פתח-תקווה, 18 ביולי, 2024 - גילת טלקום גלובל בע"מ (סימול בורסה ת"א: "גלטל״) מודיעה על התקשרותה עם לקוח ישראלי במספר הזמנות לאספקת שירותי תקשורת לוויינית בהיקף כולל של כ- 6,260,000 ש"ח לתקופה של 3 החודשים הקרובים. התשלום יתפרס על פני תקופת ההתקשרות.
כמו כן, על פי תנאי ההתקשרות ללקוח עומדת אופציה לחדש את ההתקשרות עד לשלוש תקופות נפרדות בנות שלושה חודשים כל אחת, בהיקפים כספיים זהים לתקופת ההתקשרות המקורית, בכפוף להודעה מוקדמת וזמינות הקיבולת.
קרי, מימוש תקופות האופציות, ככל ותמומשנה, מגלם פוטנציאל כספי נוסף מעבר לאמור לעיל בהיקף של עד כ- 18,780,000 ש"ח.
מגילת נמסר, ״החברה מברכת על ההתקשרות המצביעה על אמון ביכולות השירות של החברה ובפעילותה.״
אודות גילת טלקום:
גילת טלקום הנסחרת בבורסה בת"א עוסקת במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין אולם גם באמצעות תשתית קרקעית ותשתית ISP. הקבוצה עוסקת בשלושה תחומי פעילות עיקריים והמדווחים כמגזרי פעילות בדוחותיה הכספיים: (1) מגזר עסקי גלובאלי (2) מגזר בטחוני וממשלתי (3) מגזר תקשורת ואינטרנט בישראל. לחברה מאות לקוחות בישראל ובחו"ל, וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, גופי ממשלה וביטחון, ספקי שירותי אינטרנט (ISP) עסקים פרטיים, רשתות עסקיות ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומניטריים בינלאומיים.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״גילת טלקום״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.