חברת סקודיקס, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות ברחבי העולם של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס מודיעה כי חברת Ricoh USA Inc, אחת מענקיות הדפוס הדיגיטלי, תהפוך למפיצה של סקודיקס בארה"ב. שיתוף הפעולה האסטרטגי צפוי לחזק ולתמוך בהרחבת הנוכחות של סקודיקס בשוק ובמתן פתרונות תעשייתיים, כלכליים וידידותיים לסביבה להשבחת דפוס.
"שותפות זו מהווה קפיצת מדרגה ומתן ערך מקסימלי ללקוחות שלנו, תוך שהיא מעצימה אותם ומגדילה את ערך מוצרי הדפוס שלהם", ציין גאווין ג'ורדן-סמית', המנהל הכללי של חטיבת המכירות בצפון אמריקה וסמנכ״ל המכירות הגלובליות של Richo "שילוב פתרונות השבחת הדפוס של סקודיקס בסל הפתרונות שלנו, תומך בגישה התחרותית שלנו, לספק יישומים לשוק המאפשרים ליצרני דפוס ליצור בידול ולחזק את המודעות למותג".
סקודיקס מציעה מגוון מוצרים וטכנולוגיות המאפשרים למותגים להשיג מוצרי דפוס ואריזה ברמה הגבוהה והיוקרתית ביותר ובהתאמה אישית לצרכיהם. החברה מציעה מגוון עשיר של אפשרויות השבחה איכותיות הכוללות יכולות השבחה באיכות של היי דפינישן ((SHD. סקודיקס מעשירה את חווית הצרכן, תוך מתן יתרונות כלכליים וסביבתיים מדידים, המשמעותיים לתהליכי העבודה ואשר תומכים בגישת הקיימות.
״ל-Ricoh ניסיון מוכח בהבנת צרכי הלקוח של תעשיית הדפוס, מה שהופך אותם לשותף אסטרטגי משמעותי" מציין מארק ניקסון, סגן נשיא מכירות ושיווק העולמי של סקודיקס ״שיתוף הפעולה הזה מאפשר לנו לעבוד יחד על מנת לספק בצורה המיטבית את צרכי הלקוח ולהציע סל מוצרים ייחודי בעל ערך מוסף משמעותי וזאת במטרה למקסם רווח דרך השבחה". עוד הוסיף ניקסון כי "סקודיקס מציעה פתרון קל ונגיש המסייע לבתי דפוס לספק מוצרים מודפסים ואיכותיים לקהל היעד שלהם. עם מגוון רחב של פתרונות השבחה שניתן להשיג על ידי מכונת בודדת, אנחנו מסוגלים להציע לעסקים אפשרויות השבחה שבעבר נחשבו ליקרות מידי ועם סקודיקס עלויות הייצור והפסולת נמוכות משמעותית עקב יישום גישת הקיימות".
כ- 90% מחברות הדפוס מצפות כי השבחת דפוס תהיה מרכיב מרכזי באסטרטגיית הצמיחה שלהן. סדרת מערכות ה-Ultra של סקודיקס מאפשרת לחברות דפוס ויצרני אריזות לבצע את השבחת הדפוס בתוך המפעל, עם יתרונות ברורים בתחום התפעול ואיכות הסביבה. מגוון פתרונות השבחת הדפוס הדיגיטלי של סקודיקס משתלבים היטב עם סל המוצרים של חברת Ricoh. השילוב של סקודיקס מבטיח השבחת דפוס איכותית להדפסה הדיגיטלית של Ricoh עבור מגוון מוצרי דפוס.
סקודיקס תציג יחד עם Ricoh בתערוכת PRINTING United ב-18-20 באוקטובר המתקיימת באטלנטה, בדוכן B1916.
המודעה הינה תרגום נוחות של ההודעה באנגלית. הוא מיועד לנוחות הקוראים בלבד ואינו מחייב את החברה. הנוסח המחייב את החברה הוא הנוסח שפורסם במערכות המגנ"א והמאי"ה.
אודות סקודיקס:
סקודיקס הינה חברה העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות ברחבי העולם של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס. בנוסף, מעניקה החברה שירותים שונים עבור השימוש במערכות אלו ומוכרת מוצרים מתכלים עבור מערכותיה (פולימרים) וחלקי חילוף שחלקם פותחו על ידיה, המשמשים את מערכותיה בתהליך השבחת הדפוס. החברה מתמקדת בפיתוח החדשנות של מערכותיה, ובבעלותה 11 משפחות פטנטים, בהן 41 פטנטים ובנוסף 4 בקשות לרישום פטנטים ברחבי העולם. מוצרי החברה העיקריים הם מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס. מערכות החברה נמכרות לשלושה שווקי מטרה עיקריים: שוק הדפוס המסחרי, שוק הדפוס המקוון (commerce-e print) ויצרני אריזות המייצרים אריזות, בעיקר לחברות בינוניות וגדולות, בין השאר, חברות רב לאומיות למוצרי צריכה שונים בתחומים מגוונים כגון מזון, קוסמטיקה, משקאות, מכשירים אלקטרוניים, קונפקציה וכיו"ב.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סקודיקס״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.