תל אביב, 19 בספטמבר, 2023, (ת״א: UWAY), חברת UserWay, מובילה עולמית בפתרונות נגישות דיגיטלית וספקית שירותים כוללים של תוכנת נגישות דיגיטלית, הודיעה על השקת מערכת חדשנית להנגשת תכנים על גבי Microsoft PowerPoint, המאפשרת להפוך מצגות לנגישות עבור אנשים עם מוגבלות, באופן שמותאם לצוותי עבודה ולסביבת העבודה התאגידית. הפלטפורמה של UserWay בנויה בהתאם לרגולציה ולסטנדרטים הגבוהים ביותר שנקבעו ב-ADA, Section 508, PDF/UA, וכן, WCAG 2.1 ו-2.2.
כאשר מצגות מתנגשות בטכנולוגיות מסייעות:
כיום כ-1.2 מיליארד אנשים משתמשים ב-Microsoft Office במגזר העסקי, הציבורי ובאקדמיה. עד כה, לא הוצג פתרון נוח ויעיל, מקצה לקצה (end-to-end), לתמיכה מלאה בהנגשת קבצי PowerPoint. כתוצאה מכך, מצגות עשירות בנתונים, תוכן ואינפוגרפיקה נותרות לא נגישות, לוקות באי-סדר ואינן ברות-פענוח בעבור משתמשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות כגון קוראי מסך. בכך, הפכו המצגות למכשול בעבור רבים.
המוצר החדש של UserWay המותקן על גבי תוכנת PowerPoint מאפשר לכל אדם ואדם אשר יוצר או עורך מצגת, גם להנגיש את המצגת באופן מיידי, ולפתור את החלק המסועף ביותר של נגישות בקבצי PowerPoint - יצירת רצף קריאה לוגי עם כותרות, תמונות, טבלאות ורשימות מונגשות, לצד אפשרות ייצוא מהירה לקובץ PDF נגיש.
עם התקנת המוצר, יוטמע הפתרון בתוך ממשק PowerPoint כסרגל נגישות מובנה. המוצר סורק את המצגות לאיתור בעיות נגישות, מחיל תיקונים אוטומטיים ומנחה את המשתמשים לפתור את הבעיות שנותרו צעד אחר צעד. המוצר מתמודד עם בעיות נפוצות כמו טקסטים חלופיים חסרים לתמונות, יצירת סדר הקראה תקין, הפרות בניגודיות הצבע, מבנה כותרות, קישורים בלתי נגישים, טבלאות, רשימות, ועוד.
הפתרון של UserWay להנגשת מצגות PowerPoint מתווסף למשפחת המוצרים שמציעה החברה עבור מסמכים דיגיטליים המשמשים גופים ברחבי העולם וביניהם חברות ציבוריות, סוכנויות ממשלתיות, בנקים וחברות טלקומוניקציה. באוגוסט 2023, שירותי UserWay עבור Microsoft Office נכנסו לרשימת המועמדים הסופית לפרס הנכסף Zero Project 2024, כאשר מומחי נגישות מכל העולם הכירו בהשפעת החברה על ההתפתחות הטכנולוגית בתחום.
לדברי אלון מייסון, מנכ״ל UserWay, "ארגונים המחוייבים למדיניות DEI - Diversity, Equity & Inclusion - (גיוון, שוויון, והכלה) מתחילים להבין שמסמכים בלתי נגישים מהווים לא רק מכשול משמעותי בעבור אנשים עם מוגבלות, אלא גם הפרה של חוקי נגישות ברחבי העולם. כעת, ההתמודדות עם החסמים הללו פשוטה מאי פעם. עם מכלול הפתרונות של UserWay עבור Microsoft Office, עובדים ומנהלים, יחדיו, הופכים באופן מיידי למומחי נגישות, ומפיקים תוצרים אשר עומדים הן ברגולציה והן במדיניות אחריות תאגידית הארגונית".
"הנגשת מסמכים מלכתחילה על ידי יוצר המסמך באמצעות טכנולוגיות אלו, מבטיחה איכות הנגשה גבוהה ותהליך יעיל יותר מאשר תיקון בדיעבד ,ובראיה רחבה -מטפחת תרבות ארגונית מכילה", מוסיפה שירלי כהן-שוורץ, ראש תחום הנגשת המסמכים בחברת UserWay, הכוללת את פתרונות החברה עבור Word, Excel ו-PowerPoint.״

אודות UserWay:
UserWay היא המובילה העולמית של פתרונות נגישות דיגיטלית, המחויבת לאפשר את זכות האדם הבסיסית של נגישות דיגיטלית לכולם. UserWay מפשטת באופן משמעותי את היכולת של אתר אינטרנט להפוך לנגיש ותואם לרגולציות בישראל ובעולם כולל ל-ADA בארה״ב, על ידי הטמעת שורת קוד אחת. התוסף של UserWay הותקן ביותר ממיליון אתרי אינטרנט. עם טכנולוגיית ה-SaaS של UserWay, בעלי אתרים יכולים להגיע לעמידה בתקנות ה-WCAG 2.1/2.2, ה-EN 301 549, ה-ADA ו-Section 508, כנדרש על ידי גופי ממשל ורגולציה בארה״ב ובעולם. מידע נוסף על UserWay ניתן למצוא באתר החברה: https://userway.org

הצהרת מידע צופה פני עתיד:
מסמך זה כולל מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח - 1968. מידע צופה פני עתיד אינו ודאי ולרוב אינו בשליטת החברה והתממשות או אי התממשות מידע צופה פני עתיד מושפע, בין היתר, מגורמים אחרים, כגון גורמי הסיכון המאפיינים את פעילות החברה וכן התפתחויות בסביבה הכללית וגורמים חיצוניים המשפיעים על פעילות החברה. התוצאות וההישגים של החברה בעתיד עשויים להיות שונים מהותית מכל המוצגים לעיל והחברה אינה מתחייבת לעדכן או לשנות תחזית או אומדן כאמור ואינה מתחייבת לעדכן מסמך זה. מסמך זה אינו מהווה הצעה לרכישת ניירות הערך של החברה או הזמנה לקבלת הצעות כאמור. השקעה בניירות ערך בכלל ובחברה בפרט נושאת בסיכונים, יש לקחת בחשבון שביצועי העבר אינם מעידים בהכרח על ביצועים בעתיד.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״UserWay״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.