הכניסה של הבינה המלאכותית לחיינו ובכלל לענף הפרסום, יצרה ללא ספק רעידת אדמה טכנולוגית. ה- AI שינתה את פני ענף הפרסום מהקצה אל הקצה בכמה וכמה מובנים. חברות מובילות כדוגמת Exactive עושות שימוש בכלי בינה מלאכותית, אך חשוב שלא לטעות. גם כעת ליצירתיות האנושית איך תחליף. למעשה, כיום היצירתיות חשובה מתמיד והבינה המלאכותית משלימה את התמונה. מדובר במהפכה של פתרונות AI חדשניים שמשלבים למידת מכונה עם תובנה עמוקה של התנהגות צרכנים.
התאמת מסרים בצורה אינדיבידואלית לנמענים
הטכנולוגיה מאפשרת כעת לזהות דפוסים של התנהגת צרכנים ולהגיב אליהם במהירות. הדבר מוביל, כך מסבירים מחברת Exactive לשיפור משמעותי באפקטיביות של הקמפיינים. מקצועני פרסום אף מסוגלים להיעזר באלגוריתם AI כדי להעריך בצורה טובה איך יגיבו קהלי יעד שונים, למסרים פרסומיים ממוקדים. משרד פרסום שלא שוקט על השמרים, יכול להתאים את המסרים השיווקיים של הטכנולוגיה של בינה מלאכותית לכל צרכן, מבלי לבזבז זמן על סקרים או משאלים. בעזרת ניתוח של נתוני התנהגות על ידי הבינה המלאכותית, זיהוי העדפות אישיות והיסטוריית גלישה של הצרכן, המערכות החכמות יודעות להציג את התוכן המתאים שמוצג לכל משתמש. הנתונים מדברים בעד עצמם, קמפיינים המשתמשים בהתאמה אישית מבוססת AI מראים שיפור מרהיב בשיעורי ההמרה.
אופטימיזציה של קמפיינים ללא מגע יד אדם
מערכות הבינה המלאכותית החכמות ביותר מבצעות ניתוח רציף ועמוק של ביצועי הקמפיינים הפרסומיים. ה-AI יכולה לבצע שיפורים ופעולות אוטומטיות בזמן אמת. המערכות הללו מזהות אילו אלמנטים בקמפיין עובדים טוב, כך שניתן ליעל את כלל הקמפיין ולהקצות משאבים בהתאם. המענה הזה מוביל לשימוש יעיל ביותר של תקציב הפרסום. המומחים של Exactive מסבירים כי טכנולוגיה זו כאשר היא מיושמת נכון מאפשרת לבחון הרבה מאוד וריאציות ונוסחים של מודעות. נעשה זיהוי מהיר של הגרסאות המצליחות ביותר והן אלה שממשיכות הלאה. תהליך כזה מוביל לשיפור בתוצאות.
בנוסף, הבינה המלאכותית הולכת והופכת לכלי מועיל גם ביצירת תוכן שיווקי בהתאמה לקהל הלקוחות. המערכות החכמות יודעות לנתח מאגרי מידע עצומים ולהפיק מהם תהליכים ותבניות שמסייעים ביצירת קמפיינים. היכולת של AI לעבד ולנתח הררי מידע מאפשרת יצירת וריאציות של תוכן שיווקי וקמפיינים מותאמי מסר. הטכנולוגיה מסייעת בזיהוי הטון והסגנון לקראת פנייה לפלחי לקוחות שונים.
ניתוח רגשות וזיהוי מגמות
הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנתח את הרגשות והתחושות של הצרכנים כלפי המותג שאותו רוצים לפרסם. מערכות הבינה המלאכותית יודעות לסרוק שיחות ופוסטים ברשתות החברתיות, תגובות לקמפיינים ושאלוני לקוחות אונליין. כך ניתן לאפיין את תפיסת המותג ולהגיב לפי הצורך.
הניתוח הרגשי מאפשר לזהות מגמות ושינויים, ובעיקר להגיב במהירות. המערכת מסוגלת להתריע על שינויים בהעדפות ולהציע התאמות לאסטרטגיית השיווק והפרסומות. היכולת לזהות ולנתח דפוסי התנהגות מאפשרת להיערך בעזרת תחזיות מדויקות מאוד. ניתן להבין מראש מה הצפי של תגובות הצרכנים לקמפיינים שנמצאים בפיתוח בצורה מפתיעה בטיבה. הדבר מסייע בתכנון קדימה ובקבלת החלטות על בסיס מידע ונתונים איכותיים.
שילוב AI עם מומחיות אנושית
למרות העוצמה הרבה של הבינה המלאכותית, מדגישים המומחים של חברת Exactive כי אסור להתבלבל. ל-AI יש מגבלות. הבינה המלאכותית במיטבה זקוקה לחיבור עם המומחיות האנושית. החיבור הנכון בין יצירתיות אנושית לבין כוח העיבוד והניתוח של התוכנות, מביא את התוצאות הטובות ביותר. המומחים שיודעים כיצד השתמש במערכות החכמות, בעלי הבנה בפסיכולוגיה צרכנית ואסטרטגיה שיווקית, עושים את ההבדל.
רוצים להתרשם מהניסיון, הערך המוסף, היצירתיות וההבנה של מומחי פרסום שתמיד חותרים קדימה? Exactive, זיכרו את השם, קבלו תוצאות – קמפיינים שיווקיים בשילוב AI.
ההודעה מוגשת מטעם אקסקטיב מרקטינג באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.