טורבוג'ן (TASE: TURB) הודיעה היום על קבלת דו"ח מסכם של הסימולציה של מכון המחקר Southwest לבעירה תלת מימד של מערכת הקומבסטור של TG40 על מגוון תערובות דלק מ-100% גז טבעי ועד 50% גז טבעי ו-50% מימן. בתהליך בוצעו סימולציות CFD מפורטות אשר הניבו תוצאות מיטביות של התנהגות הבעירה. הודות לתכנון מבנה הבעירה Rich Quench Lean (RQL).
מכון South West Research Institute הוא מוסד מחקר ופיתוח עצמאי, ללא כוונת רווח, מסאן אנטוניו טקסס, ארה"ב שנוסד ב 1947 ומונה מעל 3000 מהנדסים וחוקרים בתחומים שונים.
צוות המדענים והמהנדסים עוסק באיתור פריצות דרך טכנולוגיות באמצעות מדע מתקדם וטכנולוגיה יישומית. מאז ועד היום, הארגון, שהוא בין הוותיקים והמוכרים בארצות הברית, משמש כמלכ"ר עצמאי, המספק שירותי מדע, טכנולוגיה והנדסה חדשניים ללקוחות ממשלתיים ומסחריים ברחבי העולם.
בין לקוחות הארגון, חברות ממשלתיות כמו :DARPA, DOE (Department Of Energy) , הארגון זוכה להכרה ופרסים בתחומי מחקר רבים ("SWRI").
יציבות הבעירה המצוינת וייצור NOx (פליטות מזהמים) נמוך באופן עקבי עבור כל תערובות הדלק, לצד מערכת שלא הראתה סימני פלאשבק או הצתה עצמית מוקדמת מצביעים על תכנון טוב ועמידות גבוהה של רכיבי הזרקת דלק גם עם יחסי תערובות מימן שונות.
ירון גלבוע מנכל טורבוג'ן: "תוצאות אלה הן שלב נוסף אשר מקדם את טורבוג'ן לקראת סיום פיתוח המיקרו-טורבינה המופעלת בשילוב של גז ומימן. טורבוג'ן נערכת להתקנת והפעלת מיקרו טורבינה על גז טבעי בניו יורק , במקביל נערכת החברה לתחילת סדרת ניסויים בטכניון להוכחת יכולות אלה , ניסויים אלו יקדמו אותנו לקראת הפקת אנרגיה בשילוב של מימן עם גז טבעי"

אודות טורבוג'ן
חברת טורבוג'ן מתמחה בפיתוח מיקרו-טורבינה רב דלקית והיברידית, לייצור עצמי של חשמל וחום בבניינים ומבנים כגון: בתי אבות, בתי מלון, בנייני דירות, מבנים תעשייתיים וכו'. המיקרו-טורבינה הינה בעלת נצילות אנרגטית גבוהה, משקל נמוך ועלויות ההקמה והתחזוקה שלה נמוכות מפתרונות קיימים בקטגוריית 50 קילו-וואט עד 1 מגה-וואט.
המוצרים שמפתחת החברה נכללים בקטגוריית מערכות ייצור משולב של חשמל וחום ומשמשים לחימום מבנים ובכך מעלים את הנצילות האנרגטית הכוללת על מנת לטפל בבעיות מהותיות במשק החשמל העולמי כמו התיישנות תשתיות החשמל והאתגר בהולכת אנרגיות מתחדשות אל מרכזי הערים ומאידך עלייה בביקוש לחשמל עקב התחממות כדור הארץ וחדירת רכבים חשמליים.

ההודעה מוגשת מטעם חברת ״טורבוג׳ן TurboGen״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.