תל אביב, יוני 03 2024 – סיפיה וויז'ן בע"מ (״סיפיה״, ת״א: סיפיה; CPIA) מתכבדת להודיע על כך שזכתה במכרז ל-5 דגמי משאיות של יצרנית אירופאית מובילה. במסגרת הזכיה, שהינה הזכיה השלישית של סיפיה עם יצרניות רכב אירופאיות ב-12 החודשים האחרונים, צפויה מערכת ה-Driver Sense של החברה לניטור נהג (DMS), להיות מותקנת על רכבים מסחריים אשר ייוצרו באירופה, ומיועדים לשיווק ברחבי העולם. תחילת הייצור המסחרי של הדגמים הללו צפויה להיות במהלך שנת 2025.
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה מסר כי: ״הסביבה הרגולטורית המתפתחת באירופה מתמרצת את יצרניות הרכב לעצב מחדש את סטנדרט הבטיחות שלהן, ואנו עדים לכך שיותר ויותר יצרניות אירופאיות בוחרות דווקא בפתרון של סיפיה. אנחנו חווים גידול משמעותי בהיקף הזכיות ביבשת, זאת לצד זכיות עליהן דיווחנו בטריטוריות נוספות. הזכיות מסמנות ביתר שאת את ההמשך של מגמת הצמיחה המואצת שרשמנו בשנה האחרונה. הזכיה הנוכחית צפויה להתחיל להניב פירות החל משנת 2025, עת צפוי להתחיל הייצור הסדרתי של הדגמים".
לאחר הזכייה מסתכמים דגמי הרכב בהם זכתה החברה ב-66 עבור 10 יצרניות רכב (OEM) שונות באירופה, סין וארצות הברית.
על אודות סיפיה וויז'ן
סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצרי הדגל של החברה, ה-Driver Sense וה-Cabin Sense, מיועדים ליצרניות רכב (OEM) ועושות שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג ופנים הרכב. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב (קרי: רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, ולעיתים שוק זה נקרא "Aftermarket"). מאחורי הטכנולוגיה של החברה עומדים עשרות פטנטים ולמעלה מעשור של מחקר ופיתוח. שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAP במסגרת קבוצת מומחים. לחברה זכיות במכרזים להטמעת מוצר ה-Driver Sense ב-66 דגמי רכב (Design Wins) עבור 10 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה עברו לייצור סידרתי. למידע נוסף על אודות החברה: https://cipia.com
אזהרת מידע צופה פני עתיד:
המידע בדבר תחילת הייצור הסדרתי של הדגמים האמורים הוא בבחינת מידע צופה פני עתיד, כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968. מידע זה עלול שלא להתממש, לרבות באופן מהותי, כתוצאה משינויים וגורמים אשר אינם בשליטת החברה, דוגמת: שינויים במודלים של יצרנית הרכב, שינוי ברגולציה, שינוי בהעדפות צרכנים, התפתחויות טכנולוגיות, שינוי בתמחור המוצר וכיו"ב, לרבות כתוצאה מהתממשות גורמי הסיכון המפורטים בסעיף 32 לדוח התקופתי של החברה לשנת 2023, כפי שפורסם ביום 31 במרץ 2024 (מס' אסמכתא: 2024-01-035172).
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״סיפיה וויז׳ן״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.