תל אביב, נובמבר 15 2023 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: סיפיה; CPIA, ) מדווחת היום על כך שזכתה ב-7 דגמי רכב עבור יצרנית רכבים מסחריים אירופאית, מהגדולות בעולם. במסגרת העסקה, שהינה העסקה השנייה השנה עבור יצרנית רכבים אירופאית נוספת, צפויה מערכת ה-Driver Sense של החברה להיות מותקנת על משאיות ואוטובוסים, כאשר תחילת הייצור המסחרי של הדגמים הללו צפויה להיות בסוף שנת 2025. מערכת החברה תותקן על גבי שבב של חברת OmniVision.
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה ציין: "אני שמח על כך שזו זכיה נוספת השנה עם יצרנית אירופאית, דבר המחזק את החדירה של החברה לשוק האירופאי. סיפיה מציגה מתחילת השנה גידול של מעל ל-100% בדגמים בהם זכתה, לצד גידול של 80% ביצרניות המשתמשות בפתרון מציל החיים של החברה. את פירות הזכיות הללו סיפיה צפויה לקצור בשנים הקרובות".
לאחר הזכייה מסתכמים דגמי הרכב בהם זכתה החברה ב-57 (אל מול 28 דגמים סך הכל נכון לתחילת השנה הנוכחית), על גבי 13 פלטפורמות ו-9 יצרניות רכב (OEM) שונות באירופה, סין וארצות הברית.
הטכנולוגיה המתקדמת של סיפיה מבוססת על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית במטרה להעריך את התנהגות הנהג בזמן אמת, באמצעות מעקב אחר תווי הפנים ומצב הנהג על בסיס זיהוי סממנים חזותיים, כגון מיקום הראש, כיוון מבט, מנח הנהג והתנהגותו, בכדי לזהות אם הנהג ממוקד בדרך, מוסח או עייף, אוחז בטלפון תוך כדי נהיגה ועוד. פעילות החברה נתמכת ברגולציה המתפתחת ברחבי העולם בתחום, שמביאה לביקוש גובר לפתרונות ניטור פנים-רכב מצילות חיים.
על אודות סיפיה וויז'ן
סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצר הדגל של החברה, Driver Sense מיועד ליצרניות רכב (OEM) ועושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב (קרי: רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, ולעיתים שוק זה נקרא "Aftermarket"). מאחורי הטכנולוגיה של החברה עומדים עשרות פטנטים ולמעלה מעשור של מחקר ופיתוח. שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAP במסגרת קבוצת מומחים. לחברה זכיות במכרזים להטמעת מוצר ה-Driver Sense ב-57 דגמי רכב (Design Wins) על גבי 13 פלטפורמות עם 9 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה עברו לייצור סידרתי. למידע נוסף על אודות החברה: https://cipia.com
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סיפיה וויז׳ן באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.
פורסם לראשונה: 09:47, 15.11.23