פתח תקווה, 24 לינואר 2024 – טורבוג'ן, העוסקת בפיתוח של מיקרו-טורבינה רב-דלקית לייצור אנרגית חשמל וחום מתכבדת לדווח כי היא מתקדמת בהרכבה של שתי מערכות נוספות -40 TG על בסיס גז טבעי לצורך התקנה עתידית בארה"ב.
כמו כן, החברה מדווחת כי עקב פנייה של משקיעים ולקוחות פוטנציאלים מאירופה, החברה תפעל להתחלת הליך הרישוי של מוצרי החברה מול מכון התקנים האירופי (CE) מתוך כוונה להתחיל בהתרחבות לשוק האירופי.
לפני כחודש דיווחה החברה על קבלת אישור למענק משמעותי בסך 2 מיליון שקלים מרשות החדשנות עבור תוכנית פיתוח של מיקרו טורבינה היברדית, וכעת היא מדווחת כי היא עומדת בקשרים עם גורמים בנקאיים, חתמים, משקיעים ולקוחות בארצות-הברית לטובת המשך פעילותה והטמעת פתרונותיה בסקטורים הרלוונטיים.
״טורבוג׳ן עומדת בפני תקופה מרגשת ומאתגרת של, צמיחה ותקווה, ״, מוסר ירון גלבוע, מנכ״ל החברה, ״אנו שמחים לראות את התגובה ביבשות שונות בעולם לפתרונות יוצאי-הדופן שלנו המאפשרים עצמאות אנרגטית בתקופה של הפסקות חשמל וקריסת רשת החשמל הלאומית עקב העלייה האקספוננציאלית בביקושים לחשמל״.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״טורבוג'ן״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.