מחר, 1 ביולי 2024, יתקיים מפגש משקיעים מיוחד עם חברת נובקטיס פארמה (סימול בנאסד"ק: NVCT), מובילה עולמית בפיתוח תרופות מדויקות וחדשניות לטיפול בסרטן. המפגש יתחיל בשעה 20:00 שעון ישראל.
לאחרונה אנו עדים למה שנדמה כמו תחילתו של גל של מיזוגים ורכישות בתעשיית הביוטכנולוגיה, עם דגש מיוחד על תרופות אונקולוגיות מדויקות. ענקיות התרופות מבצעות מהלכים אסטרטגיים משמעותיים, כפי שניתן לראות ברכישה האחרונה של Seagen על ידי Pfizer תמורת 43 מיליארד דולר, ובהשתלטות של AbbVie על Immunogen תמורת כ-10.1 מיליארד דולר. מגמה זו משקפת את ההכרה הגוברת בפוטנציאל העצום של רפואה מותאמת אישית בטיפול בסרטן, ומדגישה את הערך הרב שחברות המפתחות טיפולים חדשניים ומדויקים, כמו נובקטיס פארמה, עשויות להבא לשוק.
נובקטיס פארמה, שנוסדה בשנת 2020, כבר הספיקה לסמן את עצמה כאחת החברות המבטיחות בתחום האונקולוגיה. בהובלת המנכ"ל רון בנצור, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתעשיית הביו-פארמה, החברה מתמקדת בפיתוח פתרונות מהפכניים לצרכים רפואיים בלתי מסופקים בתחום הסרטן, ולה שני מוצרים אשר אחד מהם קיבל כבר מעמד של orphan drug ואושר למסלול המהיר על ידי ה-FDA (fast track).
במהלך הוובינר, המשתתפים יוכלו:
1. לשמוע ישירות ממנכ"ל החברה, רון בנצור, שהוביל בעבר את חברות ביופארמה מובילות כמו חברת יורוג'ן לשווי של מעל חצי מיליארד דולר בנאסד"ק.
2. לקבל סקירה מעמיקה על הפייפליין המבטיח של החברה, כולל שני מועמדים מובילים לתרופות - NXP800 ו-NXP900, הנמצאים בשלבים שונים של ניסויים קליניים.
3. להבין את האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה ואת חזונה לעתיד הטיפול בסרטן.
4. לשמוע על העדכונים הקליניים המשמעותיים הצפויים במחצית השנייה של 2024.
5. ללמוד על המחויבות העמוקה של צוות המייסדים, המחזיקים יחד כמעט 35% ממניות החברה, כולל השקעה אישית של מעל 3 מיליון דולר מצד המנכ"ל בנצור.
זוהי הזדמנות להיחשף לחזית החדשנות הרפואית ולהבין כיצד נובקטיס פארמה עשויה לשנות את עתיד הטיפול בסרטן.
פרטי ההתחברות לוובינר:
• תאריך: יום שני, 01.07.2024 שעה: 20:00 שעון ישראל
• קישור זום: https://zoom.us/j/91033806736 (הקישור ייפתח עם תחילת הוובינר).
ההודעה מוגשת מטעם מותג הוובינרים ״Investmeet״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.