צפו: למה שווה לכם להתחיל את המיניות בצהריים?
(תסריט: לורי שטטמאור, צילום: שמוליק דודפור, בימוי:אלי סגל, מפיקה: עומר חימאווי, עריכה: שי שבתאי)
(תסריט: לורי שטטמאור, צילום: שמוליק דודפור, בימוי: אלי סגל, מפיקה: עומר חימאווי, עריכת וידיאו, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)
היום נספר לכם למה שווה לכם להתחיל לחזק את התשוקה שלכם ושל הפרטנר שלכם הרבה לפני המגע המיני. הדיסוננס בין חיי היום-יום שלנו לבין המפגש האינטימי הוא לעיתים חד מדי. הראש טרוד ולוקח לנו זמן להיכנס לאווירה הסקסית ולהיטען באנרגיה מינית.
נכון שיש גברים שממש קל להם להתעורר מינית בשניות, אך אצל רוב הנשים הסיפור קצת שונה. מרבית הנשים צריכות זמן חימום הרבה יותר משמעותי. לכן, ההצעה שלנו היא להתחיל לייצר את התשוקה המינית ביניכם שעות לפני המפגש עצמו.

1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו. להצית מחדש את אש התשוקה ולהכניס ג'וס לזוגיות
(צילום: מתוך הווידיאו)

תחשבו על זה - ככל שנפלרטט ונעלה יחד את האנרגיות ואת הריגוש, כך שנינו נבוא יותר מעוררים ופתוחים למפגש המיני, ונוכל לחוות הרבה יותר עונג וחיבור.

בין סקסטינג למשחקי תפקידים לוהטים

יש שלל דרכים שיעזרו לכם להתחיל לייצר תשוקה וחשק מיני. למשל, סקסטינג - אותן הודעות סקסיות ופלרטטניות, כמו "מה את לובשת עכשיו?", יכולות לעורר ולאפשר למוח שלנו לפנטז על המפגש ועל מה שעתיד להתרחש במהלכו.
טיפ קטן: קחו על עצמכם לפחות פעם ביום לשלוח הודעת זימה לבן/ת הזוג שלכם. לא תאמינו איזה קסם זה יעשה.
דרך נוספת היא שמירה על מסתורין מסוים: שגרת החיים הופכת לא פעם את כל מהלך חיינו, כולל המיניות שלנו, לצפוי. נסו לשבור את זה דרך הכנסה של דברים מסתוריים ולא צפויים לקשר שלכם. למשל: את מתפשטת והוא קולט פתאום בגד סקסי חדש ולא שגרתי שהוא לא ידע בכלל שיש לך בארון.
"שגרת החיים הופכת לא פעם את כל מהלך חיינו, כולל המיניות שלנו, לצפוי. נסו לשבור זאת דרך הכנסה של דברים מסתוריים ולא צפויים לקשר שלכם"
אפשר גם להציע משחקי תפקידים, לייצר אווירה רומנטית בבית, להשאיר לו במקרה תחתונים שלך בתיק שלו, לשלוח לה מכתב בדואר מ"המאהב שלה". תפעילו את הדמיון!
עוד דרך לעורר תשוקה לפני המגע המיני היא רמיזות חושניות במהלך היום. למשל: צבטי לו בטוסיק, או תני לו פליק קטן ולא שגרתי. אתה יכול גם לסרוק את הגוף שלה מדי פעם בעיניים רעבות, ולספר לה כמה היא סקסית ומדליקה. את יכולה ללטף לו את הרגל או להניע את האגן בחושניות מולו.
אתה יכול ללחוש לה באוזן משפט מגרה בטון סקסי וחושני, או לתפוס לה בשיער בדומיננטיות – אבל רק אם זה מה שהיא אוהבת. כמובן שאם משהו לא נעים, לתקשר זאת מיד כדי שנוכל ללמוד יחד מה עושה לנו את זה.
בהצלחה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.