בעלי מניות יקרים,
במכתב זה אבקש לספק עדכון בנוגע לתוצאות מקדמיות של אפסלון לרבעון הראשון לשנת 2024. אך בטרם אפרט, אבקש להתייחס למציאות הכאובה ולהדגיש שוב את האסון הנוראי אשר התחולל עלינו, מציאות שאין להשלים עימה ואין להתרגל אליה.
אפסלון ברנדס, הינה חברה ישראלית, הפועלת מתוכה ולמענה, ועל כן, אנו נמשיך להגן, לפעול ולייחל, מדי יום, לשובם המהיר והשלם של כלל החטופים ולהתפלל לשלומם של חיילי צה"ל ואנשי כוחות הבטחון.
במכתב זה, אני מתכבד לעדכן על תוצאות המהלכים שביצענו בחודשים האחרונים הבאים לידי ביטוי בתוצאות הרבעון הראשון לשנת 2024:
- המכירות ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכמו לסך של כ- 2.73 מיליון דולר.
- עלות המכר ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכמה לסך של כ-770 אלפי דולר.
- הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכם לסך של כ - 1.95 מיליון דולר (שיעור של כ- 71% מהמכירות).
- הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2024 הסתכם לסך של כ- 150 אלפי דולר.
- הוצאות שיווק, הפצה, פרסום, פיתוח, הנהלה וכלליות וכן מימון ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכמו לסך של כ-1.8 מיליון דולר.
תוצאות אלו מגיעות על רקע מהלכים שביצענו בצד הניהולי והתפעולי על מנת לעמוד ביעדים שהצבנו בשנת 2023 ו-2024 להמשך הנזלת מלאי עודף לטובת הגדלת תזרים המזומנים, להמשך התייעלות בהוצאות המטה ולהתנעת תשתית מחקר ופיתוח לצורך השקת מוצרים חדשים במטרה להביא לגידול אורגני.
אני רואה לנכון להזכיר כי מכירות החברה הינן עונתיות והרבעון המשמעותי ביותר של החברה הינו הרבעון הרביעי (בהיבטי הכנסות ורווח).
כזכור, אפסלון ממתגת ומוכרת מאות מוצרים במגוון רחב של מרקטפלייסים (זירת מכירה וקנייה) כגון אמזון וולמארט, מוצרי צריכה ללקוחות קצה (בעיקר בארה"ב). מוצרינו נמכרים תחת מותגים פרטיים בלעדיים שנרכשו במהלך השנים 2020 ו-2021.
אנו ממשיכים בהגדלת פורטפוליו המוצרים שלנו ואני מצפה, בהתאם ליעדים והאסטרטגיה העסקית שלנו, כי במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2024, נוסיף ונשיק מוצרים חדשים, בעיקר בקטגוריית בית גינה ומטבח.
כמו כן, אנו בוחנים מספר עסקאות למיזוג ורכישה של חברות במצוקה (אגריגטורים ממונפים אשר לא מסוגלים לשרת את החוב ומציעים את פורטפוליו המותגים שלהם למכירה, לעיתים במסגרת פשיטת רגל) במכפילי רווח נמוכים ואטרקטיביים. אני סבור כי זוהי העת הנכונה להכות בברזל ולאתר הזדמנויות – אנחנו יודעים לשלב עסקים חדשים בפלטפורמה שלנו, להשביח אותם בצורה משמעותית ולהביא לצמיחה בפעילות.
אפסלון של לאחר הצעדים שנקטנו היא חברה יעילה, חזקה וצומחת. חברה מאוזנת (אשר נפטרה ממרבית עודפי המלאי שהיו בבעלותה, בעלת תשתית תפעולית ייחודית בעולמות האי-קומרס של אמזון. חברה המיישמת ומטמיעה תהליכי עבודה ואוטומציות בכל המחלקות וכן שימוש בכלי אינטליגנציה מלאכותית באופן שוטף. אך מעל לכל, אפסלון, ערוכה לצמיחה משמעותית במכירות וברווח הנקי.
בברכה,
אריאל.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אפסלון ברנדס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.