ישראל, 16 ליוני 2024 - (ת״א:אקסל) חברת אקסל סולושנס גרופ מעדכנת כי קיבלה הזמנות מלקוח קיים שהינו מפעיל תקשורת ושירותי טלויזיה בין הגדולים והמובילים בישראל, בסכום שהינו מהותי לחברה ומוערך בכמעל 8 מיליון דולר וזאת בהמשך לזכייתה במכרז אסטרטגי לאספקת הדור החדש של נתבי הסיבים FIBER, בהם מבוצע שימוש בטכנולוגיה Wifi 7 וציוד רשת מדור מתקדם משלים תואם עם טכנולוגיה זו. מועד האספקה הצפוי לצורך השלמת ההזמנה להערכת החברה הינו עד סוף 2025 אולם ללקוח אפשרות לדחות חלק מהאספקות ל-2026. היקף ההזמנות הקיים עבור המוצרים מצד הלקוח, נכון למועד הדיווח הינו כ- 10 מיליון דולר. נכון למועד זה, החברה צופה כי במסגרת המכרז הלקוח יבצע הזמנות מהותיות של המוצרים בשנים הקרובות.
1 צפייה בגלריה
רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס גרופ
רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס גרופ
רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס גרופ
(יח״צ)
לדברי רונן שור מנכ"ל אקסל: "הסכם משמעותי זה מעצים את מעמד אקסל כמובילת שוק הנתבים הביתיים וציוד ה-FIBER וממצבת את החברה כמובילה טכנולוגית בתחום זה בארץ. אני מאמין כי בעקבות הזכיה במכרז זה, נזכה בהזמנות נוספות עבור הדור החדש של נתבי הסיבים FIBER, בהם מבוצע שימוש בטכנולוגיה Wifi 7 וציוד רשת תומך מדור מתקדם.
נכון להיום, היקף ההזמנות הפתוחות עבור המוצרים אצל הלקוח, הינו כ-10 מיליון דולר. אקסל פועלת כדי להשיק שירותים ומוצרים חדשים ללקוחותיה, בתחומי הסייבר, התקשורת, ה-IT והמולטימדיה. הזכיות במכרזים האחרונים בתחום המסורתי של אקסל צפויות לסייע לגידול במחזור וברווחיות בשנים הקרובות, ומאפשרות מיקוד של משאבים כלכליים וניהוליים במנועי הצמיחה של החברה - סייבר וענן.
אודות אקסל סולושנס אקסל סולושנס גרופ:
היא חברה העוסקת בהפצה ואינטגרציה של מוצרי סייבר ותקשורת ומורכבת ממספר פעילויות מרכזיות:
ראשית, החברה מוכרת למפעילי טלקום מגוון מוצרים וביניהם מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית סלולארית ואופטית, אינטרנט של דברים (IOT) שירותי(SAAS) של אבטחת מידע, ענן ואוטומציה.
שנית, החברה מוכרת פתרונות סייבר לגופי אנטרפרייז דוגמת גופים ממשלתיים, חברות ביטוח, בנקים, קופות חולים ועוד, ומפעילה שירות MSSP לעסקים קטנים- בינוניים.
לבסוף, החברה היא נציגה של סיסקו בישראל ומוכרת את מגוון פתרונותיה דוגמת שרתים, פתרונות ענן, תוכנות ייעודיות, ציוד תקשורת ומערכות וידאו וטלפוניה לרשת של 300 משווקים ואינטגרטורים.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אקסל סולושנס גרופ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.