בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים, במיוחד כשמדובר בהגעה ללקוחות חדשים ושיווק העסק בצורה יעילה. רוב בעלי העסקים הקטנים אינם יכולים להרשות לעצמם תקציבי פרסום גדולים, ולכן הם צריכים למצוא דרכים חכמות וממוקדות כדי להיחשף בפני קהל היעד. בדיוק כאן נכנס תפקידם של הכלים הדיגיטליים שיכולים להעניק לעסק קטן יתרון תחרותי משמעותי. הנה שלושה טיפים שיכולים לשדרג את שיווק העסק שלכם

טיפ 1: קידום באמצעות תוכן גולשים והמלצות

אחת הדרכים היעילות ביותר לגרום ללקוחות להרגיש בטוחים לרכוש מהעסק שלך היא באמצעות תוכן גולשים והמלצות. לקוחות שמבקרים באתרי אינטרנט שומעים לא פעם את דעתם של אחרים לפני שהם מקבלים החלטה. פלטפורמות כמו טופר (https://www.t.co.il/) מאפשרות לעסקים להציג המלצות אותנטיות של לקוחות קיימים, מה שמסייע להעלות את האמינות והנאמנות של העסק.
באתר טופר, לדוגמה, עסקים יכולים להיעזר במערכת של המלצות ודרוגים שמתעדכנת בזמן אמת ומאפשרת להציג חוויות של לקוחות בצורה מאוד ישירה ואותנטית. זה מאפשר ללקוחות פוטנציאליים להבין את יתרונות השירות או המוצר, וזהו כלי שיווקי חזק במיוחד. אז אם עדיין לא פרסמתם ביקורות ותגובות חיוביות של לקוחות בעמוד העסק שלכם – זה הזמן להתחיל!
1 צפייה בגלריה
אתר טופר
אתר טופר
אתר טופר
(אתר טופר)

טיפ 2: נצלו את כל הכרטיסים החינמיים והזמינים

הפרסום הדיגיטלי לא תמיד חייב להיות יקר. ישנם כמה כלים חינמיים שיכולים לעזור לכם להגיע לחשיפה רחבה מבלי להשקיע סכומים גדולים. דוגמאות מצוינות לכך הן Google My Business ופייסבוק. באמצעות כרטיס עסק חינמי בפייסבוק ובגוגל, אתם יכולים להופיע במנועי החיפוש כשהלקוחות מחפשים עסקים כמו שלכם, ולייצר חשיפה גבוהה ואפקטיבית.
אם עדיין לא יצרתם כרטיס עסק ב-Google My Business, עשו זאת עכשיו! מדובר בכרטיס חינמי שמאפשר לכם להופיע בצורה בולטת במנוע החיפוש של גוגל, להוסיף מידע על העסק שלכם, תמונות, שעות פתיחה, מיקום ועוד. כל פרט כזה יכול להגדיל את הסיכוי שגולשים יגיעו אליכם.
בנוסף, כדאי להשקיע זמן בעדכון דף העסק שלכם בפייסבוק, ולהשתמש בו ככלי תקשורת ישיר עם הלקוחות. פייסבוק מציעה כלי ניהול לעסקים המאפשר להם לפרסם, לתקשר עם לקוחות ולהציג פרסומים שיווקיים בצורה פשוטה ויעילה.

טיפ 3: התמקדו בקמפיינים ממומנים ממוקדים

בנוסף לפרסום האורגני, כדאי לשקול להוציא תקציב קטן על קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות או בגוגל. קמפיינים ממומנים מאפשרים לכם למקד את הפרסום בדיוק לקהל היעד שאתם מעוניינים להגיע אליו, ולהגביר את הסיכוי שהקהל יפנה אליכם. אתם יכולים לבחור בדיוק באיזה אזור גיאוגרפי, גיל, תחומי עניין או מקצועות תתמקדו.
היתרון הגדול של פרסום ממומן הוא שניתן להקצות תקציב קטן ולהגדיל את החשיפה בצורה חכמה וממוקדת. כך אתם יכולים להגיע בדיוק לאנשים שמתאימים לשירותים או למוצרים שאתם מציעים. אם יש לכם עסק קטן, קמפיינים ממומנים בגוגל או פייסבוק יכולים להיות הדרך האידיאלית להגדיל את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

סטטיסטיקות שמדברות בעד עצמן:

לפי נתוני טופר, כ-80% מהלקוחות שהשתמשו בשירותי הפלטפורמה דיווחו על עלייה משמעותית בכמות הפניות וההזמנות בעקבות פרסום חוות דעת חיוביות על העסק. בנוסף, עסקים שמשתמשים בכלים חינמיים כמו Google My Business ציינו עלייה של כ-30% בכמות הפניות ממנוע החיפוש של גוגל לאחר עדכון פרטי העסק והוספת תמונות ועדויות.
היכולת לשלב בין פרסום ממומן, פרסום אורגני, המלצות גולשים וכלים חינמיים יכולה לשדרג את מאמצי השיווק של כל עסק קטן, ולהגביר את החשיפה וההכנסות באופן משמעותי.
________________________________________
לסיכום, אם אתם בעלי עסקים קטנים שמחפשים דרכים להגיע ללקוחות חדשים ולהגביר את הנראות שלכם, אל תשכחו לנצל את הכלים הדיגיטליים הזמינים. על ידי שילוב חוות דעת גולשים, כרטיסים חינמיים ברשתות חברתיות וכלים ממומנים, תוכלו לשדרג את המיתוג העסקי שלכם ולהגיע לקהל יעד רחב יותר. טופר יכולה להיות הבחירה הנכונה בשבילכם, ולא רק בגלל ההמלצות הייחודיות – אלא גם בגלל שהיא מאפשרת לכם להצליח במיתוג הדיגיטלי בצורה חכמה ויעילה.
ההודעה מוגשת מטעם טופר באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.