רותם-שני, חברת נדל"ן הפועלת בתחום תכנון, ייזום והקמת פרויקטים של בניה למגורים ומסחר, מדווחת כי התקשרה בשני הסכמים לרכישת והקמת שכונת מגורים חדשה ברחוב הגר"א בחדרה בהיקף של כ-370 יח״ד בשטח של כ-13 דונם. הסכם אחד כולל רכישת קרקע במסגרת הסכם מכר, קומבינציית תמורות וקומבינציה בעין מול בעלי הזכויות בקרקע ברחוב הגר״א בחדרה לרכישת מלוא הזכויות בקרקע בה צפויות להיבנות כ-184 יח״ד. ההסכם השני הינו לרכישת מלוא הזכויות בקרקע הצמודה לקרקע בהסכם הראשון בהיקף של כ-186 יח״ד בתמורה לסך של כ-54 מיליון ש״ח המשקף שווי של כ- 290 אלף ש״ח קרקע ליח״ד.
1 צפייה בגלריה
חברת רותם שני מדווחת על דוחות כספיים
חברת רותם שני מדווחת על דוחות כספיים
חברת רותם שני מדווחת על דוחות כספיים
(יח"צ)
הפרויקט כולל הקמת שכונת מגורים חדשה ומודרנית הכוללת כ-370 יח״ד במיקום מרכזי בעיר חדרה, בסמיכות למתחם הילל יפה ולשכונת הפרפרים העתידה להיבנות ועם נגישות מהירה לצירים מרכזיים בין כביש 2 לכביש 4. על המתחם חלה תוכנית שאושרה לאחרונה אשר מכוחה ניתן להוציא היתרי בניה. החברה צופה כי יהיה ניתן לקבל היתרי בנייה תוך שנתיים וחצי מהיום והקמת הפרויקט צפויה להימשך כ-3.5 שנים. החברה צופה כי חלקה בהכנסות הפרויקט (חלק החברה הינו 317 יח"ד לשיווק) יסתכמו לסך של כ- 760 מיליון ש"ח (לא כולל מע"מ).
אודות רותם שני:
רותם שני, הוקמה בשנת 1996 ונמצאת בשליטת יהודה (דידי) ידידיה ואבי טוריסקי. החברה פועלת בתחום הנדל"ן היזמי בישראל, בעיקר בנדל"ן למגורים ומסחר ומתמחה בעסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית. https://www.rotemshani.com/
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״רותם שני״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.