שלי יקרה, אשמח אם תעזרי לי להבין מה זה משחק מקדים טוב, ולמה בכלל צריך אותו?
אני יודעת שרבים מכם אוהבים להתחיל את הסקס בנשיקה, נגיעה וקפיצה ישר לחדירה. כמובן שכשהמשיכה בניכם כה עזה כמו זוג מאוהב שזה עתה הכיר, זה בהחלט יכול לעבוד. עם זאת, חשוב לי להדגיש שלדלג על המשחק המקדים זו גם הדרך להוריד את המתח המיני, העוררות במיטה ואפילו את עוצמת ההנאה. לא חבל?
מגע שנבנה בהדרגה - לא רק מעלה את הליבידו של שני הצדדים, הוא גם עוזר להירגע, להיות נוכחים ברגע, ולהפעיל את המנגנונים הפיזיולוגיים בגוף שלנו. זה אומר שאנחנו מזרימים את הדם לאזורים הארוגניים בגוף ולאיברי המין, מה שמעלה את הרגישות למגע ומעצים את ההנאה המינית.
משחק מקדים טוב דורש סינרגיה בין המענג למתענג ולקיחת תורות. בואו נודה בזה, קצת קשה ליהנות בזמן שמנסים להיות בשני התפקידים, לכן על "תנוחת 69" הייתי פחות ממליצה. כן הייתי ממליצה להתחיל בלהשקיע ביצירת אווירה חושנית ומזמינה: שימו מוזיקת רקע מתאימה, בחרו תאורה מחמיאה שתגרום לשניכם להרגיש כמה שיותר בנוח עם הגוף שלכם, אפשר לשתות קצת יין – אבל לא להגזים איתו, ולהתחיל.

צפו: שלי ורוד על חשיבות המשחק המקדים
(צילום: שחר גולדשטיין, עריכה: בן שכטר, הפקה: מיכאלה חזני, עריכת תוכן: לורי שטטמאור)

איך מתחילים?

משחק מקדים מתחיל בבסיס, בהורדת הבגדים. זהו שלב שיכול להיות מאוד מפתה, והוא מהווה את יריית הפתיחה של המשחק המקדים במיטה. הוא יכול לכלול בתוכו המון חושניות ואפילו משחקי כוח ושליטה. ההמלצה היא לקחת את זה לאט ולהוריד בהדרגה פריט אחר פריט, ותוך כדי לשלב מגע מענג ומעורר.
אם בחרתם להתחיל בנשיקה צרפתית, ההמשך הטבעי הוא לעבור לנשיקות בצוואר עם לחישות ליד האוזן, לרדת לאזור החזה, מי שאוהב יכול להתמקד בפטמות, לגוון קצת עם משחקי יניקה או נשיכה קלילים, ולהמשיך בנשיקות בבטן התחתונה. משם אפשר לרדת לירך, לרגליים או לכפות הרגליים, ולעלות למעלה בחזרה, עד שמגיעים לאיבר המין.

1 צפייה בגלריה
מוכנה לשחק?
מוכנה לשחק?
מוכנה לשחק?
(צילום: shutterstock)
שימו לב שהמסלול זהה הן לגבר והן לאישה, וכמובן שאתם יכולים לשנות אותו ולהפליג עם הדמיון שלכם. הדגש הוא על לקיחת תורות - אם הגבר התחיל אז לאפשר לה לפחות עשר דקות של עונג והנאה ואז להחליף תפקידים. ואם בחרתם להתחיל עם עיסוי, ניתן כמובן להתחיל בכתפיים ובגב, להתמקד גם בכפות הרגליים ורק אחר כך להגיע לאיברי המין. מה שבטוח הוא שתקשורת מינית היא אחד האלמנטים הכי חשובים במשחק מקדים מענג, ולכן אני ממליצה מדי פעם לשאול את הפרטנר/ית אם זה נעים או מענג, ואם הם רוצים קצב אחר או מגע יותר חזק.
מין אוראלי כמובן יכול להיות משחק מקדים בפני עצמו למי שאוהב, גם לגברים וגם לנשים. חשוב רק לוודא שהצד השני באמת אוהב את זה. גברים שמעניקים מין אוראלי לאישה - על טכניקת ה-8 שמעתם? כל מה שזה אומר זה משחקי לשון איטיים בצורת שמונה בסביבת הדגדגן. תמיד אפשר לבדוק אם היא נהנית ממגע ישיר של הפה על הדגדגן או מפעילות של יניקה, וגם לשלב מגע של אצבעות.
אגב, מאוד קל להבין מתי אזור הדגדגן מגורה מכיוון שחלק זה ממש מתמלא בדם ומתנפח. חשוב לדעת שבשלב זה גם סף הרגישות למגע עולה אצל האישה, ולא פעם מגע ישיר מדי עלול להכאיב מעט. אז תהיו קשובים!
נשים שמעניקות מין אוראלי לגבר - ההמלצה היא לעשות זאת בחושניות ובהדרגה, להתחיל מראש הפין ולאט לאט לרדת למטה. אם הוא אוהב, אפשר לשלב גם את האשכים. אתן גם יכולות לגוון בין שילוב של הידיים והפה, והכי חשוב זה לדאוג תמיד שהאזור יהיה רטוב. מבחינת חוזק או עוצמה, לשאול את בן הזוג שלכם מהי ההעדפה שלו.
אגב, זה גם הזמן להתנסות עם צעצועים במיטה. יש המון צעצועים לנשים המיועדים לגירוי חיצוני או פנימי של הנרתיק, ולגברים יש צעצועי סיליקון המיועדים לפין. צעצועים יכולים להעצים את ההנאה והעונג מהמשחק המקדים ולקחת את יחסי המין שלכם לעוצמות חדשות שטרם הכרתם. אז רק תזכרו להחליף תפקידים, וגם אם תעשו רק חצי מהמסלול, ככל שתעשו זאת ממקום שבאמת נהנה ורוצה, החוויה תהיה נפלאה עבור שניכם.
בהצלחה!

שלי ורוד היא יועצת מינית
פורסם לראשונה: 10:19, 24.05.20