חברת טורבוג'ן המתמחה בפיתוח מיקרו-טורבינה רב דלקית והיברידית, לייצור עצמי של חשמל וחום בבניינים ומבנים כגון: בתי אבות, בתי מלון, בנייני דירות, מבנים תעשייתיים ועוד, מתכבדת להודיע כי קיבלה מענק מרשות החדשנות, בכפוף לתנאי המימון, בסך כולל של 6.6 מיליון ש״ח, מתוכם המענק של הרשות יעמוד על סך של 2 מיליון ש״ח.
הכספים מיועדים לסיום הפיתוח של המיקרו-טורבינה TG120 של החברה. המיקרו-טורבינה הינה בעלת נצילות אנרגטית גבוהה, משקל נמוך ועלויות ההקמה והתחזוקה שלה נמוכות מפתרונות קיימים בקטגוריית 50 קילו-וואט עד 1 מגה-וואט. השלמת הפיתוח תחזק את ההיברידיות של המוצר, ותאפשר הפעלת המיקרו-טורבינה באמצעות תערובת של עד 50% מימן ו/או גז טבעי.
החברה רואה באישור תכנית הפיתוח ובקבלת המענק ערך רב מבחינת התמיכה ביכולות החברה להמשיך ולפתח את מוצריה ומהווה הבעת אמון ומשנה תוקף לטכנולוגיה שמפתחת החברה.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״טורבוג׳ן TurboGen״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.