באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC), חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע ש-Edgility, פלטפורמת הוירטואליזציה ומחשוב הקצה של הקבוצה, הצטרפה לתוכנית השותפים מוסמכי התוכנה של שירותי הענן של אמזון (AWS – Amazon Web Services) עבור AWS IoT Greengrass, שירות ענן בקוד פתוח המסייע ללקוחות AWS לבנות, לפרוס ולנהל תוכנת מחשוב קצה מתקדם.
הסכם זה מהווה ערוץ מכירה נוסף עבור Edgility, במיוחד מכיוון שהוא הפתרון הזמין היחיד של AWS IoT Greengrass המאפשר הטמעה ופריסה של כל מכשיר מקומי, כמו כן ניהול ושילוב פשוט ויעיל של שירותי רשת, אבטחה ושירותי AWS בקנה מידה רחב. כחלק מרשת השותפים של שירותי הענן של אמזון (APN – AWS Partner Network), באטמ תמנף גם את תוכנית APN Customer Engagements לפיה שותפים חוברים לטובת מכירות משותפת עם AWS על מנת למצוא הזדמנויות חדשות.
על מנת להצטרף כשותף לשירותי הענן של אמזון, Edgilityעברה בחינה טכנית מקיפה על ידי AWS. כתוצאה מכך, Edgility אושרה על ידי AWS ומעמדה כשותף תוכנה מוסמך מעיד על הניסיון וההצלחה המוכחת שלה במתן שירותי AWS ללקוחות.
מוטי נגר, מנכ"ל באטמ, מסר כי, "מדובר בתמיכה משמעותית לפתרון Edgility ואישור למחויבות שלנו לספק ללקוחות את רמות האבטחה הגבוהות ביותר, אמינות ומצוינות תפעולית עבור פריסות ממחשוב קצה למחשוב ענן בקנה מידה גדול. כשותף היחיד של AWS המספק פתרון שמציע פריסה וניהול מחשוב קצה בקנה מידה רחב, אנו ממוצבים היטב להרחבת פעילותינו, לאור בסיס הלקוחות העצום של AWS IoT Greengrass. אנו מצפים למנף את מעמדנו כשותפים בתכנית של AWS על מנת לקדם את צמיחת המכירות של Edgility בטווח הקרוב ולשתף פעולה עם AWS כדי לייצר הזדמנויות מרגשות נוספות בעתיד."
נוסח לא מחייב: נוסח זה כולל מידע חלקי, מקוצר, מתורגם ומעובד מתוך הודעה שפורסמה בשפה האנגלית באתר בורסת לונדון: www.londonstockexchange.com. הוא מיועד לנוחות הקוראים בלבד ואינו מחייב את החברה. הנוסח המחייב הוא הנוסח בשפה האנגלית.
מידע צופה פני עתיד
מסמך זה מכיל מידע צופה פני עתיד. מידע זה משקף את הדעות, האומדנים וההערכות הנוכחיים של הנהלת הקבוצה, והוא מבוסס על הנתונים העדכניים לגבי עסקי הקבוצה כפי שמפורטים במסמך זה ובדוחות התקופתיים, דוחות הביניים והדוחות המיידיים של הקבוצה. מידע זה עשוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה, עקב שינויים בעסקי הקבוצה, בשווקים בהם היא פועלת, בתחרות, בביקוש למוצרי הקבוצה ו/או שירותיה, בשל גורמים כלליים (כלכליים או אחרים) שיש בהם כדי להשפיע על עסקי הקבוצה ותוצאותיה, ובשל מידע וגורמים שאינם ידועים כיום להנהלת הקבוצה ושאם היו ידועים היה בהם כדי להשפיע על הדעות, האומדנים וההערכות של ההנהלה. הקבוצה תדווח על התוצאות והאירועים בפועל בהתאם לחובותיה המשפטיות, החשבונאיות והרגולטוריות, ואינה לוקחת על עצמה כל מחויבות אחרת לדווח עליהם או על חריגותיהם מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהמידע הצופה פני עתיד לא התממש, כולו או חלקו, או התממש באופן שונה מכפי שנצפה; או שהוא צפוי שלא להתממש, כולו או חלקו, או להתממש באופן שונה מכפי שנצפה; או לעדכן חלק כלשהו מהמידע הצופה פני עתיד; או לדווח שהוא אינו תקף עוד; או כל חובה אחרת שאינה מוטלת עליה על-פי כל דין.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״באטמ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.