בעלי מניות יקרים,
ראשית, אנו רוצים לחזק את ידי כוחות הבטחון ומשפחות החטופים והנרצחים בתקופה קשה זאת, כחברה ישראלית הפועלת בעולם ומקדמת טכנולוגיה ישראלית אנו משוכנעים שנצא מתקופה קשה זו חזקים ומאוחדים.
מאז פרוץ הקרבות עובדי החברה והחברה התגייסו למאמץ הלאומי, דרך סיוע ישיר לחיילים והתנדבות במספר פעילויות. החברה מחבקת את עובדיה, משרתיי המילואים, את בני משפחותיהם ומאחלת להם ולכל חיילי צה"ל שיחזרו בשלום ובמהרה הביתה.
במכתב זה יפורטו מספר אירועים עיקריים מהעת האחרונה, כמפורט להלן:
ראשית יודגש, כי החברה עדיין מתמודדת עם הצורך בהשגת מקורות מימון הנדרשים לה לצורך המשך פעילותה השוטפת, כפי שפורט בדוח הכספי ליום 30.6.2023, ובהתאם בוחנת החברה אפשרויות שונות הכוללות איתור משקיע אסטרטגי או פיננסי וגיוס הון (לרבות בדרך של הצעת זכויות), הנדרשים לה לצורך המשך פעילותה, לרבות בטווח הקצר.
לצד אתגרי המימון שחווה החברה, החברה הצליחה להציג שיפור משמעותי בתוצאות העסקיות של החברה בחציון השני של שנת 2023 לעומת החציון הראשון של שנת 2023, כאשר המכירות גדלו בקרוב לכ-200% לכ-5.7 מיליון ₪. אולם יודגש שהיקף המכירות עדיין לא מהווה פתרון לצרכי המימון של החברה כאמור, לרבות בהתחשב בצבר ההזמנות של החברה למועד הדוח, אשר לא חל לגביו שינוי מהותי. בנוסף, החברה ביצעה שורה של צעדי התייעלות וצימצמה ב-40% את ההוצאות השוטפות ותמשיך לשלוט בהוצאות, כך שתהיינה ממוקדות צמיחה.
• שינוי בשדרת ההנהלה:
ברצוננו לעדכן, כפי שדיווחה על כך החברה, על הצטרפותו של מר איתן ורון כמנכ״ל החברה, איתן יחליף את רפאל מוזינסקי, שהקים את החברה וכיהן כמנכ״ל משנת 2012 ורפאל ימונה לסמנכ״ל פיתוח עסקי ויתמקד בפיתוח וקידום החברה והמוצר. מינויו של איתן כמנכ"ל ייכנס לתוקף לאחר אישור תנאיו באסיפה הכללית של החברה, ובתקופת הביניים מכהן איתן כמשנה למנכ"ל.
בתפקידיו הקודמים כיהן איתן כמנהל תפעול ראשי וסמנכ"ל כספים בחברת בי טכנולוגיות בפס רחב (בי.בי.טי.לייב) בע"מ, וכסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי בחברת הייקון מערכות בע"מ, והינו בעל תואר MBA מהאוניברסיטה העברית. לאיתן, מעל ל-20 שנות ניסיון בפיתוח עסקי והובלת חברות הזנק טכנולוגיות בארץ וברחבי העולם וניסיון מוכח של הגדלת תיק לקוחות ומכירות בעולמות הפיננסים והטכנולוגיה תוך הנחיית אסטרטגיה גלובלית ואירופית.
הצטרפותו של איתן עשויה לתמוך בגידול הצפוי בחברה ובמכירות ותאפשר לרפאל להקדיש את מירב המאמצים לחיזוק תחום המכירות והפיתוח העסקי על מנת לקדם את החברה בשלב בו היא נמצאת.
״אני שמח וגאה להצטרף לבליץ. ליוותי את החברה בחודשים האחרונים, והתרשמתי עמוקות מהפיתרון היחודי, שנותן מענה לצורך אמיתי וגדול שקיים בשווקי היעד. ברצוני להודות לרפאל ולדירקטוריון על האמון שנתנו בי, ואני סמוך ובטוח שיחד נביא להצלחת החברה.״
לדברי רפאל מוזינסקי, היזם והמנכ״ל היוצא, ״אני בטוח שניסיונו הרב של איתן בעולם הפיננסי והניהולי וכישוריו הרבים יתרמו לפיתוח ולקידום החברה. אני מאמין במוצר ואמשיך לפעול לקידום החברה ולהתמקד בתחום הפיתוח העסקי והמכירות והקשר עם לקוחות ושותפים עסקיים.״
•מסירות ומשלוחים:
o בחציון השני, התחלנו לספק את דגם הקטנוע החדש אותו פיתחנו ה-3000XS, לאחר פיתוח ממושך ובדיקות מקיפות. בדגם יש מערך ההינע החשמלי חדש הכולל: סוללה מתקדמת ומשופרת, בקר מנוע מדגם חדש ובקר רכב המאפשר ניטור, שליטה ובקרה טובים יותר. הפיתוח בוצע באמצעות ספק בינלאומי והטמעתו החלה בכל הקטנועים מדגם 3000XS. בנוסף אנו פועלים להסב קטנועים הנמצאים במלאי, ולשדרג קטנועים שקיימים אצל לקוחות בהתאם להסכמים איתם. המערך החדש מאפשר לבליץ להעניק למשתמשים חווית שירות טובה הכוללת תנאי שימוש וביצועים משופרים של הקטנועים, מבחינת טווח נסיעה, חוויית נהיגה ואורך החיים של הסוללות וכן לצמצם תקלות. אנו עדים לתגובות חיוביות ביותר מהלקוחות שעושים שימוש במוצר החדש, ואנו מעריכים שהדבר יבוא לידי ביטוי במכירות החברה בהמשך, בכפוף לגיוס מקורות המימון הנדרשים לחברה כאמור.
• הסכמים חדשים:
o כפי שדיווחה החברה בתחילת השנה, בליץ התקשרה בהסכם עם מפיץ באיחוד האמירויות, להפצת מוצריה. ההסכם כולל התחיבות לרכישת 600 קטנועים ושירותים הנלווים במהלך תקופה של שנתיים בהיקף מצטבר של כ- 4 מיליון דולר (על פני תקופת ההתקשרות ובהנחת מסירת מלוא הכמות). משלוח ראשון של 35 קטנועים ו-300 סוללות סופק ברבעון הנוכחי ונערכים למסירות ללקוחות המקומיים, ובכללם גם דומינו'ס, מקדונלדס ואמזון מקומי. יובהר כי למועד זה טרם התקבלו בידי הזכיין הזמנות מלקוחות.
o חתמנו על הסכם כוונות (LOI) עם חברת הפצת עיתונים מהגדולות באירופה, חברת PPP, לרכישת 120 קטנועים ושרותים נוספים בהמשך, במידה ו-PPP תזכה בחוזה משמעותי להפצת עיתונים בבלגיה בשנים 2024-2028. בכפוף להשתכללותו של הסכם מחייב, וצרכי חברת PPP כאמור, ניתן להעריך את היקף החוזה ב-10 מיליון ₪ לכלל התקופה במצטבר ובהנחת מסירת ואספקת מלוא הכמות והשירותים הנלווים.
o חתמנו על הסכם עם חברת מימון מובילה באירופה, למימון לקוחות בליץ בהולנד ובלגיה. בנוגע להסכמי ליסינג עתידיים שעשויה בליץ להמשיך ולהתקשר בהם באותם אזורים. בנוסף, החברה פועלת לכך שבהמשך יורחב ההסכם לכלל היבשת, מה שיאפשר לתמוך באפשרות החברה להציע את מוצריה בתמיכה המימונית לה היא נדרשת הבמכירות של החברה במדינות נוספות באירופה.
o ברבעון הנוכחי חתמנו על הסכם לשת"פ עם Deliveroo הציבורית, (ROO:LON), חברת שליחויות מהגדולות בעולם הפועלת בתחום שליחויות המזון. במסגרת ההסכם, שליחי החברה יוכלו לעשות שימוש בקטנועי בליץ במתכונת של השכרה. ככל שיעשה שימוש בקטנועי החברה באופן נרחב, ובכפוף למקורות מימון שיעמדו לרשות החברה לשם כך, אנו מעריכים שהסכם יוכל לתרום משמעותית למכירות באנגליה. בנוסף, קיימנו פגישות עם Deliveroo באיחוד האמירויות ובבלגיה בכדי לשכפל את ההסכם עליו חתמנו עם השלוחה באנגליה מתוך מטרה להרחיב את הפלטפורמות העסקיות בהן באפשרות החברה להציע את מוצריה. הסכם זה הינו המשך להסכם שנחתם עם רשת השליחויות הבינלאומית "סטיוארט", שכבר החלה לעשות שימוש בקטנועים של בליץ באנגליה.
אנו מצפים שהסכמים אלו יתרמו להזמנות חדשות בהיקף משמעותי בשנים הקרובות. זוהי גאווה גדולה עבורנו לחבור לרשת מובילה ומוכרת ששמה שגור בכל בית באנגליה. אם כי, נדגיש כי אין ודאות בהשלמת שיתופי הפעולה המפורטים לעיל ולמימוש הפוטנציאל הגלום בהם.
אנו נרגשים מההתפתחויות החדשות, גאים לשתף אתכם ומאמינים בפוטנציאל של החברה לצד אתגרי המימון הכרוכים בפעילותה.
בברכת שנה אזרחית חדשה טובה ושקטה,
רפאל מוזינסקי ואיתן ורון

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״בליץ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.