30 ביוני 2024, איידנטי הלת'קייר בע"מ (ת"א: אדנט), שפיתחה פלטפורמה דיגיטלית לתיעוד נתוני שימוש של שתלים ונצרכים רפואיים בחדרי הניתוח ובחדרי הפרוצדורות, מודיעה כי התקשרה עם המרכז להפריות חוץ גופניות (IVF) באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, אחד ממרכזי ההפריות החוץ גופניות הגדולים בעולם המציע מגוון רחב של טיפולי פוריות, לרבות הזרעה מלאכותית ומבצע אלפי טיפולים מדי שנה, וזאת לצורך פיתוח, ייצור ושיווק מערכת בקרה חדשנית מבוססת משקל עבור מיכלי אחסון תאי זרע וביציות, זאת בהמשך למחקר חדש שנערך במרכז להפריות באוניברסיטת קולומביה העוסק בקיומו של קשר ישיר בין משקל המיכל לירידה בפוריות תאי הזרע והביציות.
  • המערכת החדשה עושה שימוש במוצריה הקיימים של איידנטי בשילוב אלגרותים מתקדם שפותח על ידי אוניברסיטת קולמבייה שבניו יורק לצורך מעקב אחר המשקל של מיכלי האחסון, ויוצרת התראה על כל שינוי במשקל המיכל העשוי להצביע על עליה בטמפרטורה של המיכל ובכך לפגוע בתאי הזרע והביציות.
  • במהלך הרבעון השלישי של 2024, איידנטי תתקין לראשונה את המערכת החדשה במרכז הפריות במנהטן – ניו יורק.
  • ההסכם מסדיר את השימוש במערכת של איידנטי וכן את שיווקה לכ-400 מרכזי הפריה בארצות הברית וברחבי העולם.
  • מרכז זה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, הינו אחד ממרכזי ההפריות החוץ גופניות הגדולים בעולם המציע מגוון רחב של טיפולי פוריות, לרבות הזרעה מלאכותית ומבצע אלפי טיפולים מדי שנה.
לדברי שלמה מתתיהו, מנכ"ל איידניטי ״מדובר בהסכם משמעותי, היות והוא משלב שוק חדש של עשרות מליוני דולרים, בו תהליך המכירה הוא פשוט וקצר. תהליך המכירה יהיה בעבודה משותפת עם אחד ממרכזי ההפריות הגדולים בעולם, דבר שיקל על החברה לחדור לשוק האמריקאי.״
1 צפייה בגלריה
יזם ומנכ״ל איידנטי שלמה מתתיהו לצד אלון נגבי, השותף ו VP R&D
יזם ומנכ״ל איידנטי שלמה מתתיהו לצד אלון נגבי, השותף ו VP R&D
יזם ומנכ״ל איידנטי שלמה מתתיהו לצד אלון נגבי, השותף ו VP R&D
(יחצ)
אודות איידנטי הלת'קייר בע"מ:
איידנטי הלת'קייר בע"מ (ת"א: אדנט), החלה להסחר בבורסה לני"ע בתל אביב בשנת 2021.
החברה פיתחה פלטפורמה דיגיטלית לתיעוד נתוני שימוש של שתלים ונצרכים רפואיים בחדרי הניתוח ובחדרי הפרוצדורות, המורכבת ממערכת הדגל של החברה, מערכת ה-Snap&Go המבוססת על טכנולגיית ענן בינה מלאכותית ולימוד מכונה בשילוב טכנולוגיות נוספות. המערכת מתממשקת למערכות המידע של בתי החולים ויצרני הציוד הרפואי ומעבירה להם בזמן אמת את הנתונים שנאספו באמצעות המערכות של איידנט. שילוב זה מאפשר לקלוט ולעבד מידע באופן אוטומטי ללא מגע אדם, ולהמירו לכדי נתונים המייעלים את ניהול המלאי וצריכתו.
על-פי מחקר שערכו גופים מוסדיים בארצות הברית, תיעוד השימוש של משתלים ומתכלים רפואיים בחדרי הניתוח והפרוצדורות של בתי החולים עומד כיום על כ-48% בלבד, זאת לאור הישענות על הצוות הרפואי ואופן התיעוד הידני הנהוג.
באמצעות שימוש בפלטפורמה של החברה ובהתבסס על ביצועיה במערכות ובבתי חולים שהותקנו עד כה (לרבות פיילוטים), ניתן להערכת הנהלת החברה להגיע לשיעור תיעוד המלאי בחדרי ניתוח וחדרי פרוצדורות של כ- 98%.
בנוסף, הפלטפורמה מסייעת לבתי החולים וארגונים רפואיים לעמוד בדרישות הFDA- ולהגן על בטיחות המטופל באמצעות ניטור ותיעוד אוטומטי של תאריך התפוגה ומספר האצווה לצורכי (Recall)של השתל שניתן לחולה.
כל מוצרי החברה מתממשקים עם המערכת ביחד ולחוד.
מוצרי החברה מוגנים בשישה פטנטים, יחודיים לחברה ומתבססים על טכנולוגיות מתקדמות כגון: בינה מלאכותית, עיבוד תמונה,IOT , וטכנולוגית RFID.
החברה מוכרת את מוצריה כשילוב בין מכירה ראשונית לבין תשלום חודשי קבוע כשירותי מערכת. המערכת מוטמעת כיום ברוב בתי החולים בארץ. כעת, החברה החלה בחדירה לשווקים נוספים ברחבי העולם ובפרט לשוק האמריקאי.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״איידנטי״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.