תל אביב, 13 בדצמבר 2023 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב לצורך זיהוי הסחות דעת והפחתת הסיכון הכרוך בהן, מתכבדת לדווח היום על אבן דרך משמעותית בשנת 2023: במהלך השנה עלו על הכביש מעל ל-100,000 רכבים חדשים עם מערכת ה-Driver Sense של החברה לניטור נהג (DMS).
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה ציין כי: "שנת 2023 הינה שנת מפנה בפעילות של החברה. ההוספה של מעל ל-100,000 רכבים חדשים על הכביש עם טכנולוגיית החברה במהלך השנה מהווה עדות לאמון ששוק הרכב הבינ״ל שם בטכנולוגיות של סיפיה. מעבר לכך, שנת 2023 הביאה איתה הישגים משמעותיים לחברה כגון הרחבת פעילות החברה ל-4 יצרניות OEM חדשות, אשר שתיים מתוכן הן יצרניות אירופאיות, הגדלת היקף פעילות החברה בארה"ב, ויותר מהכפלה של מספר דגמי הרכב בהן תותקן הטכנולוגיה של החברה. הישגים אלו מקנים לסיפיה בסיס חזק לצמיחה בשנים הקרובות. עם הבשלת זכיות החברה אנו נצפה לראות כלי רכב נוספים ברחבי העולם העולים לכביש עם פתרון החברה, ובכך נבטיח עתיד בטוח יותר בדרכים לכולנו".
מערכת ה-Driver Sense של החברה עומדת בחזית החדשנות העולמית בתחום טכנולוגיות ניטור הנהג (DMS). האימוץ שלה הוא אינדיקטור ברור לחלקה ההולך וגדל של החברה בתעשייה שעם הזמן מתעדפת יותר ויותר את בטיחות הנהגים, על רקע רגולציה אשר הולכת ומתרחבת בתחום ברחבי העולם.
מתחילת השנה הציגה החברה גידול של מעל ל-100% בהיקף סך כל דגמי הרכב בהם תוטמע טכנולוגיית החברה, ומספרם עומד כעת על 57 דגמי רכב, המיוצרים בידי 9 יצרניות שונות ברחבי ארה״ב, אירופה וסין. את תוצאת הגידול בהיקף הדגמים נראה כהכנסות במהלך השנים הבאות, עת יעברו הדגמים לייצור תעשייתי.

על אודות סיפיה וויז'ן

סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצר הדגל של החברה, Driver Sense מיועד ליצרניות רכב (OEM) ועושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב (קרי: רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, שוק זה נקרא לעיתים "Aftermarket"). מאחורי הטכנולוגיה של החברה עומדים עשרות פטנטים ולמעלה מעשור של מחקר ופיתוח. שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAP במסגרת קבוצת מומחים. לחברה זכיות במכרזים להטמעת מוצר ה-Driver Sense ב-57 דגמי רכב (Design Wins) על גבי 14 פלטפורמות עם 9 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה כבר נמצאים בייצור סידרתי.
למידע נוסף על אודות החברה: https://cipia.com
ההודעה מוגשת מטעם חברת "סיפיה וויז'ן״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.
פורסם לראשונה: 09:45, 13.12.23