לדברי אביב צידון יו״ר ומייסד החברה, ״כספי ההשקעה יאפשרו לנו להרחיב את הפעילות בהודו באמצעות חברת הבת וליישם את תכניות הגדלת ייצור המערכות ואת המשך ההתקדמות מול ענקית הענן האמריקאית.״
עד היום רכשה קבוצת Indian Oil (IOC.NS), בשני סבבי השקעה, למעלה מ-14.8 מיליון מניות בסך כולל של כ-88 מיליון ש״ח
לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י, ״פינרג׳י מתקדמת אל עבר יעדיה העסקיים בצורה עקבית, תוך שמגבירה נוכחות בישראל, אירופה והודו. אנו גאים שהשותפה שלנו בהודו, חברת אינדיאן אויל (IOC.NS) החליטה להגדיל את אחזקותיה בחברה זאת לאחר שנים של שיתוף פעולה פורה תוך בניית אקוסיסטם מקיף בתת היבשת ההודית. אנו רואים בכך הבעת אמון משמעותית במוצר, בטכנולוגיה, בהנהלה ובעובדים ובעיקר אשרור להישגנו בחודשים האחרונים.
ההשקעה תשרת אותנו במימוש תוכניות ההתרחבות והצמיחה שעוד נכונה לנו, בשלב הכי משמעותי שידענו, לקראת הגשמת היעדים העסקיים אם בתחומי הגיבוי למגדלי התקשורת בארץ ובמדינות היעד ואם בתחומי הגיבוי לדאטה – סנטרס עליו דיווחנו לאחרונה.״
o לפינרג׳י פעילות אסטרטגית מבוססת בתת היבשת ההודית. החברה הקימה במהלך השנים אקוסיסטם אנרגטי מקיף, יישומים בעולם אנרגיית הגיבוי לטלקום כגון חתימה על מזכר הבנות עם חברת Indus Towers לאספקה, התקנה, ושירות של כ- 300 מערכות גיבוי למגדלי תקשורת, בשווי של כ-4 מיליון דולר זאת כחלק מהסכם מסגרת ל-18,000 מערכות. וכן, הסכמים עם חברות מובילות בשוק הרכב בהודו לרבות טאטא, ומרוטי סוזוקי. בנוסף נחתם הסכם עם חברת Hindalco, יצרן אלומיניום מהגדולים בהודו.
ישראל, תל אביב, 12 לפברואר 2024 - חברת פינרג׳י (ת״א: פנרג), מתכבדת להודיע כי בהמשך לדיווחים קודמים של החברה בקשר עם מימוש ההשקעה של Indian Oil Cooperation Limited בחברה, מבקשת החברה לעדכן כי ביום 12 בפברואר 2024 הושלמה העסקה.
בהתאם להסכם ההשקעה שנחתם עם IOC שבדיה, כמתואר בסעיף 6.28.3 לתשקיף החברה, עד למועד זה השלימה אינדיאן אויל רכישה, בשני סבבי השקעה, של 14,873,892 מניות של החברה ובסך כולל של כ- 88 מיליון ש"ח.
בהמשך לאמור ונכון למועד הדוח, מחזיקה אינדיאן אויל כ- 17.1% מההון המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה.
במסגרת הסבב השני והאחרון של העסקה, IOC שבדיה השקיעה ברכישת מניות החברה סך כולל של כ- 45 מיליון ש"ח, מתוכם סך של כ- 44 מיליון ש"ח כהשקעה ישירה בהון החברה, לפי מחיר למניה של כ- 4.18 ש"ח (בהתאם למנגנון שנקבע בהסכם ההשקעה), וכמיליון ש"ח ברכישת מניות מבעלי מניות קיימים בחברה, במחיר זהה למניה.
החברה רואה בהשלמת סבב השקעה זה כראויה והולמת את צרכי החברה וכהבעת אמון בחברה ובפעילותה.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״פינרג׳י״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.