יוניקורן טכנולוגיות, שותפות השקעה בחברות טכנולוגיה בעלות פעילות מחקר ופיתוח, מדווחת כי חברה בבעלות חלק מבעלי השותף הכללי בשותפות, רכשה מצד ג' 4,166,666 יחידות השתתפות של השותפות, המהוות כ- 11.9% מהון יחידות ההשתתפות של השותפות, לפי מחיר של 1.2 ₪ ליחידת השתתפות בתמורה כוללת של כ-5 מיליון שקל – המחיר בעסקה מהווה פרמיה של כ-125% בהשוואה למחיר יחידת ההשתתפות ביום המסחר הקודם.
השותפות רואה בכך הבעת אמון חד משמעית בשותפות, במנהליה ובהשקעותיה.
עמית גרין, מנכ"ל יוניקורן טכנולוגיות מסר כי, "אנו רואים בהשלמת העסקה ובמאפייניה הבעת אמון חד משמעית מצד בעלי השותף הכללי בפוטנציאל של השותפות וההשקעות שלה.״
יוניקורן טכנולוגיות הינה שותפות השקעה בחברות טכנולוגיה בעלות מחקר ופיתוח בישראל. השותפות הוקמה על ידי יענק'לה טננבוים, ליגד רוטלוי, יגאל לנדאו ורונן ויסרברג ומנוהלת ע"י עמית גרין. לשותפות התמחות בתחום הטכנולוגי, שוק ההון, השקעות ופיתוח עסקי וקשרים בינלאומיים. השותפות מבצעת השקעות בעיקר בתחומי הטכנולוגיה, התוכנה והאינטרנט בדגש על חברות בעלות עומק וחדשנות, מסייעת בפיתוחן ושואפת לייצא ערך לבעלי היחידות שלה על ידי השבחה ומימוש החזקותיה אם באמצעות אקזיט או פיתוח והרחבה של עסקי החברות הפורטפוליו והשבחתן.
בין חברות הפורטפוליו של יוניקורן טכנולוגיות ניתן למצוא את:
Strix Drones - עוסקת בפתרונות תחנות עגינה אוניברסליות לכל סוגי רחפנים. חברת FlowLit שפיתחה טכנולוגיה אלקטרואופטית פורצת דרך למדידת זרימה ואיכות זורמים של נוזלים וגזים בצנרת תהליכית. חברת - WipeFlush חברת קלינטק המפתחת בד המתפרק למגבונים נשטפים מחומרים מתכלים. Glue - עוסקת במחקר ופיתוח יישומים לארגונים קטנים. Leo -מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית המייצרת ומנגישה מידע לאנשי מכירות ובעלי תפקידים נוספים בעולם הביטוח. SaverOne – חברה ציבורית העוסקת בפיתוח מערכות מצילות חיים. ShiraTech פועלת בתחום ה Industrial IoT 4.0-תחום בו בשנים האחרונות מתרחשת מהפכה המשלבת IoT(Internet of Things), בינה מלאכותית (AI), יכולות לימוד עצמי ותקשורת בין מכונות. Screenz Live - החברה עוסקת בפיתוח פלטפורמה דיגיטלית גלובאלית עם יכולות שידור אינטראקטיביות, המאפשרת לכל אדם לשדר הרצאות באמצעות הפלטפורמה, ובאמצעות כך ליצור הכנסה ולשמור על קשר ישיר עם קהל הצופים.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״יוניקורן טכנולוגיות״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.