בורסת תל אביב נפתחה הבוקר עם כמה עדכונים מעניינים מחברות ישראליות מובילות.

סיפיה וויז'ן, המפתחת מערכות מעקב אחר התנהגות נהגים, הודיעה על זכייה במכרז של יצרנית רכב אירופאית מובילה. החברה תתקין את מערכת ה-Driver Sense שלה לניטור נהגים בחמישה דגמי משאיות שיוצרו באירופה ויישווקו ברחבי העולם. זוהי הזכייה השלישית של סיפיה וויז'ן אצל יצרניות רכב אירופאיות ב-12 החודשים האחרונים.
חברת מטריסלף, הפועלת בתחום הרפואה הרגנרטיבית, עדכנה כי היא החלה בניסוי פיילוט בחיות במטרה לבחון את יעילות הרקמה העצבית האנושית המהונדסת שהיא מפתחת לטיפול בפציעות חוט שדרה. הניסוי יבוצע על 61 חולדות ויימשך כארבעה חודשים. מטריסלף רואה בניסוי צעד חשוב בדרך לניסוי קליני בבני אדם.
טרמינל X, חברת סחר מקוון, הודיעה על חתימה על מזכר הבנות לרכישת השליטה (51%) בחברת האופנה סטרונגפול, המפעילה אתר סחר מקוון פופולרי למוצרי ספורט לנשים. טרמינל X רואה בעסקה צעד חשוב להרחבת פעילותה בתחום האופנה והלייף סטייל.
עוד דווח כי חברת אחסון האנרגיה סטורג' דרופ קיבלה אישור מהלקוח תנובה לתכנון הסופי של מערכת דחיסת אוויר מתקדמת שהיא מקימה במחלבת אלון תבור. משלב התכנון, הפרויקט עובר כעת לשלב הרכש.
הדיווחים של החברות מהבוקר מצביעים על התקדמות בפרויקטים, כניסה לשווקים חדשים וחיזוק מעמדן בשווקים בהם הן פועלות.
אין לחברת ידיעות תקשורת בע״מ, לאתר ynet או לחברת המברקה פתרונות תקשורת בע״מ זיקה כלשהי לתוכן במובן של ניגוד עניינים או של עניין מיוחד. הכתוב אינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות במידע בסקירה זו כעובדתי או כמכלול כל המידע הידוע, ולכן אין להסתמך על הכתוב בה ככזה.