29 באוגוסט, 2023, באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC), , חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מדווחת על תוצאותיה למחצית הראשונה של 2023.
תקציר פיננסי:

1 צפייה בגלריה
Cash and short-term investments including investments in deposits and other securities at 30 June 2023 were $41.9m (31 December 2022: $44.2m). *Adjusted to exclude amortisation of intangible assets and share-based payments. For further detail, see the Financial Review
Cash and short-term investments including investments in deposits and other securities at 30 June 2023 were $41.9m (31 December 2022: $44.2m). *Adjusted to exclude amortisation of intangible assets and share-based payments. For further detail, see the Financial Review
Cash and short-term investments including investments in deposits and other securities at 30 June 2023 were $41.9m (31 December 2022: $44.2m). *Adjusted to exclude amortisation of intangible assets and share-based payments. For further detail, see the Financial Review
(באדיבות החברה)

תקציר אסטרטגי ותפעולי:

• צמיחה בהכנסות הושגה הן בחטיבת הרשתות והסייבר והן בחטיבת הביו-מד, ושיפור בשולי הרווח הגולמי הושג בכל היחידות העסקיות של הקבוצה
• השלמת ניתוח פנימי מעמיק של כל הפעילות העסקית על מנת למקד את הקבוצה בעסקי הליבה שלה ביחידות הרשתות, הסייבר והדיאגנוסטיקה ולהציג שיפורים ארגוניים
יחידת הרשתות
• פלטפורמת Edgility עבור מחשוב קצה:
• נחתם חוזה לחמש שנים עם ספק מוביל של שירותי קישוריות חירום בצפון אמריקה
• התקדמות בהתקנת פתרון הEdgility אצל CityFibre ו-CEMEX
• הוכחת היתכנות עם מספר לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם, כולל מפעילי Tier 1 באירופה
• מיסוד שותפות חדשה להגדלת נוכחות המכירות והשיווק באזור EMEA
• פתרונות EthernetCarrier :
• צמיחה חזקה המשקפת אספקה מוגברת של פתרונות 10G ו-100G
• פיתוח מתקדם של פלטפורמת 10GE החדשה שצפויה להשקה בהמשך השנה
יחידת הסייבר
• זכיה בחוזה בטחוני ממשלתי רב-שנתי בשווי 26 מיליון דולר לאספקת פלטפורמת סייבר מהירה לרשתות
• המשך פיתוח פתרונות הצפנה מתקדמים העושים שימוש בהתפלגות מפתחות קוונטיים להרחבת היצע הפתרונות של הקבוצה לשווקים נוספים
יחידת הדיאגנוסטיקה
• מכירות מוצרי דיאגנוסטיקה הינן בהתאם לתקופה המקבילה, בנטרול התרומה ממכירת מוצרי COVID-19
• התקדמות בפיתוח NATlab של חברת אדור, פלטפורמת אבחון מולקולרית פורצת דרך, עם התחלת ניסויים פרה-קליניים בבית החולים שהחלו לאחר תקופת הדיווח

מוטי נגר, מנכ"ל באטמ: "אנו שמחים להודיע על תוצאות חזקות למחצית הראשונה של 2023. השגנו צמיחה בכל הפרמטרים הפיננסיים המרכזיים וכן התקדמות תפעולית בכל יחידה עסקית. כמו כן, ביצענו ניתוח מקיף של כל יחידה עסקית והזדמנות השוק שלה, וכעת יש לנו מיקוד אילו יחידות עסקיות מהוות עבורנו פעילויות ליבה להצלחה העתידית של הקבוצה אשר יכולות להביא לשינוי בביצועים הפיננסים שלנו.
במבט קדימה, נכנסנו למחצית השנייה של השנה במיצוב טוב יותר מאשר באותה נקודה בשנה שעברה, עם מומנטום הכנסות וצבר הזמנות גבוה יותר. אנו מצפים להציג צמיחה בהשוואה לשנה קודמת בחטיבת הרשתות, עם גידול בהכנסות הן ב-carrier ethernet והן ב-Edgility. ההכנסות שלנו מיחידת הסייבר במחצית השנייה צפויות להיות גבוהות יותר מאשר במחצית הראשונה, עם אספקת החוזה הגדול שזכינו בו מוקדם יותר השנה. גם בחטיבת הביו-מדיקל שלנו אנו מצפים להמשיך ולהגדיל את המכירות. כתוצאה מכך, אנו מצפים לדווח על צמיחה בהכנסות ב-2023 בהשוואה לשנה קודמת, בהתאם לציפיות השוק".

עדכון עסקי:
במהלך המחצית הראשונה של השנה, בוצע ניתוח מעמיק להערכת עסקי הקבוצה, האסטרטגיה והשווקים. לאור זאת, באטמ חידשה את החזון האסטרטגי שלה כארגון גלובלי הממקסם את נכסיו החזקים תוך אספקת פתרונות איכותיים בשווקים צומחים עם טכנולוגיה חדשנית המגובה בקניין רוחני חזק ויידע ייחודי. בהתאם, עסקי החברה בחטיבת הרשתות, הסייבר והדיאגנוסטיקה זוהו כפעילויות הליבה של הקבוצה, גם לצורך קבלת עדיפות להקצאת משאבים. עם הזמן, עשויה הקבוצה לחזק את פעילויות הליבה באמצעות מיזוגים ורכישות, ולממש יחידות עסקיות בהן הקבוצה יכולה להבטיח תנאים אטרקטיביים. בטווח הקרוב, עסקי ההפצה והאקו-מד ישמרו, כשהקבוצה תמשיך לצמוח בתחומים אלו בהתאם לצורך.

תחזית:
באטמ נכנסה למחצית השנייה של 2023 במיצוב טוב יותר מאשר באותה נקודה בשנה הקודמת, עם מומנטום בהכנסות וצבר הזמנות גבוה יותר.
עבור שנת 2023 כולה, הקבוצה מצפה לצמיחה בהכנסות בהשוואה לשנה קודמת בתחום הרשתות, כאשר ההכנסות מפתרונות ה- Carrier Ethernetוה-Edgility של הקבוצה צפויות להמשיך לצמוח. הכנסות הסייבר צפויות להיות גבוהות יותר במחצית השנייה מאשר במחצית הראשונה, עם אספקת החוזה הגדול שנחתם במחצית הראשונה של 2023. הקבוצה צופה כי תצליח לקבל הזמנות סייבר נוספות בטווח הקרוב. כמו כן, הקבוצה צופה כי הדיאגנוסטיקה תחזור לצמוח במחצית השנייה בהשוואה למחצית הראשונה, תוך אספקת ההזמנות שהתקבלו במהלך השנה. גם עסקי ההפצה והאקו-מד צפויים להציג עליה בהכנסות בהשוואה לשנה קודמת. כתוצאה מכך, הקבוצה נמצאת במסלול לדווח על צמיחה בשנת 2023, בהתאם לציפיות השוק.
הקבוצה ממשיכה לשמור על מאזן חזק, כמו גם על קניין רוחני רב ערך. בהתאם, דירקטוריון באטמ אופטימי לגבי עתיד הקבוצה ומצפה לדווח על התפתחויות בהמשך.

נוסח לא מחייב: נוסח זה כולל מידע חלקי, מקוצר, מתורגם ומעובד מתוך הודעה שפורסמה בשפה האנגלית באתר בורסת לונדון: www.londonstockexchange.com. הוא מיועד לנוחות הקוראים בלבד ואינו מחייב את החברה. הנוסח המחייב הוא הנוסח האנגלי.
מידע צופה פני עתיד: מסמך זה מכיל מידע צופה פני עתיד. מידע זה משקף את הדעות, האומדנים וההערכות הנוכחיים של הנהלת הקבוצה, והוא מבוסס על הנתונים העדכניים לגבי עסקי הקבוצה כפי שמפורטים במסמך זה ובדוחות התקופתיים, דוחות הביניים והדוחות המיידיים של הקבוצה. מידע זה עשוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה, עקב שינויים בעסקי הקבוצה, בשווקים בהם היא פועלת, בתחרות, בביקוש למוצרי הקבוצה ו/או שירותיה, בשל גורמים כלליים (כלכליים או אחרים) שיש בהם כדי להשפיע על עסקי הקבוצה ותוצאותיה, בשל גורמי הסיכון המפורטים בדוחות התקופתיים של הקבוצה, ובשל מידע וגורמים שאינם ידועים כיום להנהלת הקבוצה ושאם היו ידועים היה בהם כדי להשפיע על הדעות, האומדנים וההערכות של ההנהלה. הקבוצה תדווח על התוצאות והאירועים בפועל בהתאם לחובותיה המשפטיות, החשבונאיות והרגולטוריות, ואינה לוקחת על עצמה כל מחויבות אחרת לדווח עליהם או על חריגותיהם מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהמידע הצופה פני עתיד לא התממש, כולו או חלקו, או התממש באופן שונה מכפי שנצפה; או שהוא צפוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה; או לעדכן חלק כלשהו מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהוא אינו תקף עוד; או כל חובה אחרת שאינה מוטלת עליה על-פי כל דין.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״באטמ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.