החברה חתמה על כ- 4 הסכמי הפצה משמעותיים בשבועות האחרונים
הסכם הפצה עם חברת מובמנט וולנס בע"מ המתפעלת אפליקציות לקידום אורח חיים בריא.
הסכם הפצה עם חברת BuyMe, חברת שוברי המתנות המובילה בישראל.
הסכם מסחרי למכירת מוצרי Water.io ב- DutyFree נתב"ג.
החברה החלה מכירה קמעונאית של בקבוק המים החכם אותו פיתחה בסניפי רשת BUG בישראל.
לדברי קובי בנטקובסקי מנכ״ל אימפקס: ״אני שמח לעדכן כי חברת אימפקס החליטה לצאת להנפקה של מניות וכתבי אופציות בדרך של מכרז על מחיר היחידה, לשם כך פרסמנו דוח הצעת מדף, אותו ניתן למצוא באתר המאיה.
חברת אימפקס עשתה דרך כבירה מאז הונפקה לציבור בשנת 2021, הכנסות החברה צמחו מהותית והבקבוקים החכמים ואת האפליקציה אותה פיתחנו ניתן היום לראות כמעט בכל מקום ההבנה של האנשים בשתייה מרובה והצורך לאזכור קל מדי כמה זמן הפכו להיות חלק מהשגרה היומית.
אני סמוך ובטוח כי אנו רק בתחילת הדרך, וחברת אימפקס תהיה כמעט בכל בית אב בארץ וברחבי העולם."
תל אביב, 15 לאוגוסט 2023 (ת״א: אימפ) חברת אימפקס איי או בע"מ שמחה לעדכן כי בהמשך לדוח הצעת מדף שפרסמה החברה, בדבר הנפקה של מניות וכתבי אופציות בדרך של מכרז על מחיר היחידה, מתכבדת החברה לעדכן (באופן תמציתי), בדבר פעילות החברה כמפורט להלן:
1. אומדן הכנסות החברה לחציון הראשון של שנת 2023 צפוי לעמוד על סך של כ- 4 מיליון דולר, לעומת כ- 0.75 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2022 וסך של כ- 2.1 מיליון דולר בגין שנת 2022 כולה.
(לפירוט אודות תמצית הנתונים הכספיים, שאינם מבוקרים או סקורים, ראו בהמשך דיווח זה).
2. בתאריך ה-13 לאוגוסט התקשרה החברה בהסכם עם חברת מובמנט וולנס בע"מ המתפעלת אפליקציות לקידום אורח חיים בריא, החברה מעדכנת כי במסגרת ההסכם כאמור, ישולב בקבוק המים החכם Water.io בפלטפורמת הבריאות של ההסתדרות – "עובדים בריא", בה עושים שימוש מעל ל- 300,000 איש. רכישת הבקבוק תסובסד בחלקה על ידי ההסתדרות על פי שיקולה הבלעדי.
3. החברה נמצאת במשא ומתן עם תאגיד PepsiCo להתקשרות בהסכם פיתוח לבקבוק חכם נוסף "Bottle Gx Smart" (דור ב'), עבור מותג Gatorade. ההיקף הכספי של הסכם הפיתוח מוערך, נכון לדוח מיידי זה, בסך כולל של כ- 400 אלפי ₪, לשנת 2023.
4. בתאריך ה- 20 ביולי 2023, התקשרה החברה בהסכם עם חברת BuyMe חברת שוברי המתנות המובילה בישראל- לשיווק ומכירת מוצרי בקבוק המים החכם Water.io. ההסכם כולל קידום מוצרי Water.io בפלטפורמת BuyMe ובקרב חברות מסחריות.
5. בתאריך ה- 9 לאוגוסט 2023 החברה קיבלה את אישורי Amazon לפתיחת חנות בפלטפורמת Amazon למכירה ישירה לצרכנים, בארצות הברית, של בקבוק המים החכם Water.io.
כמו כן, קיבלה החברה אישור לשימוש בשם המותג Water.io - שהינו סימן רשום (Trademark) של החברה.
מובהר כי, בהמשך לאמור בסעיף 30.5 לפרק א' לדוח התקופתי של החברה בדבר אסטרטגיית החברה ארוכת הטווח להרחיב את פעילותה מחוץ לישראל, ונכון למועד זה החברה טרם פתחה את החנות לקהל הרחב וטרם החלה בשיווק ומכירת המוצר בארה"ב.
אודות אימפקס:
חברת אימפקס פיתחה פלטפורמה טכנולוגית לאיסוף וניטור מידע אודות שימוש של לקוחות קצה במוצרי צריכה ארוזים (FMCG/ CPG). החברה מפתחת מייצרת ומוכרת את פלטפורמת השתיה חכמה תחת המותג Water.io. החברה הוקמה בשנת 2015 ומעסיקה כיום כ- 30 עובדים, עם הכנסות של כ- 2.1 מיליון דולר בשנת 2022.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אימפקס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.
מוגש מטעם חברת המברקה - שירותי הפצת הודעות לתקשורת