באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC), חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי חתמה על הסכם לשלוש שנים לאספקת פלטפורמת Edgility לווירטואליזציה מחשוב קצה והחומרה הנלווית, ל-Totalplay, חברת תקשורתTier-1 מובילה במקסיקו, המספקת שירותי אינטרנט, טלוויזיה וטלפוניה על גבי אחת מרשתות הסיבים האופטיים הגדולות במקסיקו, אשר בבעלותה.
Totalplay תפרוס את Edgility על מנת לבצע וירטואליזציה מלאה וניהול בקנה מידה רחב היקף של שירותי הקישוריות שלה ללקוחות עסקיים באזור. לאחר שלב היתכנות, נבחרה פלטפורמת BATM להחלפת פתרון הוירטואליזציה הקיים של Totalplay, בעיקר בשל הארכיטקטורה הפתוחה של Edgility המספקת ללקוחות גמישות מלאה המאפשרת שימוש בכל תוכנה או חומרה הקיימת בשוק.
BATM מצפה כי הסכם זה יתרום לעמידתה בתחזית המכירות של Edgility עבור השנה הנוכחית. בהתייחס להיקף הפעילות הנוכחי של Totalplay ולצמיחה המתמשכת של שירותיה, קיים פוטנציאל הרחבה והארכה משמעותי במספר ובמשך רישיונות Edgility שהקבוצה תספק ל-Totalplay.
מוטי נגר, מנכ"ל BATM, ציין כי, "אנו שמחים על קבלת ההסכם החדש לספק את פלטפורמת ה-Edgility לחברת Totalplay, שהינה חברת תקשורת Tier-1 מובילה במקסיקו. פתרון הוירטואליזציה ומחשוב הקצה שלנו נבחר להחליף פתרון של ספק קודם של Totalplay הודות לארכיטקטורה הפתוחה של Edgility ולתמיכה במגוון רחב של ספקי חומרה ותוכנה, עובדה המהווה אשרור לאסטרטגיה שלנו וממחיש את האיכות המעולה של הפתרון שלנו. בזמן שתעשיית הטלקום חווה התחדשות משמעותית, אנו זוכים להתעניינות רבה למוצר .Edgility הסכם זה מהווה ראיה להתקדמות ולמימוש האסטרטגיה שלנו, והינו רק אחד מתוך מספר חוזים חדשים עבור Edgility שאנו מצפים לזכות בם בטווח הקרוב.
1 צפייה בגלריה
מוטי נגר, מנכ״ל באטמ
מוטי נגר, מנכ״ל באטמ
מוטי נגר, מנכ״ל באטמ
(אביתר נגר)
נוסח לא מחייב: נוסח זה כולל מידע חלקי, מקוצר, מתורגם ומעובד מתוך הודעה שפורסמה בשפה האנגלית באתר בורסת לונדון: www.londonstockexchange.com. הוא מיועד לנוחות הקוראים בלבד ואינו מחייב את החברה. הנוסח המחייב הוא הנוסח האנגלי.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״באטמ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.