תל אביב, 20 בנובמבר, 2023, (ת״א: UWAY) חברת UserWay, מובילה עולמית בפתרונות נגישות דיגיטלית וספקית שירותים כוללים של תוכנת נגישות דיגיטלית, מתכבדת להודיע על מינויים של סופיה טופלוב-לוז כסגנית המנכ״ל לתקשורת ושל איתי גלר כסגן המנכ״ל למוצר.
אלון מייסון, מנכ״ל UserWay מסר כי: ״המינויים הן של סופיה והן של איתי מגיעים על רקע צמיחתה וגדילתה של UserWay כפי שהתבטאו לאחרונה בהודעתנו על השקת פתרונות נגישות חדשניים כמו FixMyCode.ai וכן את UserWay בעבור Microsoft PowerPoint ולצד השגת יעדים פיננסיים לדוגמת הגעה לאיזון תזרימי ברבעון השלישי של 2023. כהונתם של טופלוב-לוז ושל גלר יהוו חיזוק משמעותי למיצובה של UserWay כמובילת שוק הנגישות הדיגיטלית, ולאישור הבטחתנו לתת השראה והעצמה למיליוני משתמשים ברחבי העולם״.
טופולב-לוז היא אסטרטגית תקשורת מנוסה בתחום ה-B2B, פעילה בתחום קבלת הזולת במרחב הכלכלי, ומובילה חברתית במספר עמותות. החל מאפריל 2023, טופולב-לוז מובילה את מערך יחסי הציבור של UserWay, ופועלת לפרסום פעולותיה, לתקשורת עם בעלי עניין בפלטפורמה וביניהם משתמשי-קצה, פעילים בתחום המוגבלויות, ממשלות, משקיעים, לקוחות ושותפים. טרם הצטרפותה לUserWay, היא הובילה את המאמץ התקשורתי עבור מספר סטארטאפים בעולמות האימפקט החברתי וייעצה לרבים אחרים. היא מביאה עמה ניסיון רב מתפקידיה השונים, ביניהם בתור מנהלת התקשורת בסטארטאפ Tomorrow.io (לשעבר ClimaCell), מנהלת בחברת Swordpen, ומייסדת ודוברת של יוזמות ללא כוונת רווח כמו The Reboot Startup Nation וכן The Economic Inclusion Association.
1 צפייה בגלריה
מינויים חדשים בUserWay: סופיה טופלוב--לוז ואיתי גלר
מינויים חדשים בUserWay: סופיה טופלוב--לוז ואיתי גלר
מינויים חדשים בUserWay: סופיה טופלוב--לוז ואיתי גלר
(יח״צ)
גלר מביא עמו לUserWay הון אדיר של ידע וניסיון בניהול מוצר והיסטוריה של השקות טכנולוגיות שהגיעו לידיהם של מאות מיליוני משתמשים בחודש. בעבר כיהן גלר כסמנכ״ל המוצר של חברת Growthspace וכמוביל מוצר בחברת Chegg הנסחרת ב-NYSE תחת הסימול CHGG, שם היה מוקד ידע בפיתוח מוצרה המרכזי של החברה Chegg Study, קורא הפורמטים שלהם וכן אפליקציית הסלולר שלהם. בתפקידו הקודם כסמנכ״ל המוצר בחברת Minute Media, הוא הוביל את השקת המוצר של החברה משלב היגויו ועד לצמיחתו האקספוננציאלית ומיצובו כפלטפורמת הספורט החברתית הגדולה ביותר. לפני כן הוביל גלר את צוות המוצר בחברת Gigya, כיום חלק מ-SAP.
״מעולם לא היה פשוט יותר לצוותים לתעדף נגישות דיגיטלית״, מסרה סופיה טופלוב-לוז, ״וזאת הודות לUserWay ולפתרונותיה הטכנולוגיים. כעת, זו משיתמנו שלנו כתעשייה להפוך את הנגשת האינטרנט למשימה הטבועה בעבודתם של ארגונים וחברות ולהפוך את הנגישות לברירת-המחדל של הסביבה הדיגיטלית, על אתריה, יישומוניה, מסמכיה ומעבר לכך״.
גלר מסר כי: ״UserWay היא מנוע הצמיחה הקריטי להנגשת האינטרנט. באמצעות סדרה של מוצרים ופתרונות, מפתרונות ביקורת ועד מערכות הפקה, הצוות של UserWay מחוייב להפוך את האינטרנט לנגיש באופן שווה לכל אדם, ולהפוך את משימת ההנגשה לאינטואטיבית, נגישה ונהירה לצוותים טכנולוגיים בכל גודל״.

על אודות UserWay:

UserWay היא מובילה עולמית של פתרונות נגישות דיגיטלית, המחויבת לאפשר את זכות האדם הבסיסית של נגישות דיגיטלית לכולם. UserWay מפשטת באופן משמעותי את היכולת של אתר אינטרנט להפוך לנגיש ותואם לרגולציות בישראל ובעולם כולל ל-ADA בארה״ב, על ידי הטמעת שורת קוד אחת. התוסף של UserWay מותקן ביותר ממיליון אתרי אינטרנט. עם טכנולוגיית ה-SaaS של UserWay, בעלי אתרים יכולים להגיע לעמידה בתקנות ה-WCAG 2.1/2.2, ה-EN 301 549, ה-ADA ו-Section 508, כנדרש על ידי גופי ממשל ורגולציה בארה״ב ובעולם.
מידע נוסף על UserWay ניתן למצוא באתר החברה: https://UserWay.org
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״UserWay״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.