מכובדי, בעלי המניות, העמיתים ושותפינו לדרך,
תחילה ברצוני להביע את תנחומיי בפני המשפחות השכולות, ובתוכן עובדי הקבוצה. אנו מייחלים להחזרתם של החטופים הביתה ולשובם בשלום של כל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון מהלחימה.
אקסל מתכננת להמשיך בצמיחה גם בשורת הרווח וגם בשורת ההכנסות ולהמשיך בבניית תשתית שתאפשר לאקסל לצמוח בקצב מואץ גם בשנים הקרובות. בטווח הארוך יותר, בהתאם לאסטרטגיית החברה, אקסל שמה לה למטרה להפוך לאחת מחברות ה-IT המובילות באמצעות צמיחה אורגנית ובאמצעות רכישות. נכון למועד זה, לאקסל יש יכולת מוכחת לרכוש חברות סינרגטיות לפעילויות הקבוצה ובכך לאפשר מכירה של מוצרים ללקוחותיה וללקוחות החברה הנרכשת.
אקסל סולושנס גרופ מסכמת את שנת 2023 כשנת צמיחה נוספת משמעותית עם עשייה מרובה בכל המגזרים העסקיים של הקבוצה תוך שהיא פעלה בשוק מאתגר ברמת המאקרו כלכלה.
בשנת 2023 פעילות הסייבר במודל הכנסות חוזרות (ARR), המשיכה לצמוח בקצב מואץ וממשיכה להוות את מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר עם כ-73 מיליון ש"ח המהווים כ-36% מההכנסות ב-3 הרבעונים הראשונים של 2023. להערכתי, נכון למועד זה, מגמת הצמיחה תמשיך בתחום זה גם בהסתכלות קדימה.
כזכור, את שלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2023, אקסל סיימה עם הכנסות של כ-201 מיליון ש"ח, גידול של כ-55% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ה EBITDA-המתואם עמד על כ-13.8 מיליון ש"ח ב-3 הרבעונים הראשונים של שנת 2023, גידול של כ-33% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והרווח הנקי המתואם לפני הפחתת עודפי עלות עמד על כ-11.7 מיליון ש"ח, גידול של כ-52% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ב-30 בספטמבר, 2023, ההון המיוחס לבעלי מניות החברה עמד על כ-113 מיליון ₪.
במבט קדימה, אקסל ביצעה מספר צעדים מהותיים אשר אנו מאמינים שיובילו להמשך צמיחה מואצת בשנים הקרובות גם בשנים הבאות ואלו נעשו בפעילויות שלנו בעיקר בחברת דטה טק פתרונות חברת דאנת תקשורת ואקסל סולושנס :
דטה טק: אחרי שנת שיא בשנת 2022, ולמרות ששוק התקשורת וה-IT הפגין חולשה בשנת 2023, הצליחה בכל זאת דטה טק לשבור שיא מכירות חדש. במקביל, ביצעה דטה טק ארבעה מהלכים עיקריים בכדי לקיים המשך צמיחה מואצת בשנים הבאות:
א. רכישת I.V.S TEC LTD (להלן: "IVS"): הכניסה את דטה טק לתחום ה-AV והברודקסט- הרכישה הובילה לסינרגיה חזקה בתחום התקשורת ומאפשרת מכירת מוצרים משלימים למוצרי סיסקו.
ב. חיזוק פעילות הסייבר: מכירת תוכנות בתחום הסייבר גדלה בקצב מואץ בשנת 2023 והייתה מנוע צמיחה משמעותי. נכון למועד זה, אני מאמין שמגמת הצמיחה תמשך בתחום זה גם במהלך שנת 2024 ואילך.
ג. השקת מוצרים חדשים: דטה טק השיקה במהלך שנת 2023 קווי מוצר חדשים בפלטפורמת המכירות שלה ובהצלחה משמעותית. אנחנו מאמינים, בהתאם לצפי נכון למועד זה, ששיתוף הפעולה והסינרגיה במכירת השירותים המגוונים עשויה להגדיל את מכירות הקבוצה בהסתכלות קדימה.
ד. השקת מוצרי ענן ואבטחת מידע בחודשים הקרובים: דטה טק פועלת בכדי לשלב יצרנים נוספים בפלטפורמת המכירות שלה, וביניהם: חברת הענן הישראלית Dream VPS וחברות נוספות.
• דאנת: דאנת ביצעה בשנת 2023 מהלכים משמעותיים לצורך הגדלת היקף הפעילות שלה, ביניהם:
א. השקת שירות מגן AI: פלטפורמת מגן AI המאפשרת ללקוחות SMB לקבל שירות מנוהל של אבטחת המידע בארגון בעזרת מוצרי סייבר איכותיים ובמחיר תחרותי. בתום פיתוח שערך מעל לשנה, סיימה דאנת במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023 את הפיילוט המסחרי בהצלחה. בכדי להוות נתח שוק משמעותי, דאנת פועלת ליצירת הסכמים בשיתוף עם אינטגטורים לשיווקה. הכנסות פלטפורמת מגן AI הינן הכנסות חוזרות, אשר בהתאם לאסטרטגיית הקבוצה אנו מאמינים שיתרמו לגידול מואץ ברווחי הקבוצה.
ב. רכישת טוויסטק: בוצעה במהלך רבעון השלישי של 2023, משלימה את תחום שירותי אבטחת המידע ומאפשרת לדאנת לספק פתרון כולל של אבטחת מידע ותשתית אצל אותו ספק. מה שמאפשר הגדלת מכירות של שירותים ללקוחות קיימים ולצמיחה אצל לקוחות חדשים. רוב ההכנסות של טוויסטק הן הכנסות חוזרות, ואנחנו מאמינים שנתון זה יעזור לגידול מהיר בהיקפי הפעילות.
• סולושנס: נמצאת במגמת צמיחה בתחום הטלקום וזכיה במכרזים אצל החברות המובילות בתחום. ‎סולושנס זכתה בשנת 2023 במכרזים משמעותיים של חברות הטלקום בהיקף של עשרות מיליוני דולרים שצפויים להגדיל את היקף מכירות מוצרי התקשורת באופן מהותי כבר השנה. סולושנס פועלת להשקת מוצרי תקשורת חדשים אצל חברות הטלקום וזאת לצד שילוב של מוצרי חברות הבנות בפורטפוליו של חברות הטלקום.
אני רוצה לנצל הזדמנות זו להודות לכם על האמון שאתם נותנים בי ובצוות ההנהלה והעובדים של חברת אקסל גרופ , אני מתחייב להמשיך ולעדכן אתכם בהתפתחויות ובהישגים הצפויים לנו בתקופה הקרובה.
אנו באקסל מחזקים את צה"ל וחייליו הנמצאים בחזית וסמוכים ובטוחים שבעזרתם וביחד עם החוזקה שלנו בעורף, ננצח במלחמה.
בהערכה רבה,
רונן שור, מנכ"ל
אקסל סולושנס גרופ בע"מ

אודות אקסל סולושנס גרופ בע"מ:
החברה עוסקת בהפצה ואינטגרציה של מוצרי סייבר ותקשורת ומורכבת ממספר פעילויות מרכזיות:
דראשית, החברה מוכרת למפעילי טלקום מגוון מוצרים וביניהם מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית סלולארית ואופטית, אינטרנט של דברים (IOT) שירותי(SAAS) של אבטחת מידע, ענן ואוטומציה.
שנית, החברה מוכרת פתרונות סייבר לגופי אנטרפרייז כגון גופים ממשלתיים, חברות ביטוח, בנקים, קופות חולים ועוד, ומפעילה שירות MSSP לעסקים קטנים- בינוניים.
בנוסף החברה היא נציגה של סיסקו בישראל ומוכרת את מגוון פתרונותיה דוגמת שרתים, פתרונות ענן, תוכנות ייעודיות, ציוד תקשורת ומערכות וידאו וטלפוניה לרשת של 300 משווקים ואינטגרטורים.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אקסל סולושנס גרופ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.