זום משקיעים בעברית יערך: היום, 10.08.2023, בשעה 10:30. להרשמה לוובינר לחצו כאן.
  • מערכת ה- bGen™ ZERO חיונית למימוש האסטרטגיה הממוקדת של ברנמילר לשימוש בחשמל ירוק לטעינת מערכות אגירת אנרגיית חום, על מנת לעמוד בביקוש לחום חסכוני ונקי מפליטות במגזרי התעשיה והאנרגיה.
  • התכנון הייחודי מפיק יעילות מערכת הטובה מסוגה, המשפרת בכ- 34% את צפיפות האנרגיה וכן מעלה את יכולת הטעינה בכ- 40% ביחס לדור הראשון של מוצר ה-™ bGen.
  • מערכת ה- bGen™ ZERO תיוצר במפעל החדש הענק של החברה בדימונה, בעל יכולת יצור שנתי של כ- 4 GWh ממערכות ה bGen™ ZERO, לטובת הפרויקטים של החברה.
לדברי אבי ברנמילר, מנכ"ל ויו"ר החברה: "קראנו לדור הבא של המערכת שלנו ZERO מאחר שהיא נטענת ממקורות אנרגיה נקיים, כגון סולארי ורוח, מייצרת חום נקי, מסירה פחמן בתהליכי יצור, מפחיתה עלויות, והכי חשוב, מערכת ה- bGen ZERO עצמה בנויה מחומרים ידידותיים לסביבה, ללא חומרים מסוכנים, העיצוב החדש בעל הביצועים הגבוהים שלנו הוא שיא של שנים רבות ניסויים והתקנות עם לקוחות במגוון יישומים. בהתבסס על ניסיון השוק שלנו, אנו מאמינים שההשפעה הגדולה שהטכנולוגיה שלנו יכולה לספק לסביבה וללקוחות שלנו היא חשמול של חום לאספקת100% של אנרגיה נקיה לתעשייה, המחליפה את הדלקים המיושנים של אתמול."
1 צפייה בגלריה
חברת ברנמילר בהנפקה בנסד״ק
חברת ברנמילר בהנפקה בנסד״ק
חברת ברנמילר בהנפקה בנסד״ק
(יח״צ)
ראש העין, 6 לאוגוסט 2023 - (ת״א: ברנמ, נאסד"ק: BNRG) – ברנמילר אנרג'י בע"מ, חברת אנרגיה נקייה המאפשרת ללקוחות מעולמות התעשייה והשירותים להשתמש במערכות אגירת אנרגיית תרמית שממירה אנרגיה ממקורות שונים לחום ובכך מאפשרת אספקה רציפה ויציבה של אנרגיה, חשפה היום את הדור הבא של מערכות אגירת אנרגית החום מובילת השוק ובעלת הביצועים הגבוהים, ה- bGen™ ZERO, כחלק מאסטרטגיה הממוקדת של החברה לספק חום חסכוני ללא פליטות אשר מופק משימוש בחשמל ירוק, על ידי חשמול חום. ה- bGen™ ZERO מיועד להתמודד עם הביקוש הגובר בשוק לפתרונות להפחתת פליטות במגזרי האנרגיה והתעשיה.
מערכת ה- bGen ZERO מציעה תכנון מודולרי וגמיש בעל זמני טעינה ופריקה מהירים, אשר אינו כולל שימוש בחומרים מזהמים או מסוכנים.
התכונות העיקריות אשר שופרו מהדור הקודם הינן:
  1. שיפור ביעילות: הפחתה של כ- 33% באיבודי החום, יעילות טעינה של כ- 99%, יעילות מחזור (כוח לחום) של 97%, וזמינות שנתית של כ- 98%.
  2. שיפור משמעותי בצפיפות האנרגיה: 34% שיפור בצפיפות האנרגיה ושיפור יכולת הפריקה ב- 40%.
  3. שיפור בזמני התגובה ופעילות רצופה: המערכת תוכננה לקצב תגובה מהיר של שניה אחת ולפעילות רציפה בקיבולת מלאה, אשר מותאמת לדרישות רשת החשמל למתן שירותי ייצוב רשת. מודולרי וקומפקטי: מודולרי לחלוטין ומתכונן ומיוצר במפעל ולא בשטח, להבטחת איכות גבוה, עמידה בתקנים, התקנה והפעלה מהירים תוך שימוש בשטח מינימלי, הנובע מהיכולת לבנות לגובה ללא הגבלה
  4. ייצור קיטור יציב : מספק ייצור קיטור משמעותי, המציע הספקת קיטור יציבה לשימושי אנרגיה ותעשיה כבדים.
  5. תפעול חכם ובטוח: מודל תפעול חכם עם חיזוי תחזוקה וביצועים אופטימליים המבוססים על מחירי שוק החשמל של יום אחד קדימה, בשילוב תוכנו אופטימיזציה לביצועים מרביים. הפעלה בשליטה מרחוק דרך מרכז השליטה של ברנמילר, וכן הוטמעו אמצעי הגנת סייבר מתקדמים להבטחת בטיחות וזמינות מהערכת.
השקת המערכת החדשה, מביאה בהתאמה עדכון אסטרטגי של המיקוד העסקי של החברה, במיקוד בשוק החשמל לחום למגזר התעשייתי. על בסיס התכונות החדשות והשיפורים הטכנולוגיים, החברה צופה להרחיב את מקורות ההכנסות העתידיים ותציע גם שירותי איזון רשת לצד המודלים הקיימים:
  1. מכירת ציוד ישירה: ברנמילר ממשיכה להציע את דור bGen ZERO השני לפתרון אגירת אנרגית חום לרכישה ישירה והטמעה במתקני ומפעלי אנרגיה.
  2. החברה מייצרת הכנסות חוזרות על ידי מתן שירותים לאחר המכירה כגון אחריות, תחזוקה וייעול.
  3. חום כשירות: ברנמילר חוברת לשותפים אסטרטגיים על מנת להציע ללקוחות הקצה, אנרגיה כשירות, ללא השקעה מצידם. מודל עסקי זה צפויי לייצר לחברה הכנסות שנתיות חוזרות, לצד ערוצי הכנסה נוספים של מתו שירותי רשת לרשת החשמל.
  4. ברנמילר חתמה על מספר מזכרי הבנות ומנהלת שיחות עם חברות תעשיה ואנרגיה נקיה ליצירת הסכמי שיתופי פעולה נוספים. הפייפליין המסחרי של החברה כולל מערכות שייפרסו בתעשיות מגוונות, הכוללות אוכל ומשקאות, בתי חולים, כימיקלים ומימן ירוק.
אודות ברנמילר אנרג'י: ברנמילר אנרג'י הינה חברה דואלית, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובנסדא״ק, מספקת פתרונות ושירותים לאחסון אנרגיה תרמית אשר ניתנים להרחבה ומאפשרים ללקוחות לשחרר את הפחמן בצורה חסכונית. השימוש בטכנולוגיית ה- bGen מאפשר לארגונים להשתמש בחשמל, ביומסה וחום שיורי בכדי לייצר את הקיטור, המים החמים והאוויר החם שהם צריכים עבור מגוון יישומים, כגון ייצור פלסטיק, עיבוד מזון ומשקאות, ייצור נייר, ייצור כימיקלים ותרופות או להניע טורבינות קיטור מבלי לשרוף דלקים מאובנים. מידע נוסף אודות החברה ניתן למצוא באתר החברה https://bren-energy.com ולעקוב אחרי עדכוני החברה בלינקדאין ובטוויטר.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״ברנמילר אנרג׳י״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.
המברקה - שירותי הודעות לתקשורת
פורסם לראשונה: 11:35, 10.08.23