרנט שלהם, שיעור עזיבה נמוך של העמודים וכיו״ב. באמצעות ההתייחסות להיבטי הנגישות, יוכלו בעלי האתרים לטפל בתקלות טכניות המשפיעות לרעה על חווית המשתמש, ובכך לשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש בהתאם.

על אודות UserWay:

UserWay היא מובילה עולמית של פתרונות נגישות דיגיטלית, המחויבת לקידום זכות האדם הבסיסית להכלה דיגיטלית. הפלטפורמה של UserWay מפשטת באופן משמעותי את היכולת להנגיש אתרי אינטרנט, מסמכים דיגיטליים ואפליקציות תוך עמידה ברגולציות בישראל ובעולם, וזאת על בסיס טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית לצד תהליכים אנושיים. באמצעות הטכנולוגיה של UserWay, אשר מוטמעת במיליוני אתרים ברחבי העולם, ניתן להגיע לעמידה בתקנות ה-WCAG 2.1/2.2, ה-EN 301 549, ה-ADA ו-Section 508, כנדרש על ידי גופי ממשל ורגולציה בארה״ב ובעולם.
מידע נוסף על UserWay ניתן למצוא באתר החברה: https://UserWay.org

אזהרת מידע צופה פני עתיד:
מסמך זה כולל מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968. מידע צופה פני עתיד אינו ודאי ולרוב אינו בשליטת החברה והתממשות או אי התממשות מידע צופה פני עתיד מושפע, בין היתר, מגורמים אחרים, כגון גורמי הסיכון המאפיינים את פעילות החברה וכן התפתחויות בסביבה הכללית וגורמים חיצוניים המשפיעים על פעילות החברה. התוצאות וההישגים של החברה בעתיד עשויים להיות שונים מהותית מכל המוצגים לעיל והחברה אינה מתחייבת לעדכן או לשנות תחזית או אומדן כאמור ואינה מתחייבת לעדכן מסמך זה. מסמך זה אינו מהווה הצעה לרכישת ניירות הערך של החברה או הזמנה לקבלת הצעות כאמור. השקעה בניירות ערך בכלל ובחברה בפרט נושאת בסיכונים, יש לקחת בחשבון שביצועי העבר אינם מעידים בהכרח על ביצועים בעתיד.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״UserWay״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.