• בהמשך לדיווח החברה בדבר קבלת האישורים הנדרשים מהרשות המקומית ומחברת החשמל להתקנה ראשונה בארה"ב, פועלת החברה לראשונה כמובילת מערכות ניהול אנרגיה (EMS).
  • החברה תפעל להתקנת 5-10 מערכות הדגמה של מוצרי החברה באתרים שונים בארה"ב במהלך שלוש השנים הקרובות תוך הדגמת היכולות הטכנולוגיות של החברה ומוצריה.
  • החברה תפעל ליצירת שיתופי פעולה עם חברות יצרניות משמעותיות שונות מתחומי האנרגיה, אשר תפעלנה לייצור סדרתי של מוצריה, שיווקם ללקוחות, התקנת תשתיות מיקרו-גריד מקומיות, תוך עבודה משותפת בין החברה לבין שותפים פוטנציאליים.
  • החברה תבחן אפשרות למודל תמלוגים או כל מודל אחר מול השותפים הפוטנציאליים והכול, בכדי למנף את הניסיון ויכולות הייצור, התקנה ושירות הלקוחות הקיימים של השותפים הפוטנציאליים ובכלל זה הפעלת המערכות אל מול לקוחות קצה.
  • החברה תפעל להקמת מערכת ממוחשבת לניהול אנרגיה משולבת (Energy Management System), המבוססת על המיקרו-טורבינה ומערכות אגירה נוספות (ככל שתהיינה), וזאת במטרה ליצור מערכת משולבת לניהול ולניתוב צריכת אנרגיה בקרב משתמשים שונים.
  • החברה תמשיך את פיתוח מערכות הפקת החשמל, החום והקור באמצעות המיקרו-טורבינה, ובהמשך גם באמצעות שימוש בתערובות של מימן (עד 50%) עם גז טבעי ומימן בלבד (100%).
  • החברה תפעל עד שנת 2026 להשקת שיתוף פעולה אסטרטגי בינלאומי לייצור סדרתי שיווק והתקנת מערכות

1 צפייה בגלריה
מערכת אגירת אנרגיה של טורבוג׳ן
מערכת אגירת אנרגיה של טורבוג׳ן
מערכת אגירת אנרגיה של טורבוג׳ן
(יחצ)

החברה סבורה כי עתיד העולם בטווח הבינוני-רחוק הינו רשתות עצמאיות של חשמל באמצעות פלטפורמות ניהול אנרגטי עצמיות, היינו EMS. משרד האנרגיה האמריקאי קובע כי ״המעבר לרשתות חשמל עצמאיות הינו קריטי לעתיד האנרגטי של ארצות-הברית״. על כן, החברה תפעל למצב עצמה כתשתית טכנולוגית לניהול האנרגיה, ותפעל להעמיד מוצר מסחרי בתחום עד לסוף שנת 2024.
החברה מודיעה על עדכון התוכנית האסטרטגית, תוך הבנה כי מצוקת התשתית החשמלית-לאומית בארה"ב הינה גבוהה אל מול עלייה בהיקפי השימוש והניצולת שהמעבר למכשירים עתירי-אנרגיה לדוגמת רכבים חשמליים משיתים על חברות החשמל בארה"ב. כמו כן, בהינתן ששוק החשמל האמריקאי מורכב משחקנים רבים, מבוזרים, ושיכולתם המשפטית של בנייני מגורים ויחידות מסחריות עצמאיות לפעול במקביל לרשת החשמל ולעבור לעצמאות אנרגטית היא מהגבוהות בעולם.
החברה תמשיך לפעול לפיתוח הטורבינה ההיברידית לעבודה עם מימן, ולחתימה על הסכמים מסחריים והסכמי שיתופי פעולה. בשנת 2024 צפויה, כך מאמינה החברה, להתעסק בהמשך פיתוח מוצריה ובהשקת מערכת הניהול האנרגטית החברה. בשנת 2025 צפויות הטמעות של הטכנולוגיה לצד החומרה, על מנת שבשנת 2026 החברה תוכל להגיע להסכמים האסטרטגיים יחד עם שותפי ייצור סדרתי והתמקדות בתשתית הטכנולוגית.
כמו כן, מתוך ההבנה כי עיקר היתרון התחרותי של החברה הוא בידע ההנדסי והטכנולוגי שהצטבר בקרב מהנדסים בחברה, תפעל החברה ליצירת שותפויות עם חברות להן יתרון תחרותי ביכולות הייצור של הטכנולוגיה ההנדסית נשואת הקניין הרוחני של טורבוג׳ן, וזאת מתוך התמקדות בטקטיקה יעילה, חסכונית וממוקדת-טכנולוגיה.
לשם מימוש האסטרטגיה המעודכנת כאמור לעיל, החברה פועלת לקדם גיוס הון במס' שלבים בהיקף כולל של עד כ- 35 מיליוני דולר ארה"ב, בין בישראל ובין בחו"ל, ובכלל זה ככל והתקנות מערכות ההדגמה תצלח, תבחן החברה את רישום מניותיה למסחר בנאסד"ק.
האמור לעיל נשען על הידע המקצועי שצברה החברה, מידע קיים וציפיות והערכות עכשוויות, לרבות בקשר להתפתחויות עתידיות. האסטרטגיה העסקית המוצגת במצגת המצורפת נכונה למועד המצגת ועשויה להשתנות בעתיד, בין היתר, בהתחשב בתנאי השוק, בגורמי הסיכון של החברה ובהחלטות דירקטוריון החברה.
המידע המפורט לעיל ובמצגת המצ"ב, בדבר רישום ניירות הערך של החברה בנאסד"ק הינו בבחינת מידע "צופה פני עתיד" (כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968), המבוסס על המידע הידוע לחברה במועד זה, וכן הערכות ותחזיות, אשר התממשותן תלויה, בין היתר, גם בגורמים שאינם בשליטת החברה כאמור בדוח זה לעיל. טרם התקבלה כל החלטה ע"י דירקטוריון החברה לקדם רישום לנאסד"ק, טרם בוצעו הפעולות לשם רישום כאמור (לרבות הכנת התשתית המשפטית ו/או החשבונאית) ואין כל ודאות כי החברה אכן תעמוד בתנאי הרישום לבורסת הנאסד"ק ו/או תשלים את הרישום בנאסד"ק, לרבות בהתאם להחלטה שתקבל החברה לפי שיקול דעתה.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״טורבוג׳ן״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.