תל אביב / ציריך / ניו-יורק, 12 בספטמבר 2023 - שחל טלרפואה בע״מ (SIX: SHLTN;NASDAQ: SHLT) (״שחל״ או ״החברה״), ספקית ומפתחת מובילה של טכנולוגיות טלרפואה מותאמות-אישית, מתכבדת להודיע כי תוצאות ביניים ממחקרים המתבצעים ב-Mayo Clinic (במסגרת שיתוף פעולה שדווח בעבר) וב-Imperial College London יוצגו בכנס הקרדיולוגיה הבינ״ל 2023 VPM (Vulnerable Plaque and Patient Meeting). בשני המחקרים נעשה שימוש בטכנולוגיית ה-®SmartHeart אקג 12 ליד של החברה, המוגנת פטנט ומאושרת FDA, לניטור של מטופלים בבית לאחר התקף לב (אוטם שריר הלב).
1 צפייה בגלריה
מערכת ה®SmartHeart של שחל טלרפואה
מערכת ה®SmartHeart של שחל טלרפואה
מערכת ה®SmartHeart של שחל טלרפואה
(יח״צ)
המצגות יוצגו במפגשים שייערכו במהלך המושב הרביעי ביום השלישי של הכנס (20 בספטמבר 2023) ויהיו זמינים לצפייה בחינם:
  1. Naseer Alshahrani (BSEMS/MSc) ששיתף פעולה במחקר עם Dr. Ramzi Khamis מ-Imperial College London, יציג את תוצאות הביניים ממחקר TELE-ACS (ניסוי עם בקרה רנדומלית) המציג את היתרונות של הטלרפואה בטיפול לאחר תסמונת כלילית חריפה (התקף לב ועוד תסמינים).
  2. Dr. Joerg Hermann מ- Mayo Clinic ידון בתוצאות הביניים ממחקר HELP-MI (ניסוי עם בקרה רנדומלית), שבוחן את הפחתת שכיחות פניות לחדרי מיון, אשפוזים חוזרים ו- MACE (Major Adverse Cardiovascular Events – תופעות לוואי שליליות משמעותיות בעקבות אוטם שריר הלב) על פני תקופה של 90 יום לאחר האשפוז הראשון בגלל התקף לב, אצל מטופלים המשתמשים ב-®SmartHeart אקג 12 ליד. יצויין שאקג 12 ליד מהווה את הסטנדרט הקליני לאבחון התקף לב.
״לאורך השנים שחל טלרפואה ביססה והוכיחה את התועלות של שימוש בטכנולוגיה שלה למטופלי לב, כולל הפחתה משמעותית בשיעורי תמותה ואשפוזים חוזרים. ההנחה המרכזית של המחקרים המדווחים, HELP-MI ו- TELE-ACS, היא כי ניטור באמצעות טלרפואה של מטופלים בביתם, בשילוב עם השימוש ב- ®SmartHeart אקג 12 ליד, מפחיתה את הביקורים בחדרי המיון ואשפוזים חוזרים, וזאת ללא תופעות לוואי שליליות, וכל זאת בעלות נמוכה יותר בהשוואה לחולים המקבלים טיפול רגיל בלבד", ציין ארז נחתומי, מנכ״ל שחל טלרפואה, והוסיף כי:
״אנחנו מתרגשים ואופטימיים שתוצאות מחקרים אלה, המתבצעים בשיתוף עם שני מוסדות רפואיים מובילים בעולם, יציגו תוצאות המשקפות את הניסיון המשמעותי המצטבר שלנו בתחום זה, ומכך שטכנולוגיית ה- ®SmartHeart אקג 12 ליד של שחל היא בעלת השפעות קליניות משמעותיות בעולמות הטלרפואה והניטור של מטופלים מרחוק״.
הרשמה בחינם להשתתפות וירטואלית בכנס VPM 2023: כנס VPM 2023(The Imperial Vulnerable Plaque and Patient Meeting) הוא אירוע מחקרי נחשב ביותר המפגיש מדענים מובילים בעולם, מנהיגים קליניים ומומחים בתעשייה כדי לייצר הפריה-הדדית ותחלופת רעיונות בתחום מחלות לב איסכמיות. הכנס יתקיים גם באופן וירטואלי מיום שני ועד יום רביעי 18-20 בספטמבר 2023. שחל טלרפואה גאה לתת חסות במעמד SILVER לכנס זה. אלו המעוניינים לקחת חלק באירוע מוזמנים להירשם לאירוע הווירטואלי בחינם. לפרטים נוספים והרשמה, לחצו כאן.
על אודות שחל טלרפואה: שחל טלרפואה עוסקת בפיתוח ושיווק טכנולוגיות טלרפואה אישיות מובילות ובמתן שירותי מוקד רפואי, תוך התמקדות במחלות לב כלי דם ומחלות נלוות, למשתמשי קצה ולקהילת נותני שירותי הבריאות. החברה מציעה את שירותיה ואת מכשירי הטלרפואה האישיים שלה למנויים המשתמשים בטכנולוגיית תקשורת טלפונית ואינטרנט. שחל טלרפואה רשומה למסחר בבורסת שוויץ תחת הסימול SHLTN (ISIN: IL0010855885 ובבורסת נאסד"ק תחת הסימול SHLT ISIN: US78423T2006, CUSIP: 78423T200) ).
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.shl-telemedicine.com.

אזהרת מידע צופה פני עתיד: חלק מהמידע הכלול בהודעה זו מכיל הצהרות צופות פני עתיד. הקוראים מוזהרים כי כל הצהרות צופות פני העתיד מסוג זה אינן ערובות לביצועים עתידיים וכרוכים בסיכונים ואי ודאויות, וכי התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מאלו בהצהרות צופות פני עתיד כתוצאה מגורמים שונים. שחל טלרפואה אינה מתחייבת לעדכן או לתקן בפומבי הצהרות צופות פני עתיד אלו.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״שחל טלרפואה בע״מ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.