לאס וגאס, 4 בינואר, 2024 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב לצורך זיהוי הסחות דעת והפחתת הסיכון הכרוך בהן, מתכבדת להודיע על כוונתה להציג בתערוכת ה-CES את הגרסה המתקדמת של מוצר ה- של החברה, אשר כולל את מערכות ניטור הנהג (DMS) ופנים הרכב (OMS) של סיפיה. המוצר צפוי להתחיל בייצור סדרתי בסוף שנת 2024, ובכך יצטרף למוצר ה- Driver Sense שכבר נכנס לייצור במספר דגמי רכב ואף כבר פעיל ברכבים רבים שעל הכביש.
סיפיה תציג את ה- Cabin Sense כאשר הוא כבר מותאם לשבב הרכב Nvidia DRIVE Orin אשר צפוי להיות השבב הראשון עליו יותקן מוצר זה של סיפיה באופן מסחרי. השילוב בין הפלטפורמה של Nvidia לבין המוצר של סיפיה מאפשר מינוף של היכולות החישוביות המשמעותיות של המעבד לתמיכה ביכולות הניטור של המוצר, לצד פונקציות בטיחות ונוחות נוספות.
טל קשיפוב, סמנכ"ל המוצר ואסטרטגיה של סיפיה, מסר: "אנחנו נרגשים להביא את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לשוק של מערכות ניטור פנים הרכב. בכך, אנו מרחיבים את אופקינו אל מעבר לניטור של הנהג גרידא, לשלב של ניטור מלא של פנים הרכב. השילוב בין מערכת ניטור הנהג ומערכות ניטור פנים הרכב של סיפיה על גבי אותה פלטפורמת עיבוד ועל אותו החיישן תורם לעלות האטרקטיבית של המערכת בכללותה ומקדם אימוץ נרחב ומהיר יותר של טכנולוגיית החברה בשוק הרכב. על כן, Nvidia DRIVE היא הבחירה הטבעית לצורך הצגה של יכולות אלו".
"תעשיית הרכב הולכת יותר ויותר לכיוון השימוש ב-Generative AI ומודלי שפה מתקדמים בתוך כלי רכב", אמר רישי דאל, סמנכ"ל רכב בחברת Nvidia. "תוכנת ניטור הרכב של סיפיה, העובדת על גבי המערכות החישוביות של Nvidia מציעה ליצרניות רכב ויצרני tier 1 מערכת לייצור חוויות פנים רכב בטוחות, מהנות וחכמות".
מוצר ה- Cabin Sense של החברה "גמיש" מבחינת היכולת להיות מותקן במגוון שבבים ופלטפורמות מחשוב, וכן מבחינת האינטגרציה עם מערכות עזר לנהג (ADAS) ומערכות המידע והבידור ברכב (IVI) שבכלי רכב רבים כיום.
פלטפורמת השבבים NVIDIA DRIVE Orin של חברת Nvidia מאפשרת לבצע 254 טריליון פעולות בשניה, ומהווה מחשב מרכזי עבור רכבים חכמים. בנוסף להפעלה של יכולות ניטור פנים הרכב, הפלטפורמה יכולה גם לתמוך באוטומציה גבוהה ויכולות אוטונומיות של הרכב, החל משלב 2++ ועד לשלב 5.
הנהלת סיפיה, לצד מנהלי מוצר ומכירות של החברה יהיו נוכחים בכנס על מנת להציג את טכנולוגית החברה ללקוחות, משקיעים וגורמים נוספים מהתעשייה. דוכן החברה ימוקם ב- LVCC, North Hall דוכן מספר 11022. מומלץ לקבוע פגישה מראש באמצעות כתובת הדוא״ל: CES@Cipia.com.
על אודות סיפיה וויז'ן סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצרי הדגל של החברה, ה-Driver Sense וה-Cabin Sense, מיועדים ליצרניות רכב (OEM) ועושות שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג ופנים הרכב. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב (קרי: רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, ולעיתים שוק זה נקרא "Aftermarket"). מאחורי הטכנולוגיה של החברה עומדים עשרות פטנטים ולמעלה מעשור של מחקר ופיתוח. שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAP במסגרת קבוצת מומחים. לחברה זכיות במכרזים להטמעת מוצר ה-Driver Sense ב-57 דגמי רכב (Design Wins) עבור 9 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה עברו לייצור סידרתי. למידע נוסף על אודות החברה: https://cipia.com
אזהרת מידע צופה פני עתיד: המידע בדבר תחילת הייצור הסדרתי של המוצר הוא בבחינת מידע צופה פני עתיד, כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968. מידע זה עלול שלא להתממש, לרבות באופן מהותי, כתוצאה משינויים וגורמים אשר אינם בשליטת החברה, דוגמת: שינויים במודלים של יצרנית הרכב, שינוי ברגולציה, שינוי בהעדפות צרכנים, התפתחויות טכנולוגיות, שינוי בתמחור המוצר וכיו"ב, לרבות כתוצאה מהתממשות גורמי הסיכון המפורטים בסעיף 33 לדוח התקופתי של החברה לשנת 2022, כפי שפורסם ביום 12 במרץ 2023 (מס' אסמכתא: 2023-01-021697).
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סיפיה וויז׳ן״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.